Skor Tablosu
Popüler İçerik
01-10-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
4 Puan
-
Geçmiş olsun abi. Ben şirket arabaları ve evdeki arabalarla yılda ortalama 3 4 kere muayeneye giderim. İlk defa nasılsınız diyen muayene çalışanı gördüm.3 Puan
-
tsi binince de 30 nedir yahu hayat 130 da yeni başlar, 140 ta gaza basınca midende karıncalar hissetmezsem yakarım o tsi yı modifiye suç değildir3 Puan
-
Farlar hafiften pusluydu ve ne zamandır aklımdaydı temizlemek. Kısmet bu haftasonunaymış. Farlar karşıdan bakıldığında çok kötü durmasada yanlardan ve yukarıdan bakıldığında çok bariz sararmıştı. 600-800-1000-1500-2000 zımparadan sonra. Far temizleme solüsyonunun buharıyla işlemden geçtikten sonra. İşlem sonrasında şeffaf far filmi uygulandı. Gerçekten farketti.2 Puan
-
Mazot 8 geçmediği zamanlar diyordum ki bidahaki sefere bunun 2.0 alırım uzun yolda çok iyi gider. Yakıt ve radar cezalarının geldiği ortamda 1.6 çok iyi usturuplu gidiyor....2 Puan
-
Bu sefer zaman önemliydi, bir de burada daha apaçi varmış. Bu sefer fiesta ile geldim mondeoyu zorla hanıma bıraktım biraz kullansın diye. 90 ile gelseydim tüketim 4.5~5 olurdu. ama süre en az 30 dk uzardı.2 Puan
-
lakin araba mondeo yani ibreye bakılmasa 110 mu 210 mu belli olmaz2 Puan
-
2 Puan
-
Öğrenme boşver. Bir işe yaramıyor. Mecliste çok oldukları için sadece avukatların staj başlangıçları ilk işe başlama sayılıyor. Muhasebecininki sayılmıyor.2 Puan
-
2013de 47 yasında 10000 küsür gün ile emekli oldum. 30 yılın son 23 yılı tavandan ssk ödenmişti. Benden 3 sene sonra emekli olan daha az ödenmiş günü olan arkadaşlarım benden fazla maaş alıyorlar. EYT den faydalanıp yine çalışmaya devam etmeyi düşünen arkadaşlar için yazıyorum. SSK sitesinde maaş hesaplama var. Hesabınızı çok iyi yapın, EYT olacagız diye maaş kuşa dönmesin. O maaş ömür boyu sizle kalacak. Artısını eksisini iyi hesaplayın.2 Puan
-
2 Puan
-
Araba arıyoruz bilginiz olsun. Bizim bir tanıdık şunu satacaktı bi arayalım şeklinde bir alış veriş oldu.2 Puan
-
Tatil denmiş zamcık denmiş ve bunların bildirimleri gelmiş. Ben hiç tatil yapamıyorum. İş veren olarak zamcık yapıyorum personelimin yaşam kalitesi düşmesin diye. Şükür şimdilik savaşıyoruz2 Puan
-
12 sene kullanmış ve her türlü zorluğu çekmiş ve sonunda tamamen çözümü bulup yapmış ve sonra da pandemi vs durumlardan mecburen satmış biri olarak cevaplamak gerekirse, Ustasızlık yüzünden olması gereken değerleri görmemiş bir araçtır. Motor olarak pek problemi olmamakla birlikte, 90'lı yıllarda üretilen ve zamana kadar kullanılan bir araç olmasından dolayı elektrik elektronik sistemi kablolar vs gevremiş oluyor. Kablolamaları güzel kontrol edin derim. Daha sonra da üstün körü çözümler yüzünden şanzıman, transfer kutusu problemleri çok görülen bir araçtır, ben tamamen manuele çevirip gerçekten kullanılası bir araç yapmıştım. Şuan sattığım kişi, gerçekten! zorlu şartlarda kullanıyor, jeep'lerin, grand cherokelerin (tabiri caiz ise) cortladığı