Skor Tablosu
Popüler İçerik
13-03-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Merso'cu adam fiyat sormaz , hizmetini alır, lattesini yudumlarken pos makinesinde kaç tl yazıldığına bakmadan yıldızlı kartla ödemesini yapar geçer.13 Puan
-
Cumartesi biz de bakıma girdik. Hengst marka hava-yağ-polen filtreleri, 7 litre 5/30 petronas yağ ile araca +20 hp eklemiş olduk. Bozuk sağ alt rotil değişti, fren balataları iyi km 329,700. Silecek suyuna da antifrizli su ekledim +1 hp ordan desek. Akıyo bu hafta maşallah.12 Puan
-
Yetkili servisten hanımı aramış kış kampanyası var silecek takımlarında kampanya var demişler. Ön silecek süpürgeleri için 2.400 TL gibi bi rakam söylemişler. Ne zaman müsaitsiniz randevu oluşturalım deyince, hanım beni aradı ne zaman müsaitsin dedi. Teli sakince bırak,ararlarsa açma dedim.. 400 TL'na bir çift silecek aldım değiştirdim konu kapandı. Merso müşterisi böyle bişey demek ki.7 Puan
-
7 Puan
-
80-90 milyon nüfuslu bir ülkeyi işgal edemezler. Ancak ekonomik ve kültürel olarak işgal edebilirler o da zaten oldu. Raad olun. Madenlerini yabancıların işlettiği bir ülkeyi hangi salak gelip askeri harekat ile ele geçirmeye kalkar düşünüyorum.6 Puan
-
5 Puan
-
Yok beklediğim mesaj şuydu: Ön diferansiyel şaftı çizilmiş, antipas sprey ihtiyacı olan S350 niz öldüm fiyatına alınır.5 Puan
-
Yoo, evden gelip aldılar, bitince yıkatıp getirip kapıya bıraktılar. Seyyar pos cihazıynan temassız ödeme yaptık. Servisin yerini bile bilmiyorum ben4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Uzun zamandır yazmamışım. Bizim arkadaşla toplam 55.000 km yi geçtik. Kilometre 236.000 e geldi. Zaman eldekini Allah izin verdikçe koruma devri olduğundan iyi bakalım dedik o yüzden bakımlarını ve yapılması gerekenleri tam yapalım dedik. Bir kaç şey yapıldı geçen 1 yılda ama en son 2 gün önceki yapılanlarla beraber yazayım hepsini. Öncelikle € nun uçacağını tahmin ederek bazı malzemeleri yapılan işlerden aylar öncesinden aldım. Geçen yıl normal yağ bakımı yapılırken alıp köşeye koyduklarım: - Sağ ve sol orjinal mercedes motor takozları - 10 litre Mercedes şanzıman yağı orjinal şanzıman filtresi ve contası - 4 adet 4 litre, 2 adet 1 litre Mobil FS 0w-40 motor yağı. - Motor takozları 6-7 ay önce bir fırsat bulunca değişti, rölantideki titreşim vs tamamen kesildi, neredeyse hiç titreşim kalmadı. - Bütün fren hortumları orjinal olarak değiştirildi, bütün hidrolik boşaltılıp yenilendi. 2 gün önce yine bir boşluk fırsatı yakalayınca hem bakım hemde aklımda kalan bir çok işi Hasan usta ve Mesut usta (elektrikçi) ile birlikte yapmaya karar verdik. Bu bakımda standart yapılanlar: - Motor yağı, filtresi, hava filtresi, polen filtresi değişti - Bu bakımda bujileri de değiştirdik. Motor ciddi sessizleşti. - Marş aküsü Varta 60 Ah ile değişti. - Şanzıman filtresi, contası ve yağı orjinal mercedes ile değişti. İlk aldığımda Swag marka ile değişmişti. Sabahları soğukken 2-3 geçişinde vuruntu oluyordu. Orjinal yağ ile değişince tamamen kesildi. Gelelim ekstra yapılan detay işlere: - Sol ön kapı beynindeki bir arızadan dolayı ayna