Skor Tablosu
Popüler İçerik
30-05-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
İç stoplar çok güzel olmuş ; dışlarla renk olarak uyumlu olur inşallah. Bu defa dışlar yorgun görünmesin? eve paspastan hallice ortaya yuvarlak halı aldığımızda, hanım önce perdeye uymuyor deyip perdeleri değiştirtti, sonra duvar boyası falan derken, halını kaldırır atarım deyince hızı kesildi:) aklıma geldi nedense..8 Puan
-
92000 e az kaldı. Gergin. 4.8 ile dolaşıyoruz. Kısa mesafe soğuk motor baya var ve fark ettiriyor.6 Puan
-
Geçtiğimiz hafta çarşamba günü 120 bin bakımı için yetkili servise götürdüm aracımı. Sabah 8:30 gibi bıraktım, akşam 17:30 da işlem bitmiş olarak teslim aldım. araç alındığı günden bu güne geçen 5 senede yetkili servis hariç bakıma girmemiş oldu. 120 bin km ağır bakımda yağ, filtresi, hava filtresi, bujiler, dsg şanzıman yağı, triger seti, fren hidroliği, polen filtresi değişmiş oldu. Motor yağı değişiminde engine flush denen mevzu benzeri bir işlem de yapıldı. Yağ haznesi ve kanalları özel bir kimyasalla temizlendi, eski yağdan kalanların yeni yağı kirletmemesi için tavsiye ediyoruz dendi. Bakalım daha uzun süre beraberiz skodayla. Devirdaim pompası sağlammış, değişmedik dediler. Fiyat da 14.000 tl bandında oldu. 240 bin km’ye kadar ağır bakım derdimiz kalmadı şükür:)6 Puan
-
Arkadaşlar bizim teknokentimizin etkinliği ataşehirde. Park yeri sorunu yok pek ücretli gerçi ama. --- Ataşehir Belediyesi & GOSB Teknopark A.Ş. ortaklığı ve Samm Teknoloji iş birliği ile İNOVATA Girişimcilik ve Kuluçka Merkezi’nde gerçekleşecek olan “Raspberry Pi ve İnovasyon Günü” etkinliği, meraklılarına Raspberry Pi hakkında detaylı bilgiler vermeyi amaçlamaktadır. Raspberry Pi, bir bilgisayar monitörüne veya TV'ye takılan ve standart bir klavye ve fare kullanan, düşük maliyetli, kredi kartı boyutunda her yaştan insanın bilgi işlemi keşfetmesini ve Scratch ve Python gibi dillerde programlamayı öğrenmesini sağlayan yetenekli küçük bir cihazdır. Yaklaşık 3 saat sürecek etkinlikte, katılımcılar Raspberry Pi’ı çok daha yakından tanıyacak ve konuşmacılarımızın tecrübe paylaşımlarından yararlanacaklardır. 10 Haziran 2023, Cumartesi günü saat 12.00’de başlayacak etkinliğimizde siz değerli katılımcılarımızı da aramızda görmek isteriz. *10 kişiye Raspberry Pi hediye edilecektir. Kayıt için: https://bit.ly/3N1zjK44 Puan
-
Merhaba, Bagajdaki bassımın kutusu artık fazla geldiği için sökmek istedim. Ama bassdan da vaz geçemedim. Daha önce bir kaç yerde gömme bass kabinleri görmüştüm çok hoşuma gitmişti. Şu resmi referans olarak kullanarak başladım Evet aklımdaki aynen bu peki nasıl yapabilirdim. Daha önce bildiğim yada yaptığım bir konu değil. Çooookkkk eskiden @Mertol Kip abi ile bir kere kalıp çıkartmıştım ama heralde 20 sene olmuştur Mühürlü bir kabinde bassın üreticisinin klavuzuna baktığımda 14 litre bir hacme sahip olmam gerekiyor. Hadi ilk önce yapacağımız yeri sökelim. Burada söküpte yapanlar var sökmeden üzerinde de yapanlar var. Açıkcası aracın içinde dar alanda zorlanacağıma dışarıda rahat çalışmayı yeğlerim. Şimdi parçaları kalıp olarak kullanıp epoksi reçine ve elyaf işe fiber yapalım. Çıkan kalıbın kurumuş hali yukarıda, burda epoksi yerine polyesterde kullanabilirmişim. Maliyet olarak polyester reçine daha ucuz bir malzeme ve kuruması daha kısa sürüyor. Ben 1,5 kg epoksi reçine aldığım için onunla devam ettim. 1 gün tam sertleşmesi için bekledikten sonra dramer ile temizledim. Bu halde iken içine hacmi ölçmek için su doldurdum 11 litreden biraz fazla aldı. o zaman aıcık yükseltip dışarı doğru az pay verelim dimi. Burda marangoza 20 cm bir kasnak yaptırdım. Sonrasında o kasnağı sabitleyip üzerine kumaş gerdim. Resmini çektim diye hatırlıyordum ama bulamadım Sonrasında üst tarafında dökümünü gerçekleştirdim. 