İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      15

    • Mesaj

      100.026


  2. Mehmet Göktürk

    Mehmet Göktürk

    Yönetici


    • Puan

      6

    • Mesaj

      30.038


  3. Cem Işık

    Cem Işık

    İçerik Yöneticisi


    • Puan

      6

    • Mesaj

      9.185


  4. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      5

    • Mesaj

      10.570


Popüler İçerik

03-06-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. çıkmaz sokakta 2 arabalık manevra boşluğu olan yerde kaçıncı defadır çarpıyorlar saymadım, hazır sanayiye girmişken disk balata enjektörler tubo ve hortumları buji klima kompresörü trgier devirdaim kayış felan felan da yenileyelim dedik, çıkışta da bir fayans kaplama ile biled far montajı var, yazlık lastiklere de geçmiş olduk, UHD tarife.
    4 Puan
  2. Ben de bugün artık aşınıp kayganlaşmaya başlayan(özellikle yağmurlu havada ıslak ayakkabı tabanı ile) fren ve debriyaj lastiklerini değiştirdim. Yan sanayi 30 lira 🙂 Seneye bakımda kullanmak üzere bakım parçalarımı aldım. Fabrikasyon olan yağ filtresi(otosan değil) Fomoco polen filtresi Hava filtresi (mahle, otosan ürünü) Yakıt filtresi (ford almadım 600 lira üstü istediler, orjinal pejo olanı 240 lira aynı filtre bilerek aldım 🙂)
    3 Puan
  3. hariç lem eski yazlıklar bunlar konuyu dağa doğru açmalı gören geliyor
    2 Puan
  4. Pil soğutma fanının filtresini temizledim yıkadım kurumasını bekliyorum
    2 Puan
  5. japonyada üretilmemiş suzuki yazmayan italyan amblemli caponumuza güneş yağını sürdük, yaza hazırladık 350 km de 330 tl harcamışız, depomuzu da doldurduk
    2 Puan
  6. Sabah hanımla bindik arabaya.Aynı durum bir daha oldu. Bagajı kapatıp açtıkça silecek yukarı bir adım ilerliyor. Üstüne üstlük silecek kilitlenip çalışmıyor ve kol kumanda etmiyor. Ön sileceklerde bir şey yok. Hemen servise gittim. Bu sefer kabloları sigortayı vb. kontrol ettiler. Arka bagaj kapağının plastik aksamını falan söktüler. Görünürde bir şey yok. Ama nasılsa kendiliğinden düzeldi. Bir sıkıntı var ama çözebilmiş değiliz. Bir daha olursa silecek motoru, silecek, kablo vb. için değişim isteyeceğim. Arıza şikayet kaydı oluşturdum. Bakalım ne olacak? Araç 461 km’de daha bu arada. 😊
    2 Puan
  7. @Tansu Kalafatoğlu @Ali Darbaz hybritten az yaktıran bir hypermil bulundu 😁
    2 Puan
  8. motoru koyalı tam 900km olmustu içimden bir ses lan şunu bir deneyim nasıl gidiyor diye hafif egimli yokusta bi abandım 140a gelince yine cüff pıs pos sesler balas yapmıs vurmus kendini duvarlara egsoz palinde sorun yoktu. 2 sene önce sıfır olarak aldıgım turbo tam 70k gitti. ozaman 4750tl idi dün sordugumda 13675 tl fiyat verdiler okadar param olmadıgı için revize yaptırmak zorunda kaldım 3800tl den 3250tl zorla pazarlıkla yaptırdım bugun montaj yapacagım. ek iş olarak şasmaz sanayisinde arac kurtarıcılık çekicilik yapmaya basladım 3 haftadır. yine petek tamir işleri devam ediyor.
    2 Puan
  9. Kayıp bagaj birimiyle ahbap oldum artık, çin malı dandik valiz dizmişler yanlarına , çatladı patladı diyene hemen bir tane veriyorlar:)
    2 Puan
  10. Düz dizel defender kullanın şöförlüğün doruğuna varın
    2 Puan
  11. 15 ay, 12k km. olmuş. bakım yapmak lazım dı. Yine mann filtreler ve mobil1 esp 5w30 ile yaptık. Yetkili, bu sene zubizu indirimi dahil 4250 TL isteyince, kendimiz 1300 TLl ye hallettik mecburen.
    2 Puan
  12. Valla ortalama öyle gibi boynu ağrıyormuş geri giderken arkaya bakmaz. İett otobüsüne çarpar. Gelen kornaya bassın diyor, pırıl pırıl bir kafa.. o trafiğe çıktığında ben yola çıkmam, prensip..
    2 Puan
  13. Arabada 5vites var diye sevinen insandık.
    1 Puan
  14. Bu fordlar ne masraflı arabalarmis yahu iyiki japoncuyuz @Tansu Kalafatoğlu🤣
    1 Puan
  15. 1 Puan
