Skor Tablosu
Popüler İçerik
02-05-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Herkese merhaba Geçen hafta içinde aracımı karavan alacağım için satıp yeni araç araç aldım. Araç 2014 model ama 2015 şubat trafik çıkışlı, ilk sahibinden, 67.000 küsur kmde çok güzel bir araç. Sunroof hariç full paket. 1.6 dizel otomatik vites. Hanımda kullansın diye tercih ettim ama büyük rahatlık. Bugün kamerayı taktım. Bagaj yerleştirdim. Ufaktan temizliğini yaptım. Yakında karavan çekmek için çekme demiri taktıracağım. Hayırlısı olsun inşallah.20 Puan
-
Herkese Merhaba, Amarok ile neredeyse 2 ayı tamamladık. Artık tecrübelerimi paylaşmak için bu konuyu başlattım. Şirket araçları haricinde satın aldığım ilk Alman aracı oldu kendileri, Öncelikle aracımdan bahsedeyim 2.0 TDI 168 hp 4x4 Highline paket şuan 209.000 km de Highline pakete ilave olarak bazı ilave aksesuarlar yapılmış ve araca V6 görüntüsü verilmiş. Aracın beni en cezbeden kısmı görüntüsü oldu aynı zamanda son iki sahibi ile arkadaşım. Böylelikle tüm bakım geçmişine, yapılanlara ve yapmam gerekenlere hakkında bilgi sahibi oldum. Neden amarok aldım sorusunun cevabı ise tamamen bütçe odaklıydı. Şuan yeni bir araba borcuna girecek durumda ve kazançta değildim. Bu yüzden wk yı satınca minik bir ekleme ile bu araca sahip oldum. Şuan için özellikle yakıt tüketimi konusunda beni oldukça rahatlattı ve bu yüzden seçimimden memnunum. Şehirler arası 120-130 km hızla seyir ettiğimde ortalama yakıt tüketimim 8 lt 140-150 bantlarına çıktığım zaman ise 12 lt bantlarına çıkıyor. Yavaş gitmek bu durumda tercih sebebim kolaylıkla 8 lt ortalama ile şehir değiştirebiliyorum. Şehir içi biraz fazla değişkenlik gösteriyor olsa da sakin kullanım ve trafik olmadığında 7 lt civarına inebiliyorum. Dur kalk trafik olduğu zaman ise 9-9,5 lt civarlarında dolaşıyor. Uludağ gibi tırmanışın çok olduğu yerlerde ise 11 lt ye kadar çıkabiliyor. Pompa ortalamasını hiç test etmedim ama şuan için tatmin edici. İlk bakımına henüz girmedim jeepten daha fazla çıkacağını düşünmüyorum muhtemelen paralel olacaktır. Arazi performansı her ne kadar off road amaçlı almamış olsam da birkaç deneme yaptım. Benim gibi kamp yapan dağ bayır gezen birisi için yeterli. Daha ağır şartlarda tatmin edeceğini düşünmüyorum. Konfor açısında bozuk yollarda özellikle arka koltukta oturanlar mutsuz. Ön koltuk gayet stabil. Ama uzun yol tecrübelerim oldukça keyifli geçti özellikle hafif ağırlık ile bana s class hisiyatı veriyor, daha önceden s class tecrübem olmadığı içinde olabilir 😊 Daha önce navara d40 kullandım, o araç bana daha çok kamyonet hissiyatı veriyordu ve özellikle uzun soluklu şehir içi gezilerimde beni biraz yoruyordu. Amarok bu konuda otomobil hissiyatına daha yakın şehir içi uzun süre kullansam da beni yormuyor. Sınıfında ki araçlara oranla ise vergisi gayet güzel. Tadımlık bir kaç fotoğraf16 Puan
-
8 Puan
-
Jantlarda olan derin yaralardan kurtulmak için önce macunladık. Sonra gun metal rengin içine biraz sarı ekleyerek mevcut renge ulaştık. Zımparası keçesi astarı boyası verniği hepsi 260 liraya mal oldu. Macun maliyet dışı o elimde vardı. Göbeklerdeki logoyu mat siyah yaptık. Hazır tekerler sökülmüşken kaliperleri elimde olan araba rengine boyadım. Belli olmuyor ama o pis görüntüsü gitti. Bakılan açıya ve ışığa göre rengi farklı görünüyor biraz.8 Puan
-
230 bin km de alternatör bozuldu. Nasıl olduysa yavaş yavaş arızalanmış olmalıki önce far ampullerinin ışık miktarı azaldı, akü düşük voltajda kalıyordu sonra düşük şarj ışığı yanmaya başladı 10 gün içinde ve tamamen şarj gitti. sürekli OBD de takip ediyordum. P065a kodlu üretici kodu çıktı. Bu düşük PCM voltajı demek. Bildiğinşz akü boş demek asılnda. Alternatör söküldü, diyot vs değişti Regülatör PCM içinde olduğu için sağlam kalmış, açılmışken rulamnları da değişmiş. Hazır gitmişken önceden aldığım rotilleri ve z rotlarını değiştirttim. Defransiyel ayarı yaptırttım, ve ön defransiyel burçlarından kopmuş olanı değiştirttim. 1500 tl alternatör için, 1500 TL de işçilik için ödedim! Bu gün şartlarında süper iyi fiyat bence. Eldekini iyi korumak lazım, çünkü yeni ve denk bir vasıtayı almak hayal oldu.7 Puan
-
Mükemmel iyinin düşmanıdır, 130 senelik rakiplerin durumuna bir günde gelemeyiz. Yapıcı eleştiriler, yorumlar elbette olacak ama çok fazla istihza görüyorum sosyal medyada, üzücü.7 Puan
-
Hayırlı olsun. İsterim ki iyi bir pazar payına ulaşır, adı şanı olur ve kısa süreli olmaz...7 Puan
-
Şu anda yok. Taktıracağım en kısa zamanda. Çeki demiri montajı, TSE kontrolü gibi işler için destek isteyebilirim aslında. İşleyişi bilmiyorum çünkü. 1. konu olabilecek deprem sonrası kafamızı sokacak bir yer olsun (hanımın fikri.). 2. konu artık 4 yetişkin olduğumuz için tatile gitmek hayal oldu. Oy yüzden karavan fikri cazip geldi. Daha önce denemiştik zaten. 4 kişilik bir karavan dün itibarı ile alındı. Pazar günkü fuarda sözleşme yapıldı. Teslimat Ağustosta olacak. Herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim.6 Puan
-
Kocaoğlanın sağ ön fren kaliperinden kıtır kıtır ses geliyordu. Her frenlemede durmaya yakın bu ses vardı. Son iftar toplantısında danıştığımız forum ahalisi de ses kaliperden geliyor dedi. 2 gün önce sanayideki frenciye gidip sorunumu anlattık, sesi dinlettik. Teşhis sağ ön teker fren pistonu (alüminyummuş) değişecek, tamir takımı (conta takımı) değişecek. Sağolsunlar 1 saat kadar sürede işlemi yapıp bitirdiler, işlem sonrası fren pedalım daha yumuşak ve hassaslaştı. Memnun kaldım. Bostancı sanayi, Tonguç fren. İşçilik parça hepsi 900 liret.6 Puan
-
ampüller azalıyor, voltaj düşüyor arıza lambası yanıyor ama biz hala obd den kod mu okuyoruz mirim5 Puan
-
Hatun gezelim dedi, Hankook bayiine götüreceğim haberi yok henüz 😝🤦🏻♂️😁5 Puan
-
Biz gördük mü bu aracı ? Ben de, "6 ay geçti hadi uyan artık, her şey yoluna girdi, dolar 3 lira. mazot 2 lira, pejo 3008 250 bin lira, osmangazi köprüsü 20 lira" diyecekleri günü bekliyorum..5 Puan
-
5 Puan
-
5 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Konu başlığı yanlış yazılmış diyerek gelenleri görelim 18 ay önce test sürüşü yaptığım citroen c4 X örneği: O gün vergilerden arındırılmış fiyatı 18312 usd idi, bugün aynı arabanın vergilerden arındırılmış fiyatı 17650 usd. Satış fiyatı 18 ay önce 230bin TL idi, şimdi 750 bin TL. peki nasıl oluyor da bu matematik gerçek olabiliyor? üstelik usd kağıdına gelen enflasyon farkına rağmen? O gün yürürlükte olan ötv, matrahı 700 bin altı için %10 idi, bu gün %80. bunlara %18 kdv y, ve güncel kuru (ben kurlardan mb kurunu esas aldım ) ekleyince fiyatı TL olarak acaip artmış gibi gözükse de , usd olarak azalmış bile. Bu matematik hesabından birçok sonuç çıkartılabilir, mesela bayi karları düşmüş, mesela elinde arabası olan ötv artışından gelen bir haksız zenginleşme sağlamış, mesela bayilerin stok taşıması saçma olurmuş, mesela satış fiyatı artış hızı artık yavaşlar, mesela satandan çok satışa vesile olan kazanmış gibi gibi ...3 Puan
-
3 Puan
-
Cuma günü bekliyorum.. Entel takılalım.. Çayı çaycı demlesin, kahveyi arçelik kahve makinesi yapsın, böreği mikrodalga ısıtsın, filmimizi projeksiyondan izleyip, yumuşak koltuklara gömülelim..3 Puan
-
3 Puan
-
Çıkan sonuç, motoru büyük araçların alternatörleri gidici3 Puan
-
3 Puan
-
Orijinal tip sileceklere geçtim. Silecek motorunu daha az yoruyor cama muz tipi kadar basamadığından. 110-120 km/h gibi hızlarda daha rahat çalışıyor, aerodinamik tasarımından dolayı rüzgarı daha iyi tahliye ediyor. Muz tipi olanlarda, o hızlarda, silecek rüzgardan dolayı yukarıda kalıyor çalıştığında.3 Puan
-
Kilidi 3 adet altıgen t40 vida tutuyor. Soketin iç tarafta tırnağı var bastırınca kolayca çıkıyor. İlgili pinler ölçü aleti ile test edilirse daha sağlıklı olur. Pinlerin birinde devamlı 12v, diğerinde sadece kilit açıkken 12v oluyor: soket sökülmeden önce üzerinden bakılabilir. Kilidin kendisi iki parça: elektrik motorunun olduğu tetik kısmı ve mekanik dilin olduğu kısım. Bu iki parçayı ayırmak için ortası delikli beşgen t20 bits ucuna ihtiyaç var. https://www.trendyol.com/ceta-form/cb-808ipr-5-kose-delikli-torx-bits-uc-ipr20x25-mm-p-55477304?boutiqueId=61&merchantId=209802 Değişim sonrası3 Puan
-
Bi vida atamadık ama biz de birşeyler yapmaya çalışıyoruz işte abi 😄 Görünen macundan eser kalmadı aslında abi. 1 2 mm olan derin çizikleri doldurdu sadece. 1 hafta 10 gün kadar kurudu macun öyle boyasını hallettik. Atması mümkün değil3 Puan
-
Resmi gazete derki; 24.04.2023 (dahil), 31 mayıs 2014 (dahil) ev doğalgazı bedava. Ondan sonra 1.5.2024’e kadar 25m3 bedava doğalgazı nasıl depolayabiliriz3 Puan
-
Hiç bir sınıfta olmaması gerekir. Gördüğümüz bazı hataları bir kaportacı bile düzeltebilir. Milliyetçi düşünceden ari olarak düşünürsek, 1,200,000 lira verip araba alıyorsam kapı çizgileri otursun isterim. Son kontrolcü hatası. Zamanla düzelirler.3 Puan
-
Bu bütçe ile ses azaltılmaz. Arabaya bir iki hoparlör alınıp ses daha yüksek bir sesle bastırılır üstüne serinlik için camlar açılıp cistik cistik gezilir3 Puan
-
3 Puan
-
Cumartesi günü Suzuki Bayisindeydim. Vitara'yı inceledim. İncelediğim araç; 1.6 120 hp, 4x4, otomatik vites idi. Vitara çok şık, kutu gibi bir araba, şehir içi için çok ideal. Testimde uzun yol testine örnek bir sürüş yapamadım, bu sebeple sessizlik ve yol tutuş gibi detaylara giremeyeceğim. 4x4 bir araç pazarlayıp, 4x4 sisteminin testinin de yapılamamasını yadırgadım. Bir tarla kiralanıp, basit bir parkur hazırlanabilirdi. Bunun da test edemedim.. Donanım listesini ve teknik bilgileri kısaca aşağıda vereceğim. Öncelikle neleri beğendim neleri beğenmedim, artılar ve eksiler ne, bunlara değineceğim. Aracı görür görmez, dış tasarımına odaklandım.. Ön tasarımında, far grubunu çok beğendim, mercek çok yakışmış, özellikle led gündüz farları da çok şık durmuş. ön tampon çok spor, bunu da beğendim. Ön ızgaralardaki krom detayları aşırı buldum. Aracın içine girerken ilk dikkatimi çeken koltuklar ve multimedya sistemi oldu. Koltuk döşemeleri çok kaliteli görünüyordu, tam deri olmaması da çok iyi düşünülmüş. Kenarlar deri, orta kısımlar süet olarak yapılmış. Teyp ekranı dev bir ekran, 10.1 inç. her açıdan net görülebiliyor ve akıllıca düşünülerek android olarak tasarlanmış. Neler yapabileceğiniz detayına hiç girmeyeceğim. tablette yapabildiğiniz her şeyi mümkün gibi görünüyor. Ekran bir tık küçük olsa daha şık olabilirdi.. Direksiyon simidi şık, içerideki dikkatimi çeken, anolog saat, bazıları tarafından sevilmese de bence çok şık.. Koltuk ısıtma düğmeleri vitesin arkasına konumlandırılmış. Arka koltukları da çok beğendim, ancak aracın tasarımı küçük olduğu için haliyle diz mesafesi biraz dar, uzun boylular uzun yolculuklarda rahatsız olabilir. Ben rahatsız olmadım. Kullandığım araçta iki parçalı cam tavan vardı, çook beğendim. Bagaj, iki kademeli idi, küçüktü, koltuklar tam olarak yatabiliyordu. Bu detay da güzeldi. Bagajda çakmaklık gördüm, güzel bir detaydı. Sürüşünde hiç bir şey beni rahatsız etmedi, araç zaten 1.6 atmosferik bir motordu ve beklentim de buna göreydi. Hızlanması yeterli, devirlenmesi yeterli bir araç. Benim kullandığım araçtan daha iyisi.. 1.4 tsi olanıdır.. Ancak bu araç yok satıyor ve test aracı bile yok. Şanzımanın çok güzel çalıştığını gördüm. Kullanılan şanzıman tork konvertörlü 6 ileri tam otomatik bir şanzıman. Bence her firma böyle bir şanzıman kullanmalı. Dikkatimi çeken bir saçmalık donanımda çıktı karşıma.. 1.4 tsi ile cam tavan alınamıyor. Lastikler 17 inç ve maliyetten kaçılmamış, continental lastikler gördüm. Çekiş sistemi: Çok başarılı olacağına inanıyorum. Malum test edemedim. Çekiş sisteminde bir kontrol anahtarı var, iki mod seçilebiliyor. Sport ve Kar/Çamur. Sport modda araç normalde önden iki çeker olarak yürüyor ve patinaj yada kayma algılarsa arka tekerlere de güç veriyor. Kar çamur modunda ise sürekli dört çeker moduna geçiyor, bu modda iken lock düğmesi ile arka diferansiyelleri de kilitliyor. Donanım olarak çok dolu buldum aracı... Abs Esp Bas (Fren Destek sistemi) Hhc (Yokuş Kalkış Desteği) : Tam otomatik şanzımanın bir getirisi zaten. Hdc (Eğim iniş kontrol sistemi) : Bu mod ile fren ve gaza dokunmadan tehlikeli inişler yapılabiliyor. Tpms (Lastik basınç uyarı sistemi) : Her lastiğin basıncını ayrı ayrı gösterebiliyor. Rbs (Radar destekli fren sistemi) : Buna çarpışma önleme sistemi de diyebiliriz. Ess (Acil fren sinyali) : Ani frende dörtlülerin yanması. 9 hava yastığı (diz dahil) Anahtarsız giriş ve anahtarsız çalıştırma Start stop sistemi Ön ve arka park sensörleri Adaptif hız sabitleyici Hız sınırlama Otomatik klima Alarm Otomatik far Otomatik far yükseklik ayarı Yağmur sensörü Geri görüş kamerası Koltuk ısıtma Led Farlar Sis farları Led gündüz farları Elektrikli ısıtmalı yan aynalar Karartılmış arka camlar. 17" jantlar Lastikler 215/55 R17 Bagaj hacmi 375 litre. koltuklar yatırılırsa 710 litre. Depo kapasitesi 47 litre. Motor : 1.6 litre 120 hp, 156 nm atmosferik veya 1.4 litre boosterjet 140 hp, 220 nm turbo 1.6 atmosferik olana lpg takılabiliyor. Maksimum hız : 1.6 atmosferik için 185 km. 1.4 turbo için 200 km Fiyatlar, 1.6 için 91 bin ile 118 bin lira arasında değişiyor. 1.4 turbo için 110 bin ile 120 bin arasında değişiyor. Genel kanaatim, Parasını sonuna kadar hak eden bir araç, donanım merakı olanların hiç tereddütsüz alacağı bir araç. Fazla uzun yol yapmıyorum, hem şehir içinde işimi görsün, hem de hafta sonu kendimi dağa bayıra atayım diyenlerin kesinlikle mutlu olacağı bir araç. Eve ikinci bir araç alayım diyenlerin tek geçeceği bir araç.2 Puan
-
Hayır işin tuhafı test aracına binen deneyimli ve bilgilidir diye düşünür insan. Ya gerçekten arıza yaptı, arkadan takviye mi yapıyorlar acaba pile2 Puan
-
Canlı yastık battaniye vs? Kilosu 600tl. Her ziyaretiniz bi asgarî ücret🍆2 Puan
-
20 bine jant almıyoruz yahu. Bu ay evin sikortası geliyor zaten.. 5-6 bine oem çıkma alıp boyatacağım inşallah2 Puan
-
2 Puan
-
Bunlar ayna sinyali olsa ne tarafa doğru olurdu diye düşünüp taktım abi. Bilim yaptık 20 dk kadar, felsefe bidonları çatladı, teolojiyi zorladık o derece.2 Puan
-
et ve balık kurumu kendi tesislerinin bulunduğu mıntıkalarda kesilmiş koyun sevkiyatına da başlamak üzeredir.... 23nisan 1954 Akşam gazetesinden alıntıdır2 Puan
-
Evet, her yıl görüyorum.. Senin kredi kartını da görüyorum2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Sanırım fabrikadan teslimat olmayacakmış, deneyim merkezlerinden dağıtım olacak deniyor. Mesela bu fotoğraf Ankara deneyim merkezine yeni gelen araçlarmış, teslimat için olduğu söylenmiş2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
çok iyi fiyat. aslında diğer kaliperede bakmak lazım. ömürleri aynı çünkü.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
cam rüzgarlığı yapıştırıp yazın camları bir tık açık bırakın, en baba izolasyondan daha falza ferahlatır araç içini2 Puan
-
bu meşhur oscar değil mi yahu adamım oscar, kayotilerden kaçan2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00