1 gün kuruduktan sonraki hali. Artık birşeye benziyor gibi Kenarları fazlalıkları temizleyelim. Orta tarafıda açmak lazım. Yine dramer ile devam. yaklaşık 3 kat elyaf sürdüğüm için macun kullanmama kararı aldım. Bir kaç prova ve kaplama öncesi son rütüşleri yapalım. Gayet güzel gibi duruyor artık. Bence kaplayıp montajını yapabilirim. Ve en sonunda bitti. Ses kalitesi açık portlu kabine göre daha iyi gibi geldi. Keza üreticinin açıklamasında da mühürlü kapalı bir kabinde daha iyi performans verir diyo. Açıkcası ilk defa yaptığım bir işte benim çok hoşuma gitti. Ama hanımın çok hoşua girmedi çünkü evde elyaf kesemeyin.4 Puan
-
3 Puan
-
o gibi cihazlar stepne alanını yer olarak kullanır, kabin olarak deil. kendi iç hava kanal yapıları dolayısı ile bas verir, F/P olarak da şu an satışta olsa 20-25 bin Tl ler ederli bir cihaz. sıfır yer kaybına yönelik bir haracama olur. focustaki cihaz araca özel bir yapım olmasına rağmen frekansı da ölçmüştük, eh işte diyelim... sonradan yapmalar cihaz değil, stepne havuzunu kabin olarak kullanacak , teneke gibi ses verecek, bası ters monte edince biraz birşeyler olmaya başlıyor ama o da yer kaybı mantığına tam ters oluyor. 40 cm bir hoparlör ile stepneye girişilirse olay başka yere gidiyor o ayrı. şu yağmuru görünce 4x4 sistemini aktive eden suv mu ?3 Puan
-
Ayın 1’i için randevu aldım. Aracın bakımı gelmişti bugün hallettim. Egzoz muayenesi de yaptırdım. Emmi ile sigorta ve kasko işini de hallettik. Masraf çok.3 Puan
-
2 Puan
-
Abi uk da yollar okadar iyi degil hatta turkiye nin yollari burdan daha iyi bana gore irlanda iskocya ingiltereyi gezdim . bakım konusunda da burda adamlar hiç takılmıyorlar mot ( muayne ) den muayneye yada arıza çıktıgında ustaya gitmişken yağ değiştirtiyorlar .bu arada muayne esnasinda aracta kusur var ise onlarida tamir ettiriyorlar. bakım konusunda bizim insanımız kadar arabasına bakan millet ben görmedim .Lastiğin en iyisini yağın en iyisini almaya çalışıyoruz ,burda budget tyre takiyorlar s claslara audi s serilerine ( ucuz markasi olmayan) belki bukadar takmamak lazimdir biz cok takiliyoruz galiba2 Puan
-
Altı boş cümle şu; ağğbi Avrupa'da hava temiz yollar temiz bizde yollar kötü. La o dediğin 30 sene önceydi. Ülkede satıcının kansızlığı sadece düşük km bakım hilesi2 Puan
-
Yurtdışında 20 bin olan aracın bakımı tr'de servisler 15 bine düşürüyor, özel servislerde 10 bine düşürüyor, 15 binden önce bakıma girmem, yıl doldu km dolmadı ise 2-3 ay uzatırım, hem paraya hem doğaya yazık2 Puan
-
2 Puan
-
Pasat 15.k. garanti bitti ve hemen 25.k'ya çıkardık bakımlarını. Doğru malzeme ile bişey olmaz.2 Puan
-
bizim dedelerin ahpabı farklı yollara girmişler eğitim biter öğretim bitmez2 Puan
-
2 Puan
-
07 plakalı touring farkı o 😁 böyle olunca ayrı bir haşin oluyor emmi benzer örnek 😈2 Puan
-
Bunun telefon numarası olduğunu düşünmemiştim. O telefonu rehbere yazınca hatırladım. Birine tl yüklemiştim. Tşkler. Konu çözüldü2 Puan
-
Pompayı söktükten sonra özel aparatla hazneye basınç verilip tüm yağ sistemden çıkarılabiliyor. Sizin yapabileceğiniz bir işlem değil.1 Puan
-
1 Puan
-
bence asıl uzun yoldan gelince değiştirmek mantıklı. zaten uzun yolda en az eskiyor çünkü hep sabit ısı var yarış yapmıyorsan.1 Puan
-
Ön arka jant ofseti farklı olabilir. Benim 203 de öyleydi. Bı dönem hepsini 205 taktım uzun yolda arkalar yüksek hızda geziyordu biraz1 Puan
-
Tüplü tv yıkar gibi yıkayacaksan motörü, getireyim abi, senden kıymetli değil ya1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Basınç regülatörünün kablolarına baktırın bence. Minik bir temassızlık olabilir.1 Puan
-
1 Puan
-