yerlerde hiç zorlanmadan ağır offroad koşullarında rahatlıkla yürüyor. Hatta şuan bronz takım takıyor eleman. Manuele çevirme işlemine gelen bir explorer daha var. Düzceden Denizli'ye yolladı, yakında yapmaya başlıyoruz. Gündelik kullanım derseniz dediğim problemleri olmayan bir araç bulmanız lazım. Parça problemi yok, toptan getiren nazımızın geçtiği satıcılar mevcut, kendim alacağım derseniz de amazon vs gibi platformlardan rahatlıkla parçalar bulunabiliyor. Başka aklınıza takılan birşey olursa çekinmeden sorabilirsiniz, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Benim emektarın son hali böyleydi2 Puan
-
olma, benzinciye girdik gece 4 , veya sabah karşı bilmiyorum , adam çay ısmarladı garip garip bakıyor, sonra anladık, geçtiğimiz yolda kamyonu taramışlar birkaç gün önce, yokl kestirmeymiş ama, ordan silahları resepisyona teslim edin uyarı levhalı bir otele girdik, otelin teras katındaki mekanı yazamam , ceza alrım forum kuralları içinde2 Puan
-
Vergi kaydi açmaniz gerekli, gerçek kişi olarak bir işletme kuracaksiniz... Gerekli nace kodlarına dikkat edin yeter burada... Homeofis açılışta uygulanan işlemler ile, mal alıp satılan bir dukkan arasında hiç bir fark yoktur... Kimlik fotokopisi Kira kontratı, ev sizinse tapu İkametgah belgesi (e devlet) İmza sirküsü ( noter ) Şayet isterseniz muhasebe ofisine vereceğiniz vekaletname ( noter ) Bu evraklar tamamlaninca interaktif vergi dairesinden İşe Başlama formu doldurularak starti vermis olacaksiniz... Vergi dairesinin yoğunluğuna göre evinize yoklama memurlari gelecek kapi onunu fotoğraflicaklar ( evin içine girme yetkileri yok ) Ve vergisel işlemleriniz Vergi levhanız çıktığında tamamen bitmiş olacak... (Vergi levhaniz çıkmadan da işletmeye start verebilirsiniz ama online satis platformlari gormek istiyor mecburen bekliceksiniz... ) İşin püf noktası işe teşvikler... Gözlerim parliyo teşvik deyince... 19 ve 29 yaş aralığında iseniz devlet baba sizden 1 yıl bağkur ücreyi istemiyor... Yıllık kazancınız 75 bin TL yi aşmadı ise devlet baba size vergide ödetmiyor ( beyanname, pul paraları hariç tabikide... ödetmiyor dediysek o kadarda değil ) Eğer iş yerinizi bir emekli üzerine açar iseniz, bağkurdan muafsınız... Eskisi gibi maas kesintisi yada destek primi odetilmiyor, kalktı... Eğer sigortalı olarak bir iş yerinde çalışıyor iseniz ve aynı zamanda homeofis işede sahipseniz devlet sizden gene bağkur taleb etmiyor... Çünkü bu sizin boş zamanlarınızda uğraştığınız bişi... Yalnız bu son maddede bazen sıkıntı olabiliyir kurum böyle bir durumu kabul etmeyebiliyor ve diyor ki Eğer sen burayı açacak isen, bu işin başında durmayip baska yerde sigortali olarak çalışıyor isen burayada birtane sigortalı eleman alman gerekir, çünkü aynı anda iki yerde olamazsın... Vergi Usul de sıkıntı yaşamazken, sgkda yaşayabiliyoruz... Kolay gelsin... Soru olursa seve seve cevaplarım... Ha bu arada 5 yıl gibi bir süredir bende ablam ile bilikte trendyol ve N11 sitelerinde bebek kıyafeti satışı yapiyorum... Burdan da soru alabilirim yani...2 Puan