seçme tuşu ve LED i çalışmıyordu, yani aynaları ayarlayamıyordum. kapı beyninden lduğunu test ederek bulmuştuk. Çıkma beyin işini çok değerli arkadaşım www.mbclubtr.com den Gudikcik sağolsun çözdü, beyni değiştik ve problem düzeldi. - Ben kablo temizleme işini yaptığımda koltuk altlarından geçen kabloları sökememiştim, Mesut usta sağolsun onları da bir güzel temizledi. - Üst taraftaki ekranın arkasında yine harici çan çin çon bir modül bağlamışlar ben ekrana müdahale etmediğim için ulaşamamıştım, araba seyir halinde kornaya basınca ekran kapanıyordu (yuh yani demi). o fazlalıklarda sökülüp atıldı. - Sunroof un temizliği ve bakımı yapıldı. - Aynı C320 de başıma gelen havalandırma klape motoru arızası S de başıma geldi. Orta havalandırma sol ve sol ayak havanlandırma kısmı sürekli açık pozisyonda kalıyordu. Yazın donuyor, kışın yanıyordum C320 de kendim yapmıştım o zamanlar başkasının işinde çalışıyordum vakit bolmuş, şimdi kendi işimizi yapınca zaman pek bir değerli olmuş Mesut usta sağolsun girişti, bir ara fotoğraf gönderdi, beni etkilemedi ama işin detayını bilmeyenler arabadan soğuyabilir bu fotoğrafı görünce Bu da sorumlu arkadaş 2 adet mercedesten sipariş ile değiştirildi. bu işler için 1 hafta araba serviste kaldı. Bu sırada bende emanet maseratti turbo ile gündelik işlerimi çözdüm Sonrasında arabayı aldığımda Maaşallah arabanın çalışmasında vs hiç sıkıntı yok. Ön göğüs komple dağıldığı için bir tereddüt ettim ama Mesut usta benim kıllığımı bildiği için sağolsun tertemiz geri toplamış, hiç trim sesi vs yoktu. Ama yola çıkınca sağ taraftan gelen bir ses farkettim, metalin metale sürtme sesi, benmi duyuyorum acaba diye hanıma vs de dinlettim evet duyuyorlar. Soluğu Hasan ustanın yanında aldım, oda ilk başta sen çok dinliyorsun standart sesin haricinde bir şey yok dedi duvar kenarı buldum, refüj kenarı buldum güç bela sesi duyurdum ön porya bilyalarından şüphelendik, tekrar lifte kaldırınca ne görelim, şanzımanın üstündeki minik bir koruma sacı nasıl olmuşsa hemen sağından geçen ön diferansiyel şaftına sürtüyormuş, neyse ki kolay bir problemi çözdük. Üstadlara bir soru : bu sürtme sebebiyle şaftın üstü ince bir tabakada olsa tornada ki gibi pas parlak olmuş, acaba dedim buraya bir işlem yapmak gerekir mi, orjinalde üstü bir boya ile kaplı oluyor sanırım, muhtemelen çelik bir parçadır bu ama paslanır mı? ne yapmak gerekir (mi)? Allah kaza bela vermez ise S ile uzun yıllar devam etmeye çalışacağız. Bu arada kendime ve hepinize de dua edeyim Allah hiçbirimizi gördüğünden geri bırakmasın ve sağlık sıhhat versin. Buraya kadar okuyanlar duayı da aldı4 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Acil yıldız almam lazım. Bu nedir arkadaş, yanlış sahada top koşturuyormuşum3 Puan
-
3 Puan
-
Hafta sonu neler yapabildiğine baktım. Detaylı inceleme yakında3 Puan
-
Şatonun giderleri artınca minimalist olmuş3 Puan
-
LPG yi kapatıp 3 5 gün benzinde deneyin. Muhtemelen regülatör diyaframı yırtık sistemdeki gazı manifolda kaçırıyor oda aracı boğuyor.3 Puan
-
3 Puan
-
