Skor Tablosu
Popüler İçerik
15-05-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Dün pazar, oy kullandıktan sonra oluşan boş vakitte sunroofu temizleyip bakım yapayım dedim. Sunroffun kendisinde çok detaylı bir bakım yok, rayları yağlamak yetiyor (ya da bizim yapabileceğimiz daha ötesi yok). Yağlama işine girmeden önce @Mustafa Tüfekçi nin tecrübesinden faydalanarak, sağ ve sol tavan çıtalarını söküp altlarını temizlemeye karar verdim. Zira sunroof tahliyesi bu cıtaların altından, ön-arka cam kenarlarından oluyor. Çıtaları sökmek çok basit, aparat veya parmağınızı altına sokup yukarı doğru sertçe çekince geliyor, çektim geldi. Gördüklerim şaşırtıcıydı, bu pisliklerin arasından su nasıl akıp gidiyormuş hayret. Söktüm, temizledim, yağladım yerine taktım. Tekrar olsa tekrar yaparım.15 Puan
-
Herkese Selamlar, 2022 Aralık ayında 2017 Model Mondeo MK5 1.5 EcoBoost aldım, MK3 ve MK4'den sonra hayalimdeki araca kavuştuğum için çok mutluydum ama bu mutluluğum bir ay sürdü 😊. Başımdan geçenleri sizlerle paylaşmak istedim. Başkalarına da yardımı dokunması dileğiyle 😊. 98000 Km'de olan aracı ustalara ve expere götürdükten sonra satın aldım, araç garanti süresi dahilinde 1 kez yetkili servis'e bakım için gitmiş (18000'de) fakat filtre vb. parçalar orjinaldi, çok takılmadım ve temiz bir araç olduğu için satın aldım. 1000 km sürdükten sonra sabah marşa bastım ve şoför mahallinin ön tarafından doğru su devirdaim sesi geldiğini fark ettim. (Belki aldığımda da vardı). Nedir ne değildir diye bakarken su deposunu açtığımda hava yaptığını farkettim. Hava'dan dolayı yapabileceğini söyledi ustalar, hazır el atmışken soğutma sistemini boşaltıp yeniden doldurttum. Kapakta problem vardı elimde kaldı onu da değiştirttim. Problem düzelmedi, contadan kaçırıyormu diye baktırdım, yok kaçırmıyor.. Oluruna bıraktım. Sol arka amortisörden ses geliyordu, aracı ilk aldığımda yetkili serviste viraj demirlerinin değişimi yapılmıştı fakat ses kesilmediği için tekrar götüreyim dedim. Yetkili servis araca bakarken, ben birşey demediğim halde ya şunun motoruna bir bakalım bu araçta problem olabilir demişler (!). Beni aradılar, "Biz bu aracın bloğuna kamera saldık, pistonlara su kaçırıyor, motor bloğu çatlak." dediler.. Nedir ne değildir derken arayan kişi "Ya abi bunlarda kronik arıza, fabrikasyon, blok gidiyor." dedi. Fabrikasyon hataysa fabrika bunu ücretsiz yapmalı dedim, "Garantisi bitmiş aracın, o yüzden olmaz." dedi. Kardeşim, fabrikasyon bir hata ise aracın garantisine bakılmaz deyince "Ben fabrikasyon demedim ki." dedi. Tamam dedim, fiyatı nedir, blok dolu bir şekilde değişecek, üst kapak hariç sıfır motor yani. 220.000 TL ücreti var dediler. Tabi benim moralim yerle bir, aracı yakasım var. Oturup sakince düşündüm fabrikasyon hata olduğunu nasıl bulabilirim diye, yurtdışı forumlar, youtube, reddit. Altını üstüne getirdim. Bir de "Fusion" olarak bakayım