Skor Tablosu
Popüler İçerik
15-04-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
5 Puan
-
Yazlıkları taktım uzun yola çıktım temiz temiz 😊 350 olmaz şimdiden yazayım heveslenmesinler 😁 Ilgaz da iftar açtık.4 Puan
-
93.000 km olduk. Bugün yazlık lastik aldım nokian lastiklerde aşırı çatlama mevcuttu tedirgin ediyordu.4 Puan
-
Yağını ve filtrelerini değiştirdim. 750 lira malzeme işçilik benden. 238600 km4 Puan
-
3 Puan
-
Yapılanlar Kaput amortisör çift 250tl El freni ayarı 50tl Kavucuk paspas seti 600tl Far yağmur sensörü ve kablosu 1000tl 1 litre po antifiriz 85 TL Rot balans 400tl Bosch silecek takımı 250tl Yapılacaklar Arka Park sensörü? Otomatik far seviye? Far sistemi güncelleme ( LED veya bı Xenon mercek iyileştirme)? Yedek anahtar? Standart bakım? Ateşleme bakımı? LPG bakımı ?3 Puan
-
3 Puan
-
anında doğru teşhis ve çözüm en az maliyetli geçmiş olsn o zamanlar makinesi yoktu, buharı cigara dumanı ile üretirdik pnömatik suspansiyon kaçaklarını bulmak için3 Puan
-
İftara cook vardı.. Zmaan geçmek bilmiyordu.. Birseyler yapmalıydık.. Ama ne? Bir paket ıslak mendil.. Detay fırca, sprey temizleyici bir tutam Araba Sevdası.. Bagajımızda prof ürünler var fakat bu yaz öncesi yagmur camur geçene kadar ön yıkama programı.. Son aşamada parlatacak ürün kullanmadım.. Sadece temizleme olarak yaptım.. Biraz zaman sonra bir kezde ciddi bir temizlik yapılacak..3 Puan
-
3 Puan
-
yumuşak toprak iyidir de o çimentolu direkten Allah korusun herkesi2 Puan
-
2-3 senede bir değiştirdim hep, şimdi 4 seneye yaklaştı...2 Puan
-
200 k yarı fiyatına yakıt alıp litre bazında yüzde 20 fazla yakayım. 200 k sonra motor yaptırayım komple.2 Puan
-
Orijinal aynaların açısı çok hoşuma gitmemişti, hafta içerisinde nc700 aynası aldım bugün tura çıkmadan montajını yaptım gayet güvenli bir görüş açısına sahip oldum. 70 80 km lik bi gezide motorsiklet deneyimledim. Yüzde 70 toprak yolda sürdüm, arazide asfalttan daha zevkli makina. Gezi dönüşü uğradığım motosiklet mağazasında bu model için üretilmiş tur camı ve far koruma demirini internet mağazalarındaki satış fiyatından daha uyguna aldım. Far koruma demirini hemen taktım yarın da tur camını takacağım. Sonrasında gidon yükseltme, arka çanta demiri ve aklımda olan bir kaç eklentiyi daha yapıp keyfini sürmeyi planlıyorum2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Ruhum genç be Sami . E kasa 55 yaş ve üzeri ikincisi daha 45 yaşındayım yahu. Aslında aklımda yeni kasa a6 vardı ancak 7 yıldır iki tane a6 eskitince farklı bir araç alam dedim. Bundan sonraki araç büyük ihtimal e-tron olacak ama. Bir sene anca binerim buna. Ruhumu avutacam bunla biraz. 240 olmazmı 😊 Boş ver emmi birşey olursa orijinali takarız.2 Puan
-
2 Puan
-
Teyp 2 soket oluyor ve AC veriyor duvar şarjları, araç dahili çevirici ile DC ye çeviriyor. Hızlı şarjlar DC oluyor soketleri kombo dedikleri CCS 2 oluyor, altta iki DC uç geliyor.2 Puan
-
ben onu pamuklara sarmalar sararım bosverin olmasın 😄2 Puan
-
Fabrikasyon lpg'li araçlarda subaplar farklıdır. Bu yüzden motor bloğu aynı olsa da, teknik olarak farkları mevcuttur.2 Puan
-
morris efsanesi karbon fiber gövdesi ve pillli motoru ile geri dönüyor, kapısının ağırlığı 2 kg. normal bir van kapısı 20 kg dır. tahmini satış fiyatı ingilterede 60 bin sterling olacakmış2 Puan
-
Hayirli ugurlu olsun. Masallah diyelim. Arka stoplar efsane. Yanliz bu arac senin ogluna yakisir, sana E kasa veya yeni A6 lazim Arka tampon muteahhit oglunun kullandiklari gibi.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
1 Puan
-