bir ülkeyi ele geçirme kriteri nedir önce onu belirlemeli, sonra bu liste üstünden check edip mitingte startup ederiz kral3 Puan
-
3 Puan
-
Perşembe günü arabamın satışını verdim. Kredi çekip aklıma yatan bir navara vardı onu alacaktım, diğer taraftanda kredi çekmek ile ilgili aklımda soru işaretleri vardı. Cuma günü son iki sahibini tanıdığım, aklımda ki gibi aksesuarlı ver servis bakımlı amarok u yakın bir arkadaşımdan satın aldım. Artık 2.0 tdı manuel 4x4 amarok sahibiyim3 Puan
-
Aralık ayında Grand C-Max' i sattıktan sonra, Ocak ayında bir tanıdık vasıtasıyla avukat bir abimizden ilanda olmayan yeni aracımı satın aldım. SUV araca sahip olmak hep hayalimdi. Çok şükür bugüne kısmetmiş. Aracım ilk sahibinden, servis bakımlı 2015 model Executive donanım, 1.6 dizel 160 PS 350 Nm tork 4x4 9 ileri otomatik ZF şanzıman. Şanzıman yağı periyodik olarak değiştirilmiş. Ağır bakımları yapılmış ve aküsü yeni değişmiş. Lastik ihtiyacı vardı sadece, onları da Continental Contisport SUV 225/60/18 100H ile değiştirdim. Havuzlu 3D paspas ve bagaj havuzu aldım. Kısa farları D4S 6000K ile uzunları da 6000K led ile değiştirdim. Bu modelde derilerin kalitesi yıpranmaya çok müsait. Benimkiler de sorun yoktu fakat önlem ve bakım amaçlı Würth ün temizleme köpüğü ve deri bakım kremini aldım. Başlıca özellikleri; F1 vites, Anahtarsız giriş ve çalıştırma, Aktif şehir içi güvenlik sistemi (Çarpışma önleme) Start Stop, Econ Mod, 7" renkli tft dokunmatik bilgi ve multimedya ekranı, Navigasyon, Geri görüş kamerası, Çift yönlü dijital klima, Ön arka park sensörleri, Panoramik cam tavan, Deri koltuklar, Bi-xenon ön farlar, ön arka led aydınlatma gurubu, far içi led dönüş ışıkları, Ön koltuklar ısıtmalı, sürücü koltuğu elektrikli hafızalı, Elektrikli ısıtmalı yan aynalar, Sağ dikiz aynası hareketli park yardımı, Elektrikli otomatik bagaj, Yağmur ve far sensörleri, Hız sabitleyici, Yokuş kalkış desteği, Bluetouth, Usb ve HDMİ giriş, 12V desteği, Kararan dikiz aynası... Artıları; Gerçekten güçlü, Vitesin joy stick olması çok güzel ve rahat kullanılıyor. Şanzıman başarılı, geçişler hissedilmiyor. İçi çok geniş ve ferah, Cüssesi sebebi ile trafikte çok rahat yol veriyorlar Aydınlatma çok çok başarılı, sanırım koito mercek kullanılmış, 1728 kg olmasına rağmen frenleri muazzam, Yan aynalar çok geniş, görüş açısı çok iyi. Eksileri; Klasik Honda malzeme kalitesi, Koltuklarda kullanılan derinin yıpranmaya çok müsait olması. Rölantideki sesin fazla olması, Koltuklardaki yanal desteklerin zayıf olması. C-max tan sonra koltuklar sarmadı. Multimedya ekranının eski android tabanlı olması ve güncellenemiyor olması, Bunların dışında şimdilik başka olumsuz bir yanını görmedim. İlk aldığım zaman alışana kadar cüssesi dönüşlerde ve parkta tedirginlik yarattı. Virajları da dahil ediyorum buna. Tek bir sorunum var, far yıkama çalışmıyor. Düğmesine bastığımda motorun çalışma sesi geliyor lakin yıkama ayakları dışarıya çıkıp yıkama yapmıyor. Altına falan baktım su kaçırma göremedim. Tıkanıklık var desem ayaklar dışarı çıkmıyor, motor çalışmıyor desem sesi geliyor. Nasıl çözebilirim?2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Ben