dedim ve bum! Ford'un bu konuda yayınlamış olduğu TSB'lere ulaştım (Technical Service Bulletin) (6-7 adet varmış ulaştım). Daha sonrasında Ford'un bu konu hakkında yayınladığı müşteri memnuniyet programınada ulaştım. Ford bloğun kapağa bakan kısımının tasarımını yanlış yapmış (3-5mm kayma vs değil, tasarım olduğu gibi değişmiş.) ve buna istinaden gelin kapak hariç bir defaya mahsus ve ücretsiz olarak onarımını yapalım demiş. Aldım laptop'ı koltuk altına servise gittim, müdür ile görüşmek istediğimi söyledim. Müdüre TSB'leri, memnuniyet programını ve bloğun eski-yeni tasarımını gösterdim. Müdür biraz yükselerek "Sizin aracınızın servis bakımı yok, Ford buna bakmaz büyük ihtimalle..." vs. diye belgelere bile doğru düzgün bakmadan olumsuz cevap verdi. Bu olumsuzluğa karşı ben de, siz fabrikanın sahibi değilsiniz size işçilik harici bir maliyet çıkmıyor, sorun bu ise onu da karşılayayım dedim. Bu durumu Amerika merkez ile görüşeceğimi o da olmazsa dava açacağımı söyledim, ortam yumuşadı. Sonra "Tamam, biz de Otosan'a yazalım." dedi. Amerika ve aracın üretildiği Almanya fabrikasına mail attım, oradan da ücretsiz değişeceğini, Türkiye ofisi ile görüşmem gerektiğini söylediler. 4 gün sonra servis arayarak Otosan'ın kabul ettiğini, küçük bir kısmını benim karşılamam gerektiğini söylediler. 20 gün içerisinde aracı yapıp teslim ettiler. 38.000 TL bir ödeme çıktı, Otosan ile görüştüm, ücreti onların aldığından emin oldum. Onlara da bu işin ücretsiz olması gerektiğini söyledim. Onlar da yasal hakkınızı kullanabilirsiniz dedi. Şimdi sıra tüketici haklarına başvuruda bulunmakta 😃. Ben oradayken birisi 220.000 TL'yi ödemiş aracı yapılmıştı, teslimat bekleniyordu. Yazık olmuş.. +++ Bonus +++ Aracı teslim aldım, ilerleyen günlerde bir iki kere test ettim. Performans yerlerde, alçak devirlerde araba aşırı derecede baygın. Turboda bir problem var belli, blok değişiminden önce yoktu. Aracı biraz sıkıştırdım ve iki adet DTC hata aldım. Yetkili servise tekrar gittim, iki tane usta 30-40 dakika her yerine baktı ve turbo sargılı valfi arızalı 6500 tl ücreti var, 5200 TL olur dediler. Parça kodunu aldım, koddan parçaya bakıyorum, ustanın dediğiyle alakası yok. Bu parça değişecekmiş, olmazsa başka parça değişecekmiş o da olmazsa turbo değişecekmiş... Nasıl bir ortama düştüm!?! 😂 Pırr hemen turbocuma gittim, ağzında cuğara elini bi soktu turbonun oraya, "Lan !?! bunu yanlış bağlamışlar" dedi. 1 dk'da sorunumu çözdü, 200 TL istedi, 300 TL verdim Allah razı olsun dedim. Aracı turbosuz kullanıyormuşum 😊 (Kamu Spotu : Yetkili servislere gidip, sanayideki güzel ustalarımızı üzmeyelim 🤣.) Sonuç olarak 1.5 ecoboost motorlarda 2014-2019 arası üretilen Mondeo ve 2017-2019 Kuga araçlarda bu yanlış tasarımlı blok mevcutmuş. Bu modelde bu araçlara sahip olan arkadaşlara duyrulur, eşe dosta söyleyin. Eski ve yeni bloğun fotoğrafını ekledim, TSB'ler ve bağlı müşteri memnuniyet programları şu şekilde; TSB 19-2139 (Benim bulduğum bu konu hakkında en son yayınlanan TSB bu, bundan önce 6-7 tane daha yayınlanmış.) TSB 19-2134 CSP-19B37 CSP-21N1214 Puan