  16. Vites aralıkları kısa olduğu için ve kasa hafif olduğu için kalkışta ilk 3 viteste 1.6 atmosferik benzinlileri tokatliyordu hey gidi... 1.25 75 bg mk4 eski fiestalarimin ikisi de şuanki 1.4 96 bg mk7 fiestamdan daha ataktı.
    1 Puan
  17. Tüvün motor numarası okuyabildiğini görmedim de daha önce
    1 Puan
  18. muhteşemdir birçok sıfır fiesta sahibi 1.6 motor sanmıştı gidiişnden
    1 Puan
  19. Arkadaşlar sorunu çözdüm sabah aracı tekrardan denedim yine aynı arızayı verdi. Marş yoktu. Sonrasında sol farı ve hava filtre kutusunu söktüm. Saç kurutma makinesi ile Yarım saat boyunca kabloların fişli yerlerini kuruttum. Ayrıca ecunun kutusunada tuttum. Araç çalıştı. Hiçbir hata kodu kalmadi. 100 km yaptım sorun yok. Videosunuda youtube attım link aşağıda
    1 Puan
  20. Bir gün herkes sitellantiz olacak.
    1 Puan
  21. yok bişi kesinlikle rafta duruyor kutu
    1 Puan
  22. İskender beyle telefonda görüştüm gittiğim de yoktu elemanı bizlik değil şuraya git ,orası buraya git vs baştan savma işi oldu teşhis, kutup başları gevşek olabilir dendi bende koltuğu sokup kutup başlarını iyice sıktım sonra ki yaptığım yol boyunca hiç yağ vs lambası yanmadı bugün çağıran usta detaylı bakacakti o da başından savdi Yolda yaparsa Keşan sanayii ye girerim artık
    1 Puan
  23. Sıfır Fiorino daha ucuzken bunu almak ne alaka
    1 Puan
  24. Farın alt kısmı kırılmış, pek tamirlik işi yok gibi idi. Biraz önce yetkili servise gittim gösterdim. Far değişecek , tampon boyanacak. Salı günü bırakacağım eksper gelecek ona göre işlemler başlayacak. Durduk yere iş çıktı tabi başımıza. 50-60 bin civarı da hasar yazacak gibi duruyor, birde kaskoda frekansımızı bozacak tabiki. Neyse tamponda çizikler var zaten tertemiz olur artık. Bununla avunacağız..
    1 Puan
  25. örnek parçamız triger kapağı. yenisi cok zor bulunan, bulunsa da fahiş fiyatlar istenen bir parça. çıkması bulunsa ona da 600-700 lira isteniyor. bu haldeki parcayi 200 liraya bulabildim ve onarımını yaparim nasilsa diyerek satin aldım. parcamiz bu. plastik kaynak icin öncelikle tampon tamir teli diye gecen bu telden kullaniyoruz duz uclu bi havya ile teli malzemeye kaynatiyoruz uzerine de yine havya ile plastik kaynak elektrodu uyguluyoruz fazlalik kisimlari da önlü arkalı zimparalayarak duzluyoruz. sonuc bu sekilde
    1 Puan
  26. Superonline, turknet dışındaki tüm servis sağlayıcılar telekom altyapısını kullanıyor. Superonline ve turknet de sadece belli yerlerde kendi altyapısını kullanıyor, Türkiye genelinde değil. Hepsini kullandım, eğer telekom altyapinizda sorun yoksa hiçbirinde sorun yaşamazsınız. En son fiyatı uygun diye 1 yıldır konya merkezli "gibir net" i kullaniyorum. Gayet de memnunum. 110 tl ye 100 mbps vdsl kullaniyorum. TV yayını olarak D-Smart kullaniyorum. 9 yil önce almistim. O zamanlar iyiydi ama şimdi pek bi artısı yok. Vizyon filmlerini bile gec veriyor. D-Smart Go ile cepten de extra ücret ödemeden ayni yayınları izleyebiliyorsun.
    1 Puan
  27. Turkcell'in tvplus özelliği var. Tivibu ile aynı mantık.
    1 Puan
  28. Benzer problemleri 2015 transitte yaşadım. Akü sağlıklı kararı verildikten sonra:Şarj dinamosu, sigorta tablosu ve ABS kablo fişleri bakımına bakılmalı. Orası burası derken bayağı meblağ ödersiniz. (Aracınızda DC DC converter var ise onu söküp bir deneme yapın) Özelden numaranızı atarsanız dilim döndüğünce paylaşım yapayım. Geçmiş olsun.
    1 Puan
  29. babam da ceza yemiş. Şu ilk muayene olayında çoğu kişi ceza yiyor. Yok araç gemiden indi yok ilk tescil bilmem ne. Bi netleştiremediler şu işi hocam
    1 Puan
  30. THY de olunca "kayıb bagaja" gidip tutanak tutturup direkt valiz parasını veya ona benzer muadilini alabiliyorsunuz.
    1 Puan
  31. 1 Puan
  32. 1 Puan
  33. ben lpg tespite girmiştim, normal muayene ile birlikte yapılan , 2 kağıt geldi birinde motor no okundu diğerinde bulunamadı yazıyor isterse tavana yazsınlar, bulunamayabiliyor