Ben focusta değişmiştim.. O zamanlar para çoktu, her şeyi değiştiriyorduk.. Şimdi çoğumuz fren hidroliğini bile değiştirmiyoruz.1 Puan
-
At kaporayı. Söz ağızdan bir kere çıkar. Hadi görelim bakalım er meydanında yiğitleri1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
abi sanirim 105 lik olanlara kadar mavi. bunlardan ( euro 6 ) itibaren siyah diye biliyorum.1 Puan
-
Manifold 2 yerinden çatlamış. Turbonun değişme durumu olduğu için şimdilik idareten kaynattık. Değiştirince zaten yeni manifold-DP yapılacak. Manifold işi+conta+sök-tak işçilik vs. 1.750,00-TL mal oldu.1 Puan
-
Birkaç deneyimim oldu. Elektrikli arabalardaki rejenerasyon ayarının f1 vites kulakçıkları veya tuş vasıtasıyla ayarlanması çok saçma olmuş. Doğal gidiş akışına ters ve sürüş esnasında dikkat dağıtan bir durum. Ayrıca sürüş esnasında duruma göre bir şeylere basarak ayarlama durumu unutuluyor. Yani 3. kademede çalışırken o sıra 1. kademe olsa daha ekonomik sürüş yapılacakken ayarlamak unutulabiliyor. Ben unuttum mesela Toyota bence bence bu konuda daha iyi. Rejenerasyon ayarı gaz pedalında. Pedalın ilk birkaç cm’si bu ayar için var. Gitme içgüdüsüne göre çalıştığı için ekstra çabayla ayarlama yaptırmıyor. duruma göre siz farkında olmadan rejenerasyonu ayarlamış oluyorsunuz1 Puan
-
Bu motor galiba direkt enjeksiyonlu değil. O yüzden lpg montajı kolay ve daha ucuz.1 Puan
-
1 Puan
-
İçeride dc şarj cihazı var. Hem convert hem de invert ediyor. Bu yüzden düşük akımla şarj oluyor.1 Puan
-
Onlar sce olan motor değil mi? Değilmiş 😄 Demekki uyum sağlıyor1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Şimdi abi deme öyle. Ben de düşündüm, hocam belki lastikleri kabaklarla değiştirdi, yola yağ döktü falan ama, öyle değildir yani1 Puan
-
Aracımız 2019 model . Araca önceki sahibi inanılmaz para harcamış. Aracı m5 yapmıştı. Ama apaçi işi değilde gerçek profesyonellerle çalışmış. Egzozlar orijinal akropoviç ve krom boru ile susturucunun ordan 4 uç çıkarılmış. Ve 4 ucun hepsi aktif. İnanılmaz bir emek var. İkincisi jantlar 20 inç m5 oem jant. Faturası var. Ve yaylar vogtland. Kesinlikle en ufak konfordan ödün vermiyor. Gerçekten para ve emek harcanmış araça. Ben aldığımda ön tamponu beğenmediğim için orijinal yapmaya karar verdim. Bir arkadaşta gel makyajlı kasa yapalım deyince, yapmaya karar verdik aracı. Ön tampon arka stoplar ve farlar makyajlı kasa ile değişti. Arka tampon ve egzoz uçlarındaki işçiliğe kıyamadığımızdan aracın arka tarafını ellemedik. Sadece arka stoplar makyajlı kasa stopları ile değişti. G30 BMW nin f10 kasa BMW ile uzaktan yakından alakası yok. İkisine binen biri olarak söylüyorum. G30 kasa konfor odaklı. BMW forumlarında bu konuya değinilmiş. Belki inanmayacaksınız 20 inç lastiğe göre a6 araçtan konforlu. A6 göre içi biraz daha dar. Motor anlatılmaz muhteşem birşey. A6 aracım 180 km hızda bağırmaya başlardı. Geçen Nevşehir’e bu araçla gittim 180 km hızda en ufak ses yok. Bu araca kesinlikle yazılıma gerek yok . Çok fazlası ile yetiyor. A6 ile çok kıyaslama yapamam nedeni teknoloji olarak a6 biraz geride yeni kasa a6 ile kıyaslama yapmak daha doğru olacaktır diye düşünüyorum.1 Puan
-
Salı günü eşim yoldan çıkarak kaza yaptı. Çok şükür kendinde birşey yok. Araç serviste eksper bekliyor. Pert olacak gibi. Bu süreçte Mehmet Abiye danışarak ilerliyorum. Bakalım ne olacak?1 Puan
-
lastikler yazlıklarla değişti.. 94250km de. Balata kontrolunü de yaptım. gayet iyiler1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Bugün Samsundan Karsa geldim. Sıfır rakımdan 1650 ye geldik. Ortalama 5.1lt/100km oldu. Dört kişi klima açık dolu bagaj.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00