-
Artık zamanı geldi, rıfkıyı yolcu ettik en son dikiz aynasından gördük. Alan oldukça memnun bir öğretim üyesi o da. İkinci land roveri olarak aldı. Şimdi gelelim Ejder'e. 1995 yılında el yapımı patlayıcıların tesbiti için olduğunu tahmin ettiğimiz (askeri olduğu için tam bilemiyoruz ama aselsan'ın daha sonraki birkaç yıl sonraki modelinin katalogu var) üzerinde jammer ve önde etkisizleştirici olan ve içinde de çalışma alanı ve ekipmanlar olan, içinde jeneratör bulunan, genelde tahmin ederim güneydoğuda konvoyun önünden giden bir araç. Önceki ihaleeden alan sahibi hacettepede arkeolojide bir öğretim üyemiz. Daha sonra pandemide akrabalarına verdi ordan da ben aldım. Pandemide de alacaktım ama sokağa çıkma yasağı vardı araç ankaradaysı vs para yoktu gibi konular. Neyse aracı aldık. Niye aldım çünkü içinde yatabileceğim ve daha uzun seneler üzerine yatırım yapabileceğim biraz daha dişli birşey istedim. rıfkı iyiydi kolaydı kullanımı ama kısa kasa olunca farklı bir kategorideydi. Evet o arazide daha başarılı tabi. Araç Defender 110 Otokar yapımı özel imalat. Tamamen aluminyum. Km oldukça düşük gerçek km yaklaşık 40 bin km. Üzerinde 9 bin gösteriyor. Motor vs orjinal iç trimler koltuk orjinal. Komutanın arka ile konuştuğu telefon araçta duruyor. Hoca sarıya boyatmış. Boyanın durumu iyi boya istemiyor ama ben biraz daha kırık camel traphy ye rötüşla beraber belki bi boyatırım ilerde. Zaten alüminyum. Şasenin durumu iyi yağ bile damlamıyor ancak şaseyi de simsiyah yeni boyatmak güzel olacak koruma amaçlı. Motor 68 HP 2.5 dizel. Şanzıman LT77 5 vites. Hızlanma tabi kötü ama düz yolda 100 yapabiliyor. Bir land rover için emniyetli bir hız. Rahat gidiş hızı 80. O hızda afganistana kadar gidebilir. Şanzıman LT77 sürekli 4 çeker. ama istersen LOCK ya da LOW yapabiliyorsun. Tüm yağları değiştirdim alt takımları kontrol ettirdim sorun yok görünüyor. Oldukça temiz yorumu yapıldı. Rıfkıdan sonra araç mersedes gibi geldi. arka kısım 2 metre yataklar var. yükseklik 1.65 genişlik içerden 1.85. kasa uzunluğu içerden 2.00 den az fazla. 2.05 denilebilir. üst çıkıntı hariç tabi. Şimdi çift akü, ve webasto ile ön arka geçiş projesi var. içerde bir ısıtıcı var orjinal askeriye döneminden ama aracın çalışması durumunda ısıtıyor. Yani arkada çorum kaloriferi var. Çift aküye ufak bir güneş paneli ile destek de olunacak şekilde düzenleme yapacağım. Başka da ciddi kalıcı birşey yapmayı öncelikle düşünmüyorum. Hani lavabo ocak vs bunlar hep bence seyyar şeyler olabilir. Araçla uğraşmaya gerek yok belki öncelikle. 80 litre depo var. Yakıt sarfiyatı normal gibi 450 km yaptım yarım deponun biraz altına indi. Doldurunca hesaplayacağım. 10-12 litre yakması lazım. Güven veriyor giderken hani çok yolda kalırım duygusu yaratmıyor. Fotolar aşağıda Önce rıfkının son fotosu Sis lambaları takıldı Bu ne? İç mekan Aselsan ın daha sonra 300TDI motorla ürettiği araç ise aşağıda. 300 TDI olduğunu şnorkelin pozisyonundan anlıyoruz. Bunlardan da satılık var bi tane izmirde 1milyon200bin istiyor 2003 model. https://www.defenceturk.net/ejderha-yuksek-guclu-mikrodalga-sistemi7 Puan
