İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      20

    • Mesaj

      100.356


  2. Tansu Kalafatoğlu

    Tansu Kalafatoğlu

    Gold Üye


    • Puan

      14

    • Mesaj

      24.338


  3. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      11

    • Mesaj

      77.886


  4. Cem Işık

    Cem Işık

    İçerik Yöneticisi


    • Puan

      11

    • Mesaj

      9.225


Popüler İçerik

13-10-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Herkese Merhabalar Öncelikle Gruba dahil ettiğiniz için herkese çok teşekkür ederim. Yıllarca Renault Twingo kullanımından sonra yaklaşık 1 ay önce ford ka ya geçiş yaptım,aracımı keyifle ve çok severek kullanıyorum. Herkese iyi günler
    7 Puan
  2. kesesi boş olanlar boş kese, kesesi dolu olup arabaya ne taktırsam diye düşünen ve bu esnada subwoofer ilanlarına bakanlar sub olarak görüyor bu iletiyi. Gayet normal, psikologluk bi durum yok. Ben keseyi bile zor gördüm.
    5 Puan
  3. İlk bakışta bunu subwoofer olarak gören tek kişi ben değilim herhalde dimi ? Doğru söyleyin, yalniz degilim dimi... Ona göre psikologa gidicem bak... Boş cüzdan olduğunu anlamam zaman aldı...
    5 Puan
  4. ev kirası gibi %25 yapsınlar kuzum? araba sahiplerinin ne eksiği var?
    4 Puan
  5. Amcam maden mühendisi, çalıştığı yerde oklit marka bu kamyonlardan vardı ben 5-6 yaşlarındayken. Ayaktayken sabit durdum, üstümden geçti:)
    4 Puan
  6. Nasıl da hoşuna gitti konu, yardırıyon mübarek
    4 Puan
  7. Şuan 5.2 V8'e binen arkadaşlar bayram ediyor. 1.7-2 liraya V8 biniyorlar LPG ile
    4 Puan
  8. Evet her zaman yorulmasın diye istediği kanalı açıyorum
    4 Puan
  9. bu durumda kibrit araba daha iyi bence şehir içinde, şarj derdide yok, elektrikliyi evde herkesin şarj imkanıda yok, İstanbulda araba kullanmaksa ...üzüldüm sizin için, araba sürmekten zevk bile alamıyorsunuz, resmen işkence...
    3 Puan
  10. Bir gün seninle Mustang hakkında konuşuyorduk.. Dedin ki : Bir üstübüyü benzine batır ve kokla.. Al işte mustang
    3 Puan
  11. ne hortumu, kanalizasyon borusu bağladınız 😁
    3 Puan
  12. Herhangi bir kara deniz taşıtı ağır hizmet veya ağır yük taşıyor ise hibrit yapılır. Hem güç hemde daha kolay kontrol edilir extrem güçler. Fındık kadar araçlarda inatla hibrit yolunda gidilmemesi de düşündürücü
    3 Puan
  13. Otomobilini zorlayan, limite yakın kullanan kesinlikle petlas almasın, bildiğin uçurumdan aşağı gidiyordum her zaman gittiğim hızda. Direksiyonu çevirdim araba dönmedi, üç farklı yolda oldu aynı şey.
    3 Puan
  14. Evet yaklaşık 2.5 ay üzerine arıza bulundu. Önceleri 3-4 günde bir su ekliyordum son zamanlarda gün aşırıya döndü ustaya götürdüm kontrollerde birsey çıkmadı arabayı ustaya bıraktım akşam motor soğuyunca usta yere su damladığını görmüş motora giden su hortumunda çatlak olduğunu fark etmiş sıcakken buharlaşan su soğuyunca yere damlamaya başladı dedi parça plastik Trabzonda yan sanayisi metal var 500 küsür orijinal parça 950 lira usta orijinal takacağız dedi arabayı henüz görmedim ama usta devirdaim arızası daha kolaydı dedi motorun yarısını söktüm dedi bakalım sonrası nasıl olur...
    2 Puan
  15. Abi düzlüğe çıkınca 4000 devir çevir temizler o ya
    2 Puan
  16. en doğru yöntemi, şu an yapılması gereken, yapılmaz ise ileride masrafı x10 olacağı için kesin olması gereken, ve genelde söylense de yapılmayan , buna rağmen ustaların uyarmadığı şey: manuel rejenerasyon, ford cihazı ile, serviste.
    2 Puan
  17. Benim eksiğim yok, olan varsa bilmem. Aylık di mi %25 Gayet makul.
    2 Puan
  18. yaptığım benzin tasarrufunu kıskanıyor 😁
    2 Puan
  19. Karikatürü kendi çizenler koyabilir.
    2 Puan
  20. Redüktörü çeviriyor olabilir mi Servet abi? Tork açısından. Zaten teker göbeklerinde de evrensel dişli var. 620 ton dolu ağırlığı var. Çok güzel mesleki hayvan şakası yapılır be bu kamyonla. Karşıdan pikapla gelen arkadaşının üzerine kıracaksın.
    2 Puan
  21. aklıma ankara belediyesinin fıskiyeleri geldi birden
    2 Puan
  22. boşa demiyorum petlas kışlık çok iyi bir yazlık lastiktir diye.
    2 Puan
  23. Bunun da karikatürü vardı. Görüntüyü mozaikleyen adam "ulan görüntüyü hallettik, bir de sesi halletsek" diyordu. Bu arada ben üzerimde bundan sürekli taşıyorum. Dokumacıyız, işletmede 100 db ses var.
    2 Puan
  24. 2 Puan
