Skor Tablosu
Popüler İçerik
28-12-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortasında Yani kısa adı ile trafik sigortasında Teminat Dışında Kalan Haller arasında şu madde yer alır: a) Tazminatı gerektiren olay, sigortalının veya eylemlerinden sorumlu olduğu kişilerin kasti bir hareketi veya ağır kusuru sonucunda meydana gelmiş ise Bu maddeyi biraz açacak olursak : Alkollü veya uyuşturucu madde alarak araç kullanmak, İstiap haddinin üstünde yük ve yolcu alarak araç kullanmak, Olay yerini terk etmek, Ehliyetsiz olarak araç kullanmak durumlarının net olarak ağır kusur sayıldığını bir çoğumuz biliriz. Ağır kusur: Kasti olmamakla birlikte kasta yakın anlamını taşımaktadır. Bu tanıma istinaden, Bazı sigorta şirketleri son zamanlarda kırmızı ışıkta geçmeyi de ağır kusur saymaktadır ve henüz bunun aksini ispat eden kazanılmış bir dava bulunmadığı bilgisini alıyoruz. Kırmızı ışık ihlalinin yanı sıra; Girilmez levhası veya ters yön ihlali, polisin dur ikazına uymamak gibi hata olarak değerlendirlemeyen durumlar da ağır kusur olarak değerlendirilebilmektedir. Kırmızı ışıklara dikkat lütfen.10 Puan
-
7 sene ayda 2 gün tatille hiçbir resmi tatiller olmadan sabah 7 akşam en erken 21 en geç 03.00 Son 4 sene haftada 6 gün sabah 8 akşam 19 resmi tatiller olmadan çalışan benim. Kimse haktan hukuktan bahsetmesin. Haftanın 5 günü Sabah 8 akşam 5 artı 1 saat öğlen arası , tüm resmi tatiller raporlar vb kullanan 25 yıldır çalışan adamdan çok motor saati var bende. Benim hakkımı kim aradı? 15 yılda 4 gün raporum var benim. İş garantimiz yok. Ne olacak benim emek? @Ali Cihangiroğluyazsana eski firmadaki şartları.5 Puan
-
sanayi dilinde: kırmızıda geçer de arabaya çarparsan cebinden ödersin nazik nazik cümleler kurma5 Puan
-
5000 gün ve 25 yılın dolduğu gün emeklisin sen de Ben tüm şartları karşılıyorum, kanun meclisten geçince emekliyim allahın izniyle.4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Makaslar artarak kırmızıda geçen aracı çeviren polise teşekkür edenlere de dur ihtarına uymama cezası geliyor. Kesin bilgi yayalım4 Puan
-
Tepki gösterilecek o kadar çok şey varken neden eyt liler bu kadar lanetlenir...Çünkü bize istediğinizi söyleyebilir hakaret edebilirsiniz..Kimse size sen ne diyosun demez.45-50 yaşlarında emekliliği haketmiş ama işsiz kalmış bir insana 128 milyar kere hakaret edebilirsiniz.Hatta 260 milyar kez küfürde edbilirsiniz. Bir de sözleşmemi imzaladınız filan deniyor.Ben 52 yaşındayım..Babamın cenazesinde aldığım 3 gün izin dışında 28 yıldır merkepler gibi çalıştım.Rapor nasıl alınır bilmem.Yazılacak çok şey var aslında ama sadece LÜTFEN diyorum..3 Puan
-
Neleri var görüyoruz. Pandemide yasaklar devam etsin diye bakıp evde takılan kitle ile yasaklar kalksa da maaş alabilmeye başlasak diyen ayda 1000 tl destekle hayat devam ettirmeye kalkan insanlar vardı. O zaman hiç düşünülmedi devlet şimdi mi düşünülüyor? yazmaya çok şey var. Bizde marstan gelmedik. Görüyoruz bazı şeyleri. Forum ne zaman en faal konumunda pardon?3 Puan
-
ankara da yeşil yanıp sönen ok vardı. şimdi hepsini kırmızı yanıp sönene çevirdiler. niyeyese. şimdi yanıp sönüyorsa kontrolsüz, hiç yanmıyorsa kontröllü dönüyoruz angara böyle. şaka bir tarafa o dönülmez ışığı varsa ve ışık "geç" diyorsa dönülür mevzusunda da şöyel bir salaklık oluyor. kırmızı yanıyor bekliyorsun, dön ışığı yanınca trafik duruyorsa da dönmeye başlayıp bu sefer aniden yanmaya başlayan yaya geçidi var kırmızısına tkaılıp duruyorsun. arkada 6 7 araba birikiyor. yine dönememiş oluyorlar. zamanlama bu şekilde saçma sapan