-
Merhabalar; Egeayı 12/05/2023 Cuma günü yolcu ettik. Bakım zamanı ve amortisör takoz ses arızası varken yaptırmadan o şekilde satmış oldum. @Murat Sahın iyi bilir Yerine ofis arkadaşımın 2018 den beri tek elden kullandığı 2013 Golf 1.6 TDI 90 HP Midline Plus manuel aracı 147.000 de aldım. Arkadaşım 2018 yılında 54 binde iken almış ve bu süre boyunca sadece Eskişehir-İstanbul arası %90 nı uzun yolda kullanmış. (istanbulda ya motor ya scooter kullanıyor- şirket aracı mevcut) 2023 Şubat ayında periyodik bakımını yaptırmış neyseki bakımdan yırttım . Aracın ilk sahibi çok pimpirik olduğu için tamir onarım yerine ön sağ çamurluk, kaput ve sağ çamurluğu değiştirmiş. Tramer yok. Doğrudan önden kazası olmamakla birlikte sol çamurluktan vurduğu için kaput hafiften kalmış sağ çamurluk tamir edilebilecekken onuda değiştirmiş. Alırken otorapor dan expertiz yaptırmış . Aracın gidişi muhteşem. Çok hoşuma gitti. 90 HP olmasına rağmen kısa sürede devirlenmesi ve hızlanması çok keyifli. Egea da neymiş behh dedim . Egea da aşırı yol sesi ve motor sesi içeri alıyorken Golf te bunun tam tersi olması bir kez daha hayran kalmama sebep oldu. Tabi bir çok özelliklerinde olması daha da keyifli olması haline getirdi. Aracım boş paket araç olsa da asıl ihtiyaçlarımı karşılaması sevindirici. Ses sistemi harikaydı. Sesini açtıkça müziğin bozulmaması güzel bir ayrıntı. . Aracın detaylı temizliğe ihtiyacı olduğundan dolayı Çarşamba günü bırakacağım ve aldıktan sonra fotoğrafları paylaşacağım. VW grubu araca ilk defa sahip olduğum için bir kaç sorum olacak. @Alpay Sumer kardeşime mesaj ile taciz etmeme rağmen bıkmadan usanmadan cevap verdiği için ona ayrıca teşekkür ediyorum. İşte bu yüzden bu forumu seviyorum. 1- Aracın ağır bakımları yapılmamış. Arkadaşım triger bu süre zarfında hiç değiştirmemiş. Triger kayış mı zincir mi bir fikrim yok. Alpay kardeşim kayış olduğunu söyledi. Emin de değiliz tabi. Triger ne kadar sürede değişmeli. Zaten değiştireceğim o kesin. Değişim süresini merak ettiğim için sordum. Bir ara 210.000 diye okudum yok artık dedim. 2- Auto holdu ne yaptıysam devreye sokamadım. Kemeri takmama rağmen tuşa bastığımda devreye girmiyor. Sistem de bir eksiklik var yoksa ben mi beceremiyorum. Olasılıklar ne olabilir. 3-Debriyaj bırakırken tam bitmeye yakın hareket ediyor. Yukarda kavraması tüm araçlarda mı mevcut bilemedim. Aracın gidişin bir problem yok bastım mı gidiyor. Egeayı 1 sene kullandığım için alışma sürecim uzun olacak sanırım. Çekmeye başlar başlamaz hareket ediyordu. 4-Bu aracı kullanırken şuna dikkat etmelisin dediğiniz püf noktalar var mı? Fotoğrafları en kısa sürede yükleyeceğim. Şimdiden teşekkür ediyorum. Saygılarımla.7 Puan