  25. Kurumlar fiyat avantajından dolayı toplu sözleşme ile çoğunlukla petlas ile çalışıyorlar. Hamuru sert dayanıklı ucuz olması cezbediyor. Petlasın kışlık ürün gamında zaten toplam 3 model var teste yolladıkları w601 en güvendikleri seri. Fren not etiketi C. Eski çalıştığım yerde kargocuların araçlarında da petlas vardı, bir gün birisi isyan edip continental yazlık olsa bundan iyi tutardı demişti. İlla yerli alacaksam Lassa snoways alırım, fiyat performans olarak çok daha iyi.
    2 Puan
  26. O zaman hibrit arabalar da nükleer kategorisine girer. Herkes akıllı olsun
    2 Puan
  27. tam da grev tarihlerine denk gelmiş. bak işte gördünmü
    2 Puan
  28. Ben yazacaktım Mehmet hoca yazmış. Bizdeki DE ile başlayan tüm lokomotifler hybrid. 24 serilerindekiler fransız pielstick v16 2400 hp. Jeneratörü çevirir elektriği bojilerdeki elektrik motoruna gönderir. Kaloriferi de on numaradır
    2 Puan
  29. kumanda sende yani?
    2 Puan
  30. Twitter'da çadır kurmaya vergi geldi diye yazıyorlar, ben de başka çadır sanmıştım ama mevzu başkaymış. Hep konuyu görsellerle desteklememekten kaynaklı. İki karikatür koysak hiç bir şey karışmazdı. Ama artık ben bile koymuyorum.
    2 Puan
  31. Bence de sunucu rol kaptırmış deyim yerindeyse
    1 Puan
  32. 1 Puan
  33. tamam. Diğer videoya yazdık. Başkan dedi. Lpg’li aracımız sedici
    1 Puan
  34. bayrampaşa’dan etilere uçarak gidince piller biraz ısınmıştı. Normal haline getirdim. Kontrol yok esasen. Araba kendi ayarlıyor. 40 dereceye çıktı. Klima açık 5dk bekledim 35’e düştü. Yola çıktık yazılımı zaten motor çok verimli çalışsın diye yaptırıyorsunuz zaten
    1 Puan
  35. 1 Puan
  36. Bf candır. Duruş önemli karda kışta
    1 Puan
  37. Onur yakıt şu şekilde: Uzun yol: Aydın-Aliağa/İzmir yaklaşık 170km mesasfede 100km süratle (Cumartesi akşam trafiğinde) 3 kişi klima açık 4,4lt/100km tüketim. Aliağa-Kuşadası yaklaşık 180km mesafede 100km süratle (gece trafiğinde) 3 kişi klima açık 4,2lt/100km tüketim. Aydın-Ankara 600km mesafede 100-110km süratlerde 5 kişi, tıka basa dolu bagaj, klima açık, 4,9lt/100km tüketim. Ankara-Aydın 600km mesafede 100-120km süratlerde 5 kişi, tıka basa dolu bagaj, klima açık, 4,7lt/100km tüketim Aydın-Akyaka-Datça-Akyaka-Kuşadası-Aydın 70-120km süratle 2 kişi, klima açık, 4,5lt/100km tüketim. Şehiriçi: Arabayı çalıştır, 5km sonra park et, stop et. Mild-hibrit kullanım tarzıyla 5,5lt/100km. Aynı yol normal kullanımla 6,5lt/100km. (kış aylarında şehiriçi tüketimi artacaktır.) E-Tsi, usturuplu kullanınca ve mild-hibrit kullanım tarzına alışınca oldukça tutumlu bir motor. Bunda da bekliyorum Alpay. Beklemenin gerekip gerekmediğini bilmiyorum. Eski alışkanlık. Marşa basınca çalışıyor.
    1 Puan
  38. bazı arabalar uzaktan sevilir demiş hintli
    1 Puan
  39. Wolfburg, kurtköy de denebilir
    1 Puan
  40. İstanbul'da LM005 kullanıyorum 205-55-16 ölçüsünde. Çok yoğun kar alan yerlerde tavsiye etmem kar performansı kötü ama yağmur performansı da bir o kadar iyi.
    1 Puan
  41. Birkaçtane çantamda, birkaçta motorun çantasında. Lazım olur. Bazen evde de kullanıyorum. Kulak tıkacı.
    1 Puan
  42. Fosil yakıtın bitme olasılığı kısa vadede görünmüyor.Şarj problemleri ve şarj edecek mekan problemleri kolay çözülecek gibi değil.Mahalle aralarında şarj istasyonları olması lazım.Geceden sabaha balkondan kablo sarkıtma ile o işler yürümez.Sürekli seyyar kablo çaldırırız. Hırsızlara gün doğar. Ben bizde bu elektrikli oto macerasının seyrini tam kestiremiyorum.Millet şarj istasyonu başında birbirini keser . Kafamda bir sürü soru işareti var.
    1 Puan
  43. Reno9 arabamı elektirikli yapınca yapmıştım. Mahallede çocuklar kabloyu tutuyordu 😁
    1 Puan
  44. viraja apeksin tam tersi açıyla girip frene basıyor, sonra araba koptu diyorlar. bir de ayak frende kasisten geçenler var, onlar da sanayicinin dostu.
    1 Puan
  45. Fren yapınca atıyor arka, ağırlık merkezi öne geliyor, arka boşta kalıyor, direksiyon hareketi de olduğu için güm. En büyük sorun sürücülerin iki işi aynı anda yapmaya çalışması, otomobili döndürmek ya da yavaşlatmak. Viraja yaklaşırken yavaşla, uygun vitese düş, direksiyonu çevir ve gaza bas denklemini bilmiyor %99. Viraja girince basıyor frene, araba da g** başı dağıtıyor haliyle. Yollar eskisi gibi olsa, ESP filan standart olmasa çok daha fazla kaza görürüz, çoğunun arkasını ESP topluyor.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...