-
ford focus geri vites lambası yanmıyor ve yan ayna kumandası çalışmıyor. manuel şanzıman . Gagıldan gelenler için başlık açtım umarım işe yarar. ecnebi forumlarda da birçok insan kafayı yemiş sorunu bulamamışlar, beyine reset tavsiye yapan bile var. beni de biraz uğraştırdı. Ana sorun şöyle: focus2004-2011 arası modellerde sigorta kutuları değişik, internette aratınca farklı modeller çıkıyor kafa karışıyor, bir de sigorta isimlerinde bu ikisini açıkça yazmamışlar el kitabına (ne kafası ise anlamadım) iç sigorta kutusunda (yolcu bölümü ayak tarafı) focus 2.5 ta makyajlı da 53 numara, focus 2 makyajsız da 84 numara lı sigorta, hem yan ayna motorlarını hem de geri vites lambasının sigortası. ancak sigorta kutu şekillleri de makyajlı ile makyajsız da değişik. çalışma mantığı şöyle: sigortadan yeşil beyaz kablo çıkıyor, şanzıman üstündeki geri vites şalterine giriyor, kontak açılınca bu kabloda akım okunmalı, okunmuyor ise sigprtası atık. şalterden yeşil siyah kablo geri vites ampülüne akımı taşıyor. geri vites soketinde akım taşıyan kablo yeşil turuncu oluyor, şase siyah kabloda devamlı mevcut. şalter arıza teşhisi için, şalterdeki soket çıkarılıp her 2 uç kısa devre yapılıp kontak açılınca geri vites lambası yanıyorsa, herşey sağlam ama şalter bozuk demektir. sigorta tablosunda ilgili sigorta için benim ulaşabildiğim kaynaklarda çekici demiri akımı veya geri (reverse) kelimesi yazabiliyor, yan dikiz aynaları veya geri vites lambası yazmamış yabancı kaynaklar, burada kafa karışıklığı oluyor. bazı kaynaklarda focus 2 için yazılan sigorta bölümü boş olabiliyor, bu yüzden internette bu bilgilerin hepsinin yazdığı bir forum görmedim. birinin işine yaraması dileği ile, şanzımandaki geri vites şalteri akünün altına denk geliyor, üstten fener ile bakılınca görülebiliyor, dik duran bir soket, herhangi başka birşey sökülmeden üstten kolu sokunca rahatça ulaşılıyor.1 Puan
-
Mecburen reklam... Üst sıralara çıkmanın bir bedeli var... Sattığınız ürün eşsiz bir şey değilse büyük rakiplerle yarışmakta var... Reklam+komisyon+vergiler falan filan derken geriye pek bir şey kalmıyor açıkçası... Şundan 3 sene öncesine kadar düşük komisyonlar, firmaların kargo destekleri ile daha çok kazandırıyordu... Zaten şu son 3 seneden beri herkes artik bir şeyler satmaya calisiyor, işin suyu çıktı bana göre... Yurt dışı satış yapılacaksa o zaman tamam, ama yurt içi satışlar beni artık tatmin etmiyor mesela... Birde Doğan bey, HB, Trendyol, N11 gibi firmalar kadın girişimci olduğunda daha fazla katkı sağlıyor bilginize... Komisyon o üründe %25 ise 1 yıl %8 diyor mesela veya reklam desteği yapiyor hanımlara... Firmalar ile mutlaka görüşün temsilcileri sizleri yönlendirecekler...1 Puan
-
1 Puan
-
kmo’nun her türlü zararlı olduğunun kanıtı. Boşken gaza basası geliyor insanın 110’dan sonra ciddi artıyor sürtünme kayıpları. Aynı yolu 90 ile %40 az yakarak gelebiliyorsunuz hocam.1 Puan