-
İç mekan fotoğraflarını ekleyeyim biraz. e-toggle vites dedikleri yeni nesil vites seçici...6 Puan
-
Hans, mans, frank, coni, moni alayı gelse bişey yapamaz bu arabaya5 Puan
-
Takip eden forumdaşlarımız bilir, eşim 1 ay önce eski arabası Polo ile kaza yapmıştı. Araçta 350.000 TL tahmini masraf çıkınca araç pert oldu ve yeni araç arayışına girmiştik. VW’ den memnun olunca yine aynı şekilde devam etmek istedik ama maalesef piyasanın durumu çok tuhaf olunca ve 2. El arabalara saçma rakamlar isteyen satıcılar olunca, marka farketmeksizin düzgün bir araç bulmak için uğraştık. Sarı siteden, eş dosttan ve galerilerden araç arayışımız Opel Corsa ile sonuçlandı. Öncelikle sigorta işlemleri ve pert süresince desteğini esirgemeyen Mehmet Özyürek Abime çok teşekkür ederim buradan. Araç 2023 model, 1.2 T Edition versiyonu. EAT8 şanzımanlı 100 beygir gücünde. Donanım seviyesi biraz değişik, neredeyse tam dolu olacakmış. Gündüz farı, LED far, hız sabitleyici ve limitleyici, çarpışma ikazı, geri park sensörü, Apple Car Play ve Android Auto, şerit takip sistemi, trafik işareti tanıma ve ikaz, start stop, deri direksiyon simidi, direksiyon ısıtma, F1 kulakçıklı vites değişimi. Vites e-toggle vites kolu var. (Sigorta düğmesi ya da şalter gibi). Aracı 7 km’de aldık. Daha yeni yeni biniyoruz. kasko ve sigorta için Mercedes kartla ödeme yapıldı. 😊Sponsorlara teşekkür ederiz. Çok fotoğrafı yok. Ekleyeceğim.4 Puan
-
4 Puan
-
Cam tavanın siperliğinin boyası bir yerde dökülmüş ve genel olarak solmuştu. Trim parlatıcılar filanda geçici parlaklık verdiği için boyamaya karar verdim fakat jantları boyadıktan sonra zımpara astar vs yapmaya o kadar üşendim ki öyle bırakmıştım. İnternette gezerken vernikli multisurface bir boyaya denk geldim 30 liraydı 120 ml fiyatı aldım. Başladık boyamaya Yalan yok biraz sünger izi oldu rulo gibi birşeyle yapsam daha güzel olabilirdi. Eskisinden güzel oldu Tam malzemeyi toplamaya başlamıştım her yer gözüme boyanacak geliyor tabi. Bagaj eşiğini boyayayım dedim çok fazla çizik vardı. Süngerle biraz texture yaptım Sizca nasıl olmuş çok mu kötü yoksa az mı kötü Öndeki 10 cm hoparlörleri sökmüştüm orjinal tweeterlar bozuk olduğu için boş kalmıştı oralar. Ucuza bir çift tweeter aldım orjinal tweeter ayaklarına yapıştırıp monte ettim. Ucuzda olsa sese etki ediyor.3 Puan
-
Önder abi bizimkiler sunroof değil panoramik tavan o yüzden iki parça cam var. Biri hareketli biri sabit. Tavan kısmı oyuklu ön cam yada arka cam nasıl sabit ise tavanının arka cam o şekilde montajlı direk silikonlu. Ön deki cam tavan hareketli, o da fitil mantığı ile sabitliyor. Sunroff gibi tavanın içine girip kaybolan bir kısım olmadığı için sunroff iç tahliye Kanal vs yok olay fitil de sızdırmazlık için.3 Puan