olunca, dönülen taraftaki yayaya da kırmızı yanarken sağa dönmek daha güvenli oluyor çünkü arkadan gelip dönüş açık ışığını görüp zaten dönmekte olan, yayaların üzerine araba sürüp yaya geçidinin ortasında durabiliyorlar. bunları kim ayarlıyor birgün dek geleceğim inip dalacağım. birde zamanlamalı "akıllı" ışıklar var. araba manyetik alanını anlayıp zamanlamayı değiştiriyor. ancak şöyel birşey var olursa arabalar gereğinden yavaş kalkıp aradaki boşuğu uzatırlarsa iki araba geçince trafik yoğunluğu azaldı sanıp yine kırmızı yapıp bir sonraki yola geçiş veriyor. böyle olunca ana yolun açık kalma süresi yan yolların açık klama süresinden kısa oluyor. bunu da programlayanları görünce gidip dalacağım. bir işi yapacaksınız doğru düzgün yazılım yapın bari... mesela İzmir de kameralı akıllı sistem vardı kamera arabaları sayıp ona göre yolu açıyordu.3 Puan
-
ben yardımcı olayım balataların değişim km si yada süresi olmaz, kullanıma bağlıdır, mesela önceki aracımda 210 binde hala orjinalleri duruyordu, şuanki clio da 18000 e yaklaştım daha aşınma yok gibi, kullanım tarzıyla direk alakalı bir durum aslında, otomatik araçta daha çok aşınır derler ama alakası yok bence, helde dct ler direk manuel araç gibi kullanılabilir, motor freni kullanımı açısından yani...3 Puan
-
3 Puan
-
Tansu harbiden sen nerede yaşıyorsun? Ya trafikte farları olmayan, kaputu olmayan, hatta kapısı falan sökülü, patlak camların yerine naylon bantlanmış araçlar gören bir tek ben miyim?3 Puan
-
Sağa dönüşte yanan kırmızı madem kontrollü geçiş, o zaman fasılalı yanmalı3 Puan
-
yav he he diyenler de ikiye ayrılır. Afr ayarı yapanlar ve egzozdan afr okunmaz diyenler 😁3 Puan
-
Kırmızıda geçmek insanlık suçudur, buna tamam. Ama kasko firmaları işgüzarlık yapıyor. Kırmızıda geçmek gibi binlerce ağır kusur oluşturacak durum var. Mesela hatalı sollama. Ne farkı var kırmızıdan? Hız sınırları, daha sıkıntılı bir durum mesela. Ya da olayı buna çevirsinler. Trafik ihlali yapanın kaskosu ödeme yapmayacak desinler. Kırmızı falan ayırmasınlar. Benim işime gelir. Kaza oranı ciddi azalır. Kasko fiyatları da düşer3 Puan
-
Hibritciler 2 ye ayrılır 1-Ha bire freni kullanıp enerji dönüşümü kazananlar, 2- Freni kullanmayıp balatanın ömrünü uzatanlar. 2. kategoride olanlarda 2 ye ayrılır. 1-Bazı hibritciler trafiği ön gördüğü için önündeki araba ile mesafeyi mars kadar koyup fren kullanma ihtiyacı hissetmeyenler 2- Balatalar ses yaptığı icin değişimi gelenler. Ferhan Şensoy izleyenler bu ikilemleri hibritciyi öldürene kadar cogaltabilirler ilk ikiyi yazdım 😁3 Puan
-
2 Puan
-
3 arkadaşımı iş kazasına kurban verdim ben. İlk 1 hafta işçi kardeşim derler sonra kimse tanımaz seni. Ne oldu Amasra?2 Puan
-
Herkes devlette çalışacak diye bir kural mı var ya demişti birisi zamanında. Biz de o zaman kamu ile özel sektör şartlarını ve ücretlerini dengeleyin demiştik. Ailemde bir gün dahi özel sektör tecrübesi olmayan bir sürü memur var. Eski türkiyenin nimetlerinden faydalanıp zaten 10 kişinin girdiği sınavdan 50 alıp atanmış, adını soyadını kağıda yazarak belediyeden kadro almışlar. Çalışmadığı halde yaz tatilinde tam maaş alan öğretmenler var. Bize aynı oranda kadro açılmayınca durağımız özel oldu. Zannediyorlar ki her gün pilav yiyoruz. Bu insanlara hiç bir şey anlatamazsınız. Derdi çeken bilir. O yüzden akşama kadar sadece çay içip mesai bitiren tayfayı görünce ben artık gülüp geçiyorum. Devlet ve özel arasındaki fark azalmadan toplum her zaman gergin olacak.2 Puan
-