-
1 Puan
-
Yazın kaplıcanın neden ucuz olduğu konusunda bende şimdi aydınlandim ya.1 Puan
-
1 Puan
-
Bence vakum kaçakları, enjeksiyon elemanları, ateşleme sistemi elemanları vs. motoru komple kontrol ettirin. Allah korusun 3. subap yakma kapıda gibi. Önceki subap yakmada sorun bunlardan kaynaklanmış olabilir, tekrar etmesin bir daha1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Şirketteki lpg li dobloya, önümüze gelen her yerden lpg alıyoruz, araba fişek gibi, hiç farketmiyor gidişi. Kendi arabama opetten alınca ''çekişi düştü sanki, bi daha almiyim, shell daha iyi'' gibi vesveseler doğuyor1 Puan
-
O konuda tam net bir şey diyemem ama prim yattıysa sorun olmaması gerekir diye tahmin ediyorum uzman arkadaşlar vardı Forumda doğrusunu yazacaktır. Hepimiz için Hayırlısı.1 Puan
-
Bunu deneyeyim birde Adana Hatay var 1 hafta içinde yeni görev yerime gideceğim burası düz sayılır 200 km tek yön1 Puan
-
Aynı durumdayim. Staj 1991, ilk sigorta 1999 'un 10.ayi. 2 buçuk ayla kacirdim. Staj devreye girerse çok iyi olur1 Puan
-
Hoşbuldum Lc Prado dan kaynaklı gezenbilir sitesine mudavimdim konu başlığım vardı bir hayli bilgi paylaşımı yapmıştım.Explorer içinde ilk oraya bakmıştım oradaki yazılardan buraya ulaştım diyebilirim.1 Puan
-
Ben Çanakkale köprüsü hariç, paralı yolların hepsini kullandım Avrasya tüneli, Feribotlar ; Bandırma-yenikapı, eskihisar-tavşanlı, harem-sirkeci. Kuzey marmaranın tamama yakını, 3. köprü dahil, İzmir yolunun tamama yakını, osmangazi dahil. Ankara Niğde yolunun tamama yakını. Benim araba hybrid gibi değil, durursa değil yürürse az yakıyor1 Puan
-
1 Puan
-
Tebrik ediyorum.. Bu yeteneği ve potansiyeli yıllarca içinizde nasıl tuttunuz merak ediyorum. Gerçekten çok başarılı. Mutluluğunuz katlanarak artsın1 Puan
-
Orjinali yok maalesef. Usta kendi parçacısına liste yaptırdi. Listedeki parçaların çoğu yan sanayi hiç duyulmamış markalar olduğu için kendim İstanbul'dan sipariş verdim1 Puan
-
1 Puan
-
En cok sahibine dikkat edin. Arabayi uzmemisse focus 1 de problem cikmaz. Üzülmüşlerde rolanti, hararet başlıca problem.1 Puan
-
1 kg altın her türevinde aynı ağırşıkta mıdır konulu çalışmam bitince bir gece ansızın açıklayabilirim artık e200 ler aslen EQE oldu, showroomdakiler gizli röno1 Puan
-
995 gr altın 1 kilo demek saf altın diye konuşursak Bide eskiden bi kilo toz bi otobos vardı1 Puan
-
Neo-klasik otosanayi düşüncesinden epistemolojik bir kopuşu temsil eden heteredoks yaklaşım günümüzde giderek ön plana çıkan davranışsal otosanayi ve nöro otosanayi gibi alanların etkisiyle daha fazla önem kazanmaktadır. Yani özetle böyle bilgi her yerde olmaz1 Puan
-
Çok teşekkürler ben pek insan sevmiyorum çünkü insanın olduğu yerler oturulmayacak kadar kirli her yer çöp içerisinde. Böyle olunca sadece doğayla iç içe kalma imkanına kavuşuyorum kesinlikle tavsiye ederim.1 Puan
-
Evet orijinal ölçüsü. Ben her şeyi yapabilirim ama asla lastikte orijinal ölçü dışına çıkmam..1 