-
4 ay kadar önce eşimle kızım 5 günlük paris gezisi planladılar, gittikleri günün akşamı otele döndüklerinde benim kız yorgunluk-uykusuzluk vs derken bayılmış yatakta otururken. 2-3 dk da kendine gelmiş. Hemen ambulans çağırıp hastaneye gitmelerini söyledim. Ambulans 15 dk'da gelip alıp hastaneye götürmüş, dr kontrolü, EKG vs derken, önemli bir bulgu yok, ülkenize gidince detaylı baktırın diyerek taburcu etmişler. Ödeme yapayım demiş eşim, adresinizi verin fatura yollarız diyerek göndermişler bizimkileri. 5 kuruş ödemeden çıktılar , ertesi gün ilk uçakla dönüp geldiler. Burada detaylı kontrol yapıldı, herhangi bir sorun çıkmadı şükür ki. Ama hastaneden fatura vs de gelmedi. Zor bela araştırarak sıkıştırarak fatura çıkarttırdık paristen. 47 Euro gibi bi faturayı zor şer ödedik. Fransa da bizi kıskanıyor sanırım..3 Puan
-
3 Puan
-
Abi fırçanın metal yerine elektrik bandı sararsan sağa sola çarpınca çizmez. Kulağına da fısıldardım ama bilgi olarak bulunsun3 Puan
-
3 Puan
-
Ustaya dedim Külbütör kapağını mı sökeceksin, külbütör yok dedi, tamam dedim. Halbuki aynı kapaktan bahsediyordum 😅 Benim araç 2008 model. Bu yaştaki araç için arıza olarak görmüyorum, değil kronik. Ömrü dolmuş, yenilenmesi gerekiyor. Bir Mazda, Toyota değil sonuçta. Fordun karakterini bindiğim her araçta aramasam, bineceğim iki marka bunlar. Bakımsız olsa bile böyle sorunlar yaşatmaz.3 Puan
-
3 Puan
-
Bu günlerin kıymetini bilin.. Henüz trafik sigortası yapan şirket bulabiliyoruz..2 Puan
-
Şoför niye temizlememiş, demek böyle Mercedes sahibi olunuyor 😅 Eline sağlık Abicim2 Puan
-
2 Puan
-
Herıld yani. Kart önce ufaktan bir ısınıyo sonra çekilen miktara göre sıcaktan kızarmaya başlıyo. Cebim tutuştu bir kere.2 Puan
-
2 Puan
-
Allah Allah.. hiç bitki çıkmamış orada.. Tohum düşse kesin yeşerirdi.. Tahliye beyni bozuktur muhtemelen.2 Puan
-
Bu biriken kir zamanla pas yapiyor. Iceri su basmasi dert degilde, paslaninca problem ciddi. Eline saglik abi cok iyi bir hareket. Velhasil, tahliye sensörü haber vermedi mi burda isler yolunda degil diye2 Puan
-
üst kapak normal kapak değildir. dingilizcesi HEAD = kapak Valve Cover = üst kapak, külbütör kapağı2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Biraz geç çıktık ama güzeldi. Biraz sapa bir yol kullandım, ön lastikten sıçrayan kalın bir dal mızrak gibi dirseğime geldi. Dizlik olmasaydı kesinlikle dizi parçalardı o kadar çok hissettim. Kısa bi video gelecek. Bi uyuyamadım yauw2 Puan
-
Şimdiki adı = Eski adı Üst Kapak = Külbütör Kapağı Silindir Kapak = Üst Kapak Bu değişen tapalar, basınçtan motor bloğu çatlayacağına, kapaklar şampanya gibi patlasın diye yapılmış.2 Puan
-
Ümit hayırlı olsun kardeşim. Otomatik derken yine manuel aldın ama en azından doğru yolu buldun Fotoğraf gelene kadar sorulara cevap vermeyelim en iyisi Egea kaça gitti bu arada?2 Puan
-
2 Puan
-
