İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      18

    • Mesaj

      100.026


  2. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      13

    • Mesaj

      77.787


  3. Sani Gerşon

    Sani Gerşon

    Gold Üye


    • Puan

      12

    • Mesaj

      42.463


  4. Tansu Kalafatoğlu

    Tansu Kalafatoğlu

    Gold Üye


    • Puan

      9

    • Mesaj

      24.143


Popüler İçerik

14-06-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Eskilerinde davlumbaz yoktu diye hatırlıyorum. Davlumbaz takmassan kırılacak birşey de olmaz
    5 Puan
  2. Orijinali çok pahalı ise yan sanayisini iki kat yap.
    5 Puan
  3. Batum Karagöl/Borçka/Artvin
    5 Puan
  4. davlumbazım kırıldı cümlesini de duymak nasip oldu ya
    4 Puan
  5. Hasan, yan sanayii davlumbaz al. Bir kaç kat kaplama yap marşpiyel'lerde kullanılan malzemeden. Zift gibi pütür malzeme. Dayanımı çok artıyor. Off road işi yapanlar kullanır bu yöntemi. İkincisi ise ince sert halıflex türevi malzeme ile yapıştırma yaptır. Oto iç döşeme işi yapanlar biliyor. Kumaş türevi olan malzeme çok başarılı oluyor. Teker sesi hiç gelmiyor. Son olarak ise kendin davlumbaz'a mekanik tezgahlar için kullanılan 1mmlik kauçuk kaplama yapıştır. Her birisi de senin derdine çare olacaktır. Ha kırılma nedeni ise davlumbaz arkası boş. Arkadan bituself ile dolgu yaparsan da plastik ne kadar kötü olsa da kırılmaz.
    3 Puan
  6. Şöyle bir şey olur bence. Teka, marka da iyi.
    3 Puan
  7. E tamam işte, orjinal al o zaman. Çözüm olarak işaretleyebilirsin
    3 Puan
  8. Olma mı https://www.hepsiburada.com/motip-airco-klima-temizleyici-kopuk-400-ml-04000580-p-OTEV04000580?magaza=ÜÇESHIRDAVAT
    3 Puan
  9. epıll kutudan çıkartılır ve kullanılır, dünya devinin yaptığı ayardan daha iyi ayar mı bulacan? gece gece icat çıkarma
    3 Puan
  10. kolon ve kirişlerinde hasar yoksa hafif hasarlıdır. İlk bakan ekip binada çatlakları görüp korkup ağır hasarlı vermiş olabilir. hasar durumuyla binanın depreme dayanaklı olup olmaması farklı şeylerdir.
    3 Puan
  11. Herkese merhaba,focus Mk1 aracımı satıp 164 bin de benzinli oynanmamış kurcalanmamis ilk sahibinden bu canavarı satın aldım.Araç garajda yattığı için bütün sivilari ile beraber trigerini değiştirdim,koltuk kılıfı ve cam filmi cektirdim.Otomobilin stepnesini yerinden çıkarıp takmak bana nasip oldu Allah herkesin gönlüne göre versin .
    2 Puan
  12. akü kaçak testi ampülle olmaz, olur da toros falan ise olur, ampermetre ile bakılır.
    2 Puan
  13. Kaçak testinin doğrusu bu değil. Doğru olan, araç kapandıktan 5-20dk sonra aküden çekilen akıma bakılmalı. Sigortaları tek tek çekerek hangisinden akım düşüyorsa, o hattaki donanımlarda kaçak bakılmalı.
    2 Puan
  14. Fan motoru değil, evaparatör şöyle bişey, polen filtresini söküp sol tarafa doğru hortumu uzatırsan yetişir bence, teybin arkasındadır diye düşünüyorum. Ulaşması kolay olsa köpük sonrası biberon fırçasıyla yukarıdan aşağı da fiziksel temizlik yapılabilir. Sol üstteki parça.
    2 Puan
  15. Binanın esnemesinin korkulacak birşey olmadığı, aksine gevrek yapının daha tehlikeli olduğu anlatılıyor bize hep eğitimlerde. Hazır beton dizaynında da betonu tasarlarken o sebeple bas çimentoyu al dayanımı şeklinde gitmiyoruz. Bu teoride iş yapsa da pratikte yapmıyor çünkü. Çimento yapısı gereği sürekli çatlamaya meyilli bir ürün. O sebeple basma dayanımını çimentonun birlikte tuttuğu agregadan almaya çalışıyoruz. Zaten beton çekme olarak sıfır kabul ediliyor tasarımda. Hatta tasarımı c30 olan binaya c40 dökmenin de aslında zararlı olduğundan bahdsediliyor.