yettim 2100 devir altında asla uzun süre kullanma, 2100 güzel bir seyir hızıdır, maks torku verdiği devirde kurum yapar zira motorgücü kasaya az gelir 2500 (sakin sürüş ve araç yüklü değilse, yüklüyse yada seri gideyim diyorsan 3000 de değiş) devir gibi vites değiş uzun yıllar kullanayım diyorsan asla 4000 devir üstü basma, anlık olabilir ama asla uzun süre kullanma bakım aksatma, 5000 km de hava 10000 de yağ ve filtresini 20 binde bir mazot filtresini değiş kaliteli Mobil gibi 5-30 yağ kullan gücü arttırayım diyorsan en kolayı race chip ve 80-85 hp civarıdır sakin kullan, dizel turbo benzinliler gibi kullanılmaz, devir araılığı dardır ve ekonomi içindir, torku güzeldir ama vites oranıda dardır şehir içinde biraz kamyoncu gibi olursun vitesle uğraşmaktan egr direk vakum hortumundan iptal edilecek, aksini iddaa edenlere inanma ve iptal et, sadece vakumu kesmen yeter, valfe sac falan gerekmez, basittir anında kendin edersin ve hata vermez haberi bile olmaz aracın arada bir Wurth katkı kullan (depon yarımken kullan), hem depon hem sistemin rahatlasın temiz kalsın, 20 binde bir mesela, 200 bind km de saat gibi çalışsın şehir içi ağırlıklı kullanıyorsan araç hantallaşır, arada bir basayım açılsınlada düzelmez, açılması için en az ve sürekli 400 km falan yol yapman lazım, anca kendine gelir, gittikçe yol uzadıkça daha iyi olur, arada bir uzun yol yap1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Soket çıkık ve aynı geç zamanla çalışma varsa sensör okumuyor kablo kırığı veya sensör hatası.1 Puan
-
Oraya kapak takılıyor, kapağı da buldum ama boyatmak lazım. Böyle daha güvenli, arkadan yanaşılmıyor fazla1 Puan
-
Ne demek. Yok öyle uzaktan takip. Üye olunur bol sohbet teknik vs. Belirli mesaj sayısı sonrası club üyesi olunur. Köpük partileri filan opss köpük yok karıştırmayın💀1 Puan
-
1 Puan
-
Saim bey hoşgeldiniz. Dizel araç motor sesi haliyle biraz daha fazladır. Gaz tepkisi yüksek devirde dâhi aracın yürüme isteğine cevap veriyorsa sıkıntısı yoktur. Ha motor bağırdığı hâlde yüksek hızda veya rampada araç motor devri arttığı halde hızlanma aynı oranda çıkmıyor ise baskı ve balata değişimi gerekebilir. Bir de motor zaten biraz sesli o aracın. 1400-1500 düşük o motor gücü için. Maksimum torku 1700 civarında başlıyor. 2000 dd iken yeteri derecede gaza da basılmaz ise devir biraz düşer.1 Puan
-
enjektör topu diye birşey sanırım ben dahil henry ford bile duymamıştır, emme borularında bilhassa motorun sağımda yolcu tarafındaki boruda falan bir delik kaçak olabilir.1 Puan
-
1 Puan
-
Normalde orada üçgen reflektörün kapalı kutusu vardı. Onun bağlantı aparatını sökünce arkada plastik segmanı kaldı. Aşağıdaki resimdede nereye bağlı oldugunu işaretledim. Fiberi yaparken o alanı biraz daha kalın tuttumki mukavemeti daha sağlam olsun.1 Puan
-
2 kez başıma geldi, bisiklet arada tamamda kuçu daha yukardan bakıyordu püskevitle doymaz niyeti daha doyurucu bir kıtlama oluyor genelde...1 Puan
-
C-max içeri egzoz kokusu alıyordu meğer bu çatlamış.. Mondeo henüz sağlam.1 Puan
-
Bence egzozda kaçak var, ısınınca genleşip çatlağı kapatıyor olabilir diye düşünüyorum..1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Piyasada çok kalmamıştır galiba, denemek lazım. Aracın son hali, şimdi de ben girmiyorum muayeneye1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
İçindeki ampul sarı, hafta sonu eve alacam, cam boyası vs deneyecez hanımla, ben bunu beyaza çeviririm sen rahat ol pampa dedi böylelikle bir muayeneyi atlacaz diyecem de parası da ödendi yav Maalesef ampul sarı bildiğimiz ampulden Tek olamazdı zaten Nette 600 TL ye sıfırını buldum denesemde 600 TL'lik tecrübe kazanmış olurum1 Puan
-
Ben de aradığım sigortacı profilini bi bulabilsem1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00