Devletteki birşey yapmadan maaş alan safralar da bize yük. İşi taşeron yapsın. Kadro 2 katı maaşı 10 katı tatili alsın. İyi be. Kişileri tenzih ederim. Heryer, herkes böyle değildir. Başka yere çekilmesin. Bu da memleket gerçeği.2 Puan
-
işe başlarken sgk ile taahhütname imzaladınız mı? Sözleşme? Yok. Ya da işe başlayanlar emekli olmak için mi başladı? Hayır. Para kazanmak için başladı. Emeklilik yaşı erkendi. Devlet bunu kademeli ileri attı. Kademeli olması önemliydi. o kadar çok dava açıldı ki bu eyt ile ilgili. Hiçbir mahkeme kazanılmış hak demedi. Çünkü emeklilik; olunca kazanılan bir hak. valla bilmiyorum ama 40-45 yaşında emekli olup devletten maaş almak senin benim ve geleceğin sırtına yük olmaktan başka bir şey getirmez. Ben yanlış buluyorum. kılışdar öğrenci kredileri dedi. Reis durur mu. Yapıştırdı. Yıllarca biriktirmiş borçlar silindi. Kime girdi? Vatandaşa. Kılışdar ben gelince eyt çıkacak dedi. Reis yine durmadı. Yine yapıştırdı. Yine vatandaşa çaktılar. Biri asist yapıyor diğeri gol atıyor. neyse, başka başka paraların sanki hesabı soruldu da bi bu kaldı. O yönden bakınca da boşver diyorum. Hayırlı olsun tekrar2 Puan
-
1 ocakta makas atmaktan 20 bin ceza yedin. Anayasa mahkemesine gidip 31 aralıktaki bedeli ödeyecem dersen ne der sana hakim? Bir günle kaçırdım dediğini düşünelim? Bu yasa yüzünden kaç yıl başlangıçtaki şartı sağladığı halde emekli olamayan var?2 Puan
-
bizim bütün şirket emekli ben hariç o değilde allah devlete zeval vermesin bütün ülke emekli oldu bari çalışmayı bıraksada emekli olan gençler iş bulsa2 Puan
-
Benim anladığım kadarı ile şartları sağlayan emekli olacak. 99 oncesi girisleri olanlar şartlar yerine gelince emekli olacak 99 öncesi giriş Erkeklerde 25 yıl 5000 gün sağlayan şimdi Sağlamayan sağladığı zaman emekli olacak2 Puan
-
2 Puan
-
Muhtemelen 23 Yılında düzenleme geliyor. 1.3-1.6 grubuna inecek . tıpkı ÖTV de olduğu gibi bir alt dilimden alınacak mtv. Evet abi çok memnundum . sadece ıslakta tutuş yoktu. bir de traktör lastiği gibi ses çıkarıyordu2 Puan
-
masraf x3 olur , bir de km ci ile uğraşması var ayrıca immoda hata yaparlarsa x10 a kadar gider iş2 Puan
-
Birinci yılı dolan Ateşli'nin ilk bakımını yetkili serviste yaptırdık. 15.000 km'ye ulaştı bu arada. Ciddi bir sıkıntı yaşamadığım için standart bakım prosedürü uygulandı. Motor yağı RN710 5W40 - 4.1 lt Karter tapası, hava, polen ve yağ filtresi değiştirildi. Fren takviye borusu gibi bir şey garantiden değiştirildi. Yazılım güncellemesi yapıldı. İndirimler düşüldükten sonra parçalar 665, işçilik 317 TL tuttu, kdv vs. derken toplam 1.150 TL ödedim.2 Puan
-
Ben onu pleksi için konuşmuştum halbukisi Sökme işçiliğini bilemem de takma işlemi 100 liralık dyson a ve yarım metre fitile bakardı gidipte 800 e abi bu camı bana takıver demezdik yav2 Puan
-
balata tüketmemenin yolu, yolu okumaktır kardeş, motorcu taktiği, ben neredeyse hiç fren kullanmadan sürmeye gayret gösteririm, önemli kısım burası heheh, 210 bin ne ki, fiesta dursaydı 250 bindi hedefim, oda aşınmadan değil artık sertleşti keyfi değişeyim, disk hava kanallrı paslandı onuda değişeyim şeklinde olurdu, serviste yuh diyorlardı zaten gelip geçene bak bunun balata disk baskı balata hala orjinal diyorlar şeklinde ders konusu olduydum resmen, o yüzden değişecektim, tabii sadece fren balatalarını, baskının daha 200 bin km falan ömrü vardı şimdi izle clio yu, satmazda 10 sene falan tutarsam o zaman konuşuruz balataların durumunu kibrit 2 yakamaz imkansız, burada araba sürmek hasta eder adamı, sizin oradan çok farkı yok, üstüne dayak mermi kasti toslama sokakta zopa gibi şeylerde var, teksasa döndü Edremit, haberlerede bakmıyorsun sanırım haa senin araba bende olsa o balataları çocuğuma miras bırakırdım herhalde2 Puan