    2 Puan
  16. bu binada rahatça uyudunmu yani sende normal değilsin
    2 Puan
  17. tüm ayarları sıfırla dedim. Düzeldi. Ama olan benim ayarlara oldu
    2 Puan
  18. Duvarı patlayan bina yıkılmalıdır. Kolunu kirişi vs sağlam yapıda duvar patlamaz. Hele ki ilgili bina. Darmaduman hâlde. Metin hocanın senaryosu doğru. Gölcük'te yaşadık aynı filmi oyuncuları farklı olarak.
    2 Puan
  19. twingoda bakabilirsin nisbeten plastik aksamları çok daha kolay bulunuyor
    2 Puan
  20. Metin hocam benim Astra da da vardı aynı durum ben genellikle 2-3 dk önceden klimayı kapatıp camları açardım arabayı kapatmadan. Bazen de zaten arabayı 2-3 dk kapatmadan beklediğim için mutlaka fanı ac kapalı konumda 4-5 dk çalıştırırdım. Bu şekilde yapınca koku oluşumu olmuyor...
    2 Puan
  21. Kapı gergisinin kapı içinde kalan kısmı kanca şeklinde imiş kablo demetine takmış kancayı her kapı sonuna kadar açıldığında ezmiş parçalamış hepsini bir güzel onardım sorun kalmadı.... Bu durumu çıkma cam motoruna 500 lira verip sorunun düzelmediğini gördükten sonra fark ettim tabi
    2 Puan
  22. Nişantaşı'nda böyle bir imkanı sunabilecek ev yok ki? Camlar yüksek, balkon yok. Oturdun mu cam önünde kalorifere denk gelirsin
    2 Puan
  23. Bari adımı verseydin! Neyse memur diyerek hedef şaşırtma başarılı. Sizi çok tecrübeli gördüm
    2 Puan
  24. Cam kenarında filtre kahve paylaşacak ama instada. Evim, güzel evim yazacak #nişantaşı. 15 bin kiraya değer. Sonra kargocu tc isteyince özelimi neden vereyim der
    2 Puan
  25. Nişantaşı'nda at bağlamak hangi hayvanseverlige sığıyor.
    2 Puan
  26. Olsun, yanık olsun sağlam olsun farketmez, kırmızı turuncu renkte ayırmam. Angelina Jolie denmiş bı dk konu neydi
    2 Puan
  27. polen filtresini çıkar, araç içinde sağ altta kazana ulaşabiliyorsan orada petek var, esas sorun o petekte, yıkanması lazım, klima köpüğü sık üzerine, ulaşmak kolaysa spreylemek daha kolay, üstündeki tozlar o kokuyu yapar, kanallardaki tozun etkisi daha azdır.... filtreyi söktükten sonra peteğe ulaşmak hala zor ise aracın altından tahliye deliğinden sokarsın köpük hortumunu, boca et içine, iyice temizlensin aksın, daha sonra klimayı çalıştır iyice soğuma olduktan sonra direk kapat, oluşan nemlede kalan köpükler kirler aksın. işlem sonrası koku bombası kullan, polen fitresini çıkarıp yap, bombayı ortaya koydun klima KAPALI olacak, fan son hızda, iç dolaşım açık, ısı ayarı en düşükte bombala
    2 Puan
  28. Yarısı bizden kampanyasına başvuranları inceledim. Bu kişilerin durumları gayet yerinde. Ama az parayla binalarını yenilemek için başvurmuşlar. Yarısını devlet karşılayarak zaten ev/tapu sahibi olan vatandaş ucuza tapusuna değer katacak. Bunu da benim vergilerimle yapacak. Sosyal devlet anlayışı bu değil. Kirada mağdur olanlar ne olacak? Hiç evi olmayanlar? Biraz silkelense binasını yenileyebilecek kişilerin bina masrafları neden benim vergilerimden çıkıyor anlamlandıramıyorum.
    2 Puan
  29. bir dastır için son açılacak konu olur sesi nasıl keserim
    1 Puan
  30. Bir arkadaş.Tüm ödemeleri aldı.Dask tan 200 bin tl aldı.Evini 25 bin tl ye yaptırdı.Geçti evine oturuyor. bir senede kira yardımı alacak. Bir seçim nelere kadir bir bilseniz..
