Skor Tablosu
Popüler İçerik
30-04-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
6 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Arkadaşlar merhaba, Yaklaşık 6-7 aydır ha sattım ha satacağım diye planlar yaparken Perşembe günü 2013 1.6 TDI Comfortline Jettamı Konya'dan gelen bir arkadaşa sattım. Niyet Ford Focus idi ancak düşündüğüm araçlardan biri satıldı diğerinin satıcısı ise bir türlü mesajlarıma dönmeyince hanımın'da gönlünde olan Golf'ü Kırklarelin'de buldum.Dün itibariyle alışverişi tamamladım arabayı aldım ve geldim. Araç 2016 model,1.2 TSI Manulel Comfortline 84.300 KM'de.Hız sabitleme,ambiyans aydınlatma,yorgunluk algılayıcı mevcut. Sol ön çamurluk tampon birleşim yerinde elle hafif çizikler var,el ile rötuşlanmış.Sağ ön çamurluk avuç içi kadar bir bölgede kuru çekiçle düzeltme mevcut. Diğer kaporta aksamları hatasız. 3 amortisörde hafif terleme,karter tapası civarı hafif yağ kaçağı,şanzıman keçelerinde yağ kaçağı var.Bu onarımlar yaklaşık 10-12 bin TL civarı tutar diye tahmin ediyorum. Umarım başka sürprizle karşılaşmam3 Puan
-
Ani bir kararla jantları değiştirdim. Benim jantlara alıcı çıkınca bende hayalimdeki jantı replikada olsa satın aldım. Hep aklımda olan ama Gümüşhanede yapan bulamadığım için ertelediğim krom egzoz ucunu taktırdım. Rüzgarlığın detaylarını paylaşamamıştım onlarıda paylaşayım. Geçen hafta trabzondan dönüşte lpg depomu doldurmuştum. O günden bugüne kullandım yine dönüşte doldurdum. 360 km olmuş depo bitmemişti ama bitmek üzere idi. 9.75 kuruştan 250 tl lpg aldı. İki kez ziganayı tırmandığını düşünürsek gayet uygun bir tüketim.3 Puan
-
3 Puan
-
2 Puan
-
İlk cümleyi okuyunca acaba ben miyim dedim. Dün akşam aynı şeyi yaşadım. Hem de bağcılarda ya yürek yedim ya bıyıklı bişey yedim2 Puan
-
Vatandaşlara ilk teslimatlar yapıldı (sanırım ilk 10 kişiye). https://www.instagram.com/tv/CrqEM2-II5r/?igshid=YmMyMTA2M2Y=2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Sanayide iş yaptirmak zorken araba toplatmak mi. Hangi komedi filmi seti bu2 Puan
-
Acaip kalabalıktı, 88 model f16 ile solotürk ün 9G çekişine tanıklık ettik bir kaç gün az duyacağım sanırım muhteşem bir gösteri idi gurur duyduk eksik peç imizi aldık, helikopterdeki laser saptırıcı hakkında güzel bilgiler edindik, susuz /dikey tarım yarışmalarına katılımcı liseliler vardı, insansız gübreleme konusunda çalışan birçok üniversite varmış, bulanık suyu arıtan lise öğrencisi canavar gibiydi, gebze teknik ve yıldız tekniğe uğradık, ikisinin de unuttuğu arabaları hatırlatınca eski toprak olduğumuzu anladık, okulların kaybettiği öğrenciler ve öğrencilerin kaybettiği öğretmenler için hemen organize oldular, Araba ile gidilmez, toplu taşıma çok rahat. hoparlörler aşırı iyi hatta fazla iyi , konser bile verilebilir, sesi her yere yankısız yaymışlar .2 Puan
-
Anadolu Kartalı olmuş. Hayırlı olsun. https://twitter.com/SanayiSavunmaTR/status/1651665251245387801?s=202 Puan
-