-
Oğlanın 1. doğum gününde biz de 1 tüp alıp balonları şişirip kalan gazla da oynamıştık. Havaya dolar saçmışız resmen haberimiz yokmuş:) 7. doğum gününde kitap alacağız inşallah 😬2 Puan
-
2 Puan
-
Ben yeni kaliper siparişi verdim, bugün teslim edilecek. Değiştirip sonucu bildiririm ama çözülmesi gerekir, elektirikli değil çünkü, hidrolik ve tel ile mekanik. ABS beyni ile bağı olduğunu düşünmüyorum. O resim de ki açılan yol yüzünden, el freni çekince dişi döndürmesi gerekirken, orada deliğin yol yapmasından dolayı gövdenin kendisi dönüyor, bu da pistonu itememesine sebep oluyor. Dolayısı ile fren tutmuyor. Gerçi onu da tamir için uğraşacağım tam o açılan yola, elekrot kaynağı ile punto atıp gravür ile fazlalağını temizleyip deneyeceğim. Ama tabi yenisini alıp taktıktan sonra, bu sadece deneme olacak. Cevaplarınız için teşekkür ederim.2 Puan
-
tv de gece shjowlarında şarkıcılara üfletip sesi değişik çıkartıyorlardı, zenginmişiz havaya saçmışız yani?2 Puan
-
2 Puan
-
Sanırım HELYUM gazını çıkarmadan sisteme verince helyum turuncu yanıyor. Bazen helyum fazla geliyor olabilir. Tabi bu tüm şehirde turunculaşma yapacaktır. Sonra sıvı helyumun litresini 1000 dolara alıyoruz.2 Puan
-
Tamer merhaba, paspasların yüzeyinde bir deformasyon yok, kenarlarından illaki alta pislik düşüyor ama genel anlamda taban döşemesini çok iyi koruyor. Geçen yıkamacı bu paspası da çıkarıp temizledi altında nemlenme, pislik vb. yoktu, kenardan sızanlar toz toprak hariç2 Puan
-
Akıllarına getirme. Gerekli bakımı yapmamak da ağır kusur. Kazaları hiç bir şey durdurmuyor. Ne cezalar ne zamlar. Ödemeler de sürekli artıyor. Kasko 3x yaptı ama cam 6x parçalar 3-4x2 Puan
-
2 Puan
-
Aşın artık bunları. Balata değişimi nedir kaç yılındayız. Hangi çağdayız. Jeneratör ile durmak diye bir şey var. Millet aç aç… yok bu o değildi2 Puan
-
Ben çok görüyorum, hatta koca koca hafriyat kamyonları ile hiç gaz kesmeden geçiyorlar kırmızıda. Dün Pursaklardan çıktım, protokol yolunda en sağdan ikinci şeritte (bilmeyenler için, yol 5 şeritli) 75 km hızla gidiyorum, yapıştı arka tamponuma körüklü, selektör yapıp duruyor. Solda 3 şerit boş, yolda hız sınırı 82 km, adam körüklü otobüsle tampon yapıyor. Frene azıcık dokundum, fren lambaları yanınca o cidden fren yapmak durumunda kaldı, sonra selektör yapmayı bırakıp sola sinyal verip sollayıp gitti. Kaşınıyorlar. Cidden kaşınıyorlar. İstikamet Çubuk, yol düz. Hızlı gideceksen solla defol git. Acemi sürücü olsa korkar kaza yapar tampon yapan körüklü otobüsü fark ederse. Ciddi ciddi denetim gerekiyor.2 Puan
-
2 Puan
-
Ben kaskodan ziyade sigorta diye anladım. Yoksa hatalı olunca ödeme yapmayacak kaskonun bir esprisi kalmıyor. Şu foruma bir sözlük oluştursana be abi.2 Puan
-
2 Puan
-
Ağzı çok büyük ama, daha dar bi ağız lazım. Çok büyük ihtimalle hayır. Immo gösterge tarafından da onaylanıyor, ecu tarafından da. Çok iyi stajyerimdir. Bekarım, B sınıfı ehliyetim var 15 seneden fazla. İyi seviyede İngilizce, Office programları ve işletim sistemlerine hakimimdir. Sandalye bile istemem, tabure yeter.2 Puan
-
1 Puan
-
Geçmeyiversek herşey çözülecek ama hala sorguluyoruz. Asıl ilginç olan bu.1 Puan
-
Normal arabada motor çalışırken kesintisiz gazlıyor muyuz? Yok. Ama hibritte motorun çalışma zamanları gaza yüklenildiği zamanlar. Öyle yüzde falan kurtarmaz. Yine olmadı Sen emisyonlardan yürü abi. Orası daha güzel1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00