Bence yağ basıncı yetersiz bu arabada. Ya tork konvertörü kaçırıyor ya da yağ eksik. Yağını değişmiş mi eski sahibisi? Ben 300 e sorunsuz arabayı satamadım 280 e sorunlu arabaları satıyolar orası da ayrı bir garip :S2 Puan
-
Bulamaz iseniz son ihtimal bana yazin uk dan postalarim bu kodlar ile de arama yapabilirsiniz References codes BENDIX: 792266B BOSCH: 1 987 474 197 BREMBO: A 02 215 HELLA: 8DZ 355 202-341 HELLA PAGID: 8DZ 355 202-341 JURID: 792266J OJD (QUICK BRAKE): 1125 PAGID: K0043 TEXTAR: 82029500 TEXTAR: 97200 0295 9 1 Original (OEM) codes CITROËN: 4427 55 PEUGEOT: 4427 55 RENAULT: 77 01 202 1412 Puan
-
Ekstra olarak airbag ışığı yanmaya başladı. Bazen sönüyor fakat direksiyonu çevirince tekrar yanıyordu. Zemberek olduğunu düşünerek sipariş ettim 100 tl çıkma. Sorun çözüldü2 Puan
-
Geçmiş Olsun iyiki Peşini bırakmamışsınız... Çağlar Bey Bu hafta Wheller Deallers izledim Benzinli 5 silindirli Focus St de Metal bir Plaka 2 silindir arasına konulmuştu Mondeo motorunda Old Desing ile işaretli nokta özellikle bırakılmış olabilirmi ? arada Metal Plaka olmalımı ? Ben öğrenmek için tamamen meraktan soruyorum fikrinizi merak ettim 21,41 de parça görünüyor...1 Puan
-
geçmiş olsun, gitttiğiniz servis her detayda ekobusttan da kötüymüş, en basittinden topladığın motorda aniden böyle acaip 2 büyük arıza kodu okursan önce işçiliğie bakmalısın, hatta ben bunu nitelikli dolandırıcıılık olarak tarif ederdim bunu ayrıca şikayet edin otosan a teknik olarak görseldeki gibi bir gömlek dizaynı bana garip geldi, eski dizaynda arayı neden kessin? gömleği ne destekleyecek anlamadım? yeni dizayn dedği görselde de sanki kaynakla doldurulmuş gibi geldi1 Puan
-
1 Puan
-
Hayırlı uğurlı olsun. Mercedes card bi ara ısındıydı zaten. Aklıma geldi benim, Emmi işbaşında diye1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Hayırlı olsun Ümit Hocam. Bekarken almayı çok istedim ama nasip olmadı. Şimdi 2 çocukla hayal oldu. Hep bi VW isteğim oldu. Tiguana hevesim var ama...1 Puan
-
1 Puan
-
Astav firması böyle şeyler üretiyor. Arayıp sorabilirsiniz kim satıyor diye.1 Puan
-
bilyalı favorimdir. Köye asfalt döktüler. Sabaha kadar uyuyamadık. Sabah asfaltın üstü pist gibiydi1 Puan
-
1 Puan
-
Ferodonun sitesinden bakıp aracınıza olan model kodu ile aratın. Görseller yanıltıcı oluyor1 Puan
-
Eşimin yeni aracına (corsa) kasko ve trafik sigortası yaptırdım, dün ve önceki gün. Emmi sigorta ve mercedes card sağolsun.1 Puan
-
kahvehane kroniğinin muhabbeti tatlı olur der isveçliler1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Bu arabanın şehir dışı yakıtına bayılıyorum . bayramda tarsusa gidip geldim giderken 7 ile tamamladık istanbula döndüğümde 7.2 idi istanbulda rutin güzergahımda 8 8-5 la geziyorum 2 seneye yaklaştık. avrupa yakasına geçip mecidiyeköy vs leş trafiğe girersem oralarda 10 yakıyor ama anadolu yakası nefis1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00