beylikdüzünde oturuyorum. Bölgede neredeyse bütün yüksek katlı (10 kat üzeri) ve orta katlı (5-10 kat arası) bütün binalar teste giriyor. Kimisini belediye kontrol ediyor, kimisini özel denetim şirketleri kontrol ediyor. Bizim binamızda önümüzdeki hafta performans testine girecek. Sonucunda "Uygun" raporu bekliyoruz, çünkü binanın yapılışını bilenler, projeleri inceleyen uzmanların beklentileri bu yönde. Ama ilginçtir, hemen yanımızdaki bina, bizim test sonucumuza göre test yaptırmayı düşünüyor. Biz canımızı bahane edip test yaptırırken, onlar maddi kısmını bahane edip yaptırmıyorlar. Maddiyat bence bir yere kadar, işin içine ailem girdikten sonra kendimi garantiye almak en iyisi diye düşünüyorum.2 Puan
-
2 Puan
-
şanzuman ve motor yag kacagı asla yok diskler balatalar ön radyatör yeni. değişeni kazası yok 3 parca boyası olması lazım iç trimler mükemmel kondusyonda trim sesi yok kapı panzoitleri tavan kumasları olsun mide bulandıracak bişey yok ilerde istenirse hız sabitlemesini yaparım. ilana koymadık tanıdıga gitsin istiyoruz2 Puan
-
Bence aküyü de ölçtür. Sonra Zafer in 373. kez de haklı çıktığını anlayalım Abey Opel değişik. Hadi bobin buji arızasında TPMS+ESP anlarım da termostat lastik hava soğukluğunu mu ölçüyor onu anlamadım2 Puan
-
Senden bu cevabı hiç beklemezdim hocam beni yanılttın2 Puan
-
2 Puan
-
gecmiş olsun aynı kazayı bende gecen hafta yapacaktım ıspartadan inerken yagmur basladı virajlı yolda önümdeki focus sola dogru virajda bariyere girdi benim arabada kaymaya basladı el frenini cekerek ve freni pompalayarak bariyerlere girmesine izin vermedim önümdeki focusada tam carpıyorken durdu arabam.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Bir müşterim de yağmurun ilk yağdığında yeni aracı ile kaydı.. Lastik 1. etkendir muhtemelen. 2. etken ise yeni yağmaya başlayan yağmur.2 Puan
-
Sıfır alabilen var mı şu an Artık kapılarının sökülüp takılmasına da razıyım da2 Puan
-
2 Puan
-
Bugün esp ve lastik basınç lambası aynı anda yandı. Termostat arızalı olunca bu iki ışık aynı anda yanıyormuş. Tekrar yanarsa değiştireceğim.2 Puan
-
2 Puan
-
Ali eskidendi o günler kuru madrabalci atıp tutanlar. Çok güzel bir örnek duymuştum mantıklı geldi bana; " Bir hastaya bir ünite kan, bir fakire 20 TL yardım etmekten aciz bunu bile veremeyen adam vatanı için canını veremez" Zaten askerlik mevzuna bakınca durum kendini belli ediyor. Parayı bulan paralı bulamayan normal askerlik yapıyor. Kısaca iyi günde herkes atıp tutuyor...2 Puan
-
2 Puan
-
Babamda 2006 1.3 yaris var. 300 bini geçti. Triger, yağ, buji değişmekten başka birşey yapmadık. Motora ait hiçbir kısım açılmadı.2 Puan
-
2 Puan
-
Biraz araştırın burada tartışma çıksın istemem. Herşey aşikar. Oraya buraya savruluyoruz ülke olarak ülkenin bi yarısı diğer yarısına kafir derken diğer yarı da öbür yarıya zındık diyor. Normal çalışan insanlara zul oluyor.2 Puan
-
Bu ticaret örneğini başka yerde duysam, sakın ha dolandırıcılığa benziyor derim. Bu nedir ya hu, bilmiyordum bu çekiliş işini. Ne saçmalıktır bu.2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00