    1 Puan
  31. kredi ile tatile gittiği duysa norveçli kendisisi buzlu okyanusa atar
    1 Puan
  32. Bizde kolona 2 katı donatı kullanan adam gördük. Dikkatimi çekti normalde benim işim değil. kolonları kapatıyorlar o kadar sık ki donatı dikkatini çekiyor. Bu neden böyle dedim çok gibi? Kimsenin vebali lazım değil sağlam olsun diyor. İyi de dedim betona yer bırakmamışsın burada senin sonraki 4 katını beton taşıyacak? Yapıdenetime haber verdim usulca. Gelip birdaha bakıp orjinaline döndürdüler. Aklısıra iyi niyet yapıyor ama yine insan öldürecek.
    1 Puan
  33. Sadece duvarı patlatan binadan tüm duvarları temizlediğinizde şu görüntü ortaya çıkar. duvar = sıfır taşıyıcılık. duvar hatalı yapılmış olabilir. Salınımda çatlayabilir patlayabilir. Taşıyıcı analiz edildiğinde hasar yoksa bina hasarsız demektir. Her duvarı patlayan binayı yıkmak ülkenin parasını çöpe atmak demektir. Tekniği bu değil. hatay’a gittiğimde kaldığım oda bu şekildeydi. Binada sorun yoktu. Rahatça uyuduk
    1 Puan
  34. Şarj dinamosunun kömürünün azalmış olması da bir ihtimal. Bu durumda da ses gelir ve akü lambasını bu şekidel ara ara yakar.
    1 Puan
  35. ulaşamıyorsan aracın altına gir tahliye deliğinden sok hortumu boca et, yalnız polen fitresini çıkar ıslanmasın sonra berbat olur
    1 Puan
  36. Fiat fiorino mu ne, bir modele yazıldı , sıra bekliyor abi.
    1 Puan
  37. Bence de. Panikle ön freni sıkmış sanırım. Acemi olabilir benim gibi
    1 Puan
  38. O zaman gergi bilyası kütüğü ile değişirse sorun çözülür bence abi. Gergi işini yapmıyorsa şarj dinamosu da gerektiği gibi dönmeyip lambayı yakıyordur
    1 Puan
  39. Sonra konuda eski arabanın bahsi geçsin mi linea belasından kurtulduktan sonra ..... diye
    1 Puan
  40. Eğer varsa elinizde buharlı yüzey temizleme makinesi ile bütün kanallara buhar verin. Bazılarında çıkışında ince aparatı oluyor yok ise hortum vs ile uydurursunuz bir şey. Bunu yaparken çalıştırmayın klima veya havalandırmayı. 30-40 sn kadar her yönlendirme konumunda buhar verin. Araç çalışıyor olsun(otomatik klima ise) camdan başlayın buhar verin yönlendirmeyi değiştirin. En son büyün konumlarda fan çalıştırın son hızda 1-2 dk. Tercihen polen filtrenizi değiştirin işlem sonrası. Koku vs kalmaz 🙂
    1 Puan
  41. Sıfırı araba bulmak kadar zor birşey var mı???
    1 Puan
  42. o motoru öldürebilen henüz olmadı, anadol zamanı dahil, plastik aksam zorlar, alırken ucuza kaçarsanız üzer her marka bu model yılları, mesela bakımlı kapı döşmesine vida atılmamış iyi bir şeyi 250 ye bulabiliyorsunuz
    1 Puan
  43. Mesajıma virüs bulaşmış garip garip şeyler paylaşıyor
    1 Puan
  44. Havalandırma ızgaralarını söküyoruz Hortumlu klima temizleme köpüklerinden alıyoruz Köpüğü yanlardan ve ortadan sıkıyoruz Biberon fırçanın arkasındaki deliğe tek damar kablo bağlıyoruz Fırça ile gidebildiğimiz kadar ileri gidip fiziksel temizlik yapıyoruz Uygun bez varsa fırça ile temizlik sonrası kabloya bağlanıp kaba kirler alınabilir Köpük eriyince sıvılaşıp akacaktır, teybin üzerine gelen kısma köpük sıkmıyoruz(orta kısımda sadece en derinlere sıkıp bırakıyoruz) Ayak havalandırmalarından da içeri köpük sıkıyoruz Ayak altına bez koyuyoruz akan sıvıyı emmesi için
    1 Puan
  45. Adam lift yapıyor 😨 Tövbeler olsun kağıdı düz kesemiyorum 😂
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...