    1 Puan
  34. Bu konuya göz atmakta fayda var
    1 Puan
  35. Koltuk altından elektrik hattı geçiyor olsa da sıvı teması için koruma vardır. Koltukları takarken kablo vs varsa ezilme olmasın diyeceğim de illaki koruma vardır hatta
    1 Puan
  36. selam araba suziki mi ?
    1 Puan
  37. Adam koleksiyon yapıyor yahu, emekli ve bekar olun sizin de olur:)
    1 Puan
  38. Abi hayırlı olsun, bu kaçıncı motor olacak? Benim o kadar ayakkabım yok
    1 Puan
  39. Bu gerçek bir motorsiklete benziyor.
    1 Puan
  40. Müge Anlı da böyle yaklaşıyor kırsaldaki olaylara
    1 Puan
  41. Silbak hibrit silecekleri çok güzel, ben 1 yılı aşkın sürede kullanıyorum. Ama iki kere uzun sileceği kırdım. Hibrit model yüksek oluyor, uzun silecek kısa sileceğin altına girip sıkışıyor. O zaman da silecek takıldığı yerden kırılıyor.
    1 Puan
  42. K.validede var bu kasanın amg paketlisi, henüz 18.000 km’de. 15-16 tane hasar kaydı var ..
    1 Puan
  43. Otomatik şanzımana hiç ısınamadım hiç sevmedim otomatik şanzımanı .
    1 Puan
  44. Cuma namazına geç kaldım diye acele ile hareket etmek isterken bir anda ekranda PRND ışıklarının hepsinin yanmasıyla birlikte bir vuruntu ile irkildim. Kontağı kapatıp açınca düzeldi. Ancak bir sonraki seferde yinelemeye devam etti problem. Vagcom ile baktığımda F125 sensörü hata vermiş. Şanzıman konum şalteri denilen parça. Usta ile istişare ve randevulaşma sonucu bu sabah şalter değişti ve sorunum düzeldi. Şalter 3000₺ İşçilik 750₺ Çıksın artık tüm nazarlar 🧿
    1 Puan
  45. Konu ile alakalı bir türlü çözümü yazmak nasip olmadı. Aynı sıkıntıyı yaşayan 2 arkadaşımız bir şekilde tarafıma ulaştılar. Bu sebeple çözümü yazmak elzem oldu. Döküm manifold takıldıktan sonra sensör arızaları devam ediyor demiştik. Buradaki sıkıntı meğer manifoldu ayrı şekilde alınca turbo ile birleştirmesini ve wastgate ayarını bir turbocunun yapması gerekiyordu. Biz burayı atlamışız. Turbo ve manifold birleşimi bizim tamirci yaptı. Tevafuken sorduğumda öğrendim. Dolayısıyla ayarı yaptık ama sorun devam ediyordu. Sağolsun bir servis üzerinden hava yakıt karışım sensör parçalarının tamamını ücretsiz aldık. Map-Maf-Oksijen-Selenoid vs gibi. Hepsini tek tek deneyince sıkıntının selenoid valften olduğunu gördük. Şuan için bir problem kalmamıştır. Aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar için özet geçmem gerekirse, bu araçlarda manfiold kronik olarak 50 binden sonra kendini yüksek basınçtan dağıtıyor. Mümkünse bir döküm ile değişim yapılarak orijinal alim. conta kullanılması gerekir. Turbo çıkış mili parçalansa dahi motora parça çekmesi söz konusu değil çünkü milin alt kısmı ağzı tamamıyla kapatıyor. Burdan sonrasında ise manfiold ve turbo birleşimi yapılarak westgate ayarı tamamlanmalıdır. Akabinde montaj sonra yağ değişimi muhakkak yapılmalıdır. Son olarak dediğim selenoid valf kontrol edilmelidir. Ecu arıza listesinde ne hikmetse çıkmıyor. Umarım aynı sıkıntıyı yaşayanlara çözüm olur. Teşekkürler.
    1 Puan
  46. 2 hafta önce tura cıkmadan motor error vermişti tura babamın caravella ile cıkmak zorunda kaldım arabam 1 hafta yattı nasıl oldu derseniz ısıklarda 1.viteste gazlarken poff diye ses geldi duman attı motor por por calısmaya basladı ben sekman kırdı diye düşündüm ama 3. piston yarılmıs. arabayı sanayiden 3 günde cıkardım kendim yaptım herseyini takım piston sekman aldım sonra piston cakma aparatı alarak caktım.
    1 Puan
  47. Kesinlikle katılıyorum abi. Düşük hacim Atmosferik, sinirleri alınmış adam işi. Normalde sakin kullanan biriyim, tehlike anlarında, aptal sürücülerin, kural tanımazların içine düşünce tork çok önemli. Kaputun altında güç olsun, gerektiğinde kullanalım.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...