Aralık ayında Grand C-Max' i sattıktan sonra, Ocak ayında bir tanıdık vasıtasıyla avukat bir abimizden ilanda olmayan yeni aracımı satın aldım. SUV araca sahip olmak hep hayalimdi. Çok şükür bugüne kısmetmiş. Aracım ilk sahibinden, servis bakımlı 2015 model Executive donanım, 1.6 dizel 160 PS 350 Nm tork 4x4 9 ileri otomatik ZF şanzıman. Şanzıman yağı periyodik olarak değiştirilmiş. Ağır bakımları yapılmış ve aküsü yeni değişmiş. Lastik ihtiyacı vardı sadece, onları da Continental Contisport SUV 225/60/18 100H ile değiştirdim. Havuzlu 3D paspas ve bagaj havuzu aldım. Kısa farları D4S 6000K ile uzunları da 6000K led ile değiştirdim. Bu modelde derilerin kalitesi yıpranmaya çok müsait. Benimkiler de sorun yoktu fakat önlem ve bakım amaçlı Würth ün temizleme köpüğü ve deri bakım kremini aldım. Başlıca özellikleri; F1 vites, Anahtarsız giriş ve çalıştırma, Aktif şehir içi güvenlik sistemi (Çarpışma önleme) Start Stop, Econ Mod, 7" renkli tft dokunmatik bilgi ve multimedya ekranı, Navigasyon, Geri görüş kamerası, Çift yönlü dijital klima, Ön arka park sensörleri, Panoramik cam tavan, Deri koltuklar, Bi-xenon ön farlar, ön arka led aydınlatma gurubu, far içi led dönüş ışıkları, Ön koltuklar ısıtmalı, sürücü koltuğu elektrikli hafızalı, Elektrikli ısıtmalı yan aynalar, Sağ dikiz aynası hareketli park yardımı, Elektrikli otomatik bagaj, Yağmur ve far sensörleri, Hız sabitleyici, Yokuş kalkış desteği, Bluetouth, Usb ve HDMİ giriş, 12V desteği, Kararan dikiz aynası... Artıları; Gerçekten güçlü, Vitesin joy stick olması çok güzel ve rahat kullanılıyor. Şanzıman başarılı, geçişler hissedilmiyor. İçi çok geniş ve ferah, Cüssesi sebebi ile trafikte çok rahat yol veriyorlar Aydınlatma çok çok başarılı, sanırım koito mercek kullanılmış, 1728 kg olmasına rağmen frenleri muazzam, Yan aynalar çok geniş, görüş açısı çok iyi. Eksileri; Klasik Honda malzeme kalitesi, Koltuklarda kullanılan derinin yıpranmaya çok müsait olması. Rölantideki sesin fazla olması, Koltuklardaki yanal desteklerin zayıf olması. C-max tan sonra koltuklar sarmadı. Multimedya ekranının eski android tabanlı olması ve güncellenemiyor olması, Bunların dışında şimdilik başka olumsuz bir yanını görmedim. İlk aldığım zaman alışana kadar cüssesi dönüşlerde ve parkta tedirginlik yarattı. Virajları da dahil ediyorum buna. Tek bir sorunum var, far yıkama çalışmıyor. Düğmesine bastığımda motorun çalışma sesi geliyor lakin yıkama ayakları dışarıya çıkıp yıkama yapmıyor. Altına falan baktım su kaçırma göremedim. Tıkanıklık var desem ayaklar dışarı çıkmıyor, motor çalışmıyor desem sesi geliyor. Nasıl çözebilirim?1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
bütçe meselesi bütçenizi yazarsanız daha gerçekçi yorumlar yapılabilir.1 Puan
-
1 Puan
-
Valla müşterinin birinin camı açık kalmış.. Komşu da gece fark edip aramış.. Bu saatte inemem kasko düşünsün diye cevap vermiş. Sigorta güven verir.1 Puan
-
Instagram'da subigarage'a bi göz atmanızı öneririm. Kaliteli işleri kaliteli malzemelerle yapıyor.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Önce bu motorda soğutmanın kötü olduğunu söyledi. Sonra içten yanmalılara b.. atarken elektrik motorunda enerji sese sıcaklığa vb şeylere dönüşmüyor, daha verimli dedi1 Puan
-
ne yiğitler kandı o görünen kısma da sonra görünmeyen kısımdan beyinler yandı1 Puan
-
Hayırlı olsun sürüş konfor ve ışık paketleri de var çok güzel gülerek binin 110 beygir1 Puan
-
abi sen çok mantıklı cümleler kuruyorsun. ben bize uzak diyarlardan bahsettim1 Puan
-
Gerek yok diyebilmek için, Başıma bir şey geldiğinde, hayatım aksamadan ve eksilmeden devam edebilecek seviyede mal varlığım ve bütçem olması lazım.. Birine zarar verdiğimde çıkarıp ödeyebilecek güçteysem. Arabam pert olduğunda basıp parayı yenisini alabilecek durumdaysam. Bu giderler beni etkilemeyecekse, yaptırmam ben kasko. Yeni araba almak için ömrümün 1/10'u kadar yeniden borçlanacaksam risk almam.. Çünkü ömrümde çok fazla 1/10 yok. 3-5-10 her neyse yaptırrım kaskomu en sağlamından mis gibi.. Sonrasını düşünmem, sigorta şirketi düşünsün..1 Puan
-
1 Puan
-
1000 kişi istihdamlı fabrikada ihracata yönelik 9 aylık satış/üretim plankaması yapanları düşünemiyorum1 Puan
-
hiç normal değil ,elektrik sistemi tesisat vs. güzel bir kontrol edilmeli, elektrik arızası risklidir1 Puan
-
1 Puan
-
Merhabalar Ecevit Kardeşim, Uzun süredir foruma girmiyordum. İyi ki girmişim senin yazdıklarını gördüm. Sorun benim yukarıda anlattığım gibi. Çat sesini duyduğun zaman bu ikili kol mekanizması 0,5 cm daha ilerleyip (en sıcak konuma gelirken) yuvadan çıkıyor ve sıcaklığı kontrol eden flap çat diye aşağı düşüyor. Daha sonra soğuğa gelince aşağı düşmüş olan flapı tekrar yakalıyor ve ikinci çat sesini bunlar tekrar birleşirken duyuyorsun. Benim yaptığım gibi flap mekanizmasını sunfix ile (veya ikili epoksiler var o da olur) 0,5cm uzatarak çözüm bulabilirsin. Sorunumun üzerinden 4 sene geçti maşallah halen çalışıyor bir sıkıntım olmadı. Bu iş ile de doğru düzgün hiçbir usta uğraşmıyor. Uğraştırısı çok getirisi az olduğu için ustalar da haklı bir bakıma ne diyeyim. İnşallah çözersiniz. Kalın sağlıcakla...1 Puan
-
konunun uzmanı olmamakla beraber benim kişisel düşüncem seçimi atlatıp plan yapmak.1 Puan
-
1 Puan
-
Distribütörlerin oyunu diyebiliriz, mesele e200d ile e250d vergiler hariç € bazında fiyatları e250d daha ucuz. Türkiyedeki vergilendirmeden dolayı giriş fiyatlarına sübvanse uygulanabiliyor.1 Puan
-
1 Puan
-
yedek parça almaya bile onunla gitmez audi servisi. şaşmaz sanayide böyle yani en azından. zaten audi servisi yedek almaya gitmez, yedekler servise gelir. 170 hp arabamı alınır 3.0 audi den sonra... ben yazınca hemen akbaba figürü ortaya çıkıyor ama...1 Puan
-
ankara da millet ruh hastası şekilde araba kullanıyor. böyle bir dejenerasyon görmedim ömrümde. düşen eğitim kalitesi ve bölgedeki inşaat rantı ile kontrolsüz artan zenginlik nedeniyle son 10 senede iyice belirgin oldu bu durum. müthiş dikkatli kullanmak lazım. özellikle artık epey zengin olmuş olan çayyolu tarafında kurallara uymayan o kadar çok şuursuz yada sonradan görme var ki aklınız durur.1 Puan
-
Size gayet normal bir soru sordum. İsterseniz soruyu bir kez daha okuyabilirsiniz. Burası bir forum. Yazısmak uzerine kurulmuş.. Yazılana, cevaba, fikirlere laf sokacaksanız bilelim ona göre biz de katılalım.. Amaç görsellik katmak mı? Camın temizliğinine etki saglamak mı? Yoksa yapılmayan denemeye musait bir yenileme tasarım calısması yapmak mı? Ama yok illa uzaya cıkmak derseniz onu da anlarız.1 Puan
-
1 Puan
-
Geçen sene torpidoyu söküp arkasını temizleyip kablolamaları gerçekleştirmiştim fakat o günden bugüne yeniden bir çok kablo çekmem ve bir iki cihaz eklemem gerekmişti hem bunların görünmese dahi torpido arkasındaki spagetti hali ve ayrıca yüksek devir çevrildiğinde torpido arkasındaki zırıltı sesi torpidoyu tekrar sökmeme vesile oldu. Geçen sene ellemediğim camın önündeki kısmın harap haldeki orjinal yalıtımını söktüm ve temizledim. Kalorifer kazanı ağzındaki geçen sene bulamadığımdan uydurma bir süngerle yaptığım yalıtımı daha uygun bir malzeme ile değiştirdim. Kalan malzemelerle yalıtım yapıp üzerine tekrar kendi yalıtımını yerleştirdim. Kabloları toparladım aracın orjinal kablolarıyla birlikte bez bant ile sarıp aynı güzergahtan geçirdim. Zırıltıyı yapanlar sanırım plastiğe temas eden cırt kelepçelermiş. o yüzden kabloları birleştirmede kelepçe kullanmadım bez bant ile sardım. Plastik devre kutularınıda sünger yalıtım malzemesi ile kapladım. İşe yarar mı bilmem ama torpido arkasınada bir kaç parça yaptıştırdım Orjinalde sünger olupta artık dökülen yerlerede sünger yapıştırdım. Sıra arka tarafın döşemelerine geldi bundan sonra. Arka kısıma çektiğim hoparlör kablolarını hareket etmesin diye aracın üzerine yapıştırdım. Döşemelerin içinde kapladım. renault'un yan sanayisi tat vermeyen 2 parçalı klipsleri yerine yine chevroletten kalan tek parça klipsleri kullandım. Twingolarda tavan lambası camına basıldığında tavan lambasını yakan bir anahtarlama sistemi var fakat bunlar kronik problemli çalışmıyorlar. Bizimkide çalışmıyordu gece hareket halinde lamba lazım olursa telefon ışığı vs ile uğraşıyorduk. Ayrıca bu tavan lambasının soketi iptal edilmiş ve yapıştırma ve lehim suretiyle sökülemez bir hal almış. Geçen sene söküp temizleyememiştim bu yüzden Arduino projeleri için elimde bulunan 4 pin bir konnektör takımı vardı. Kablo kesiti ince fakat led kullandığımız için sorun olmayacaktır. Görünmeyecek bir yere gri renkte bir on off anahtar yerleştirdim. Temizliğinide yapıp yerleştirdim yerine. Araç içinde orjinalliği bozan bir görüntü olmadı. Bir sonraki bölümde cam krikolarının elden geçmesi ve kapı döşemelerine yalıtım yapılması var. Şimdilik görüşmek üzere. Aracın güncel fotoğraflarını paylaşayım forum otomobil görsün Resimler yine son kısımda karışmış ama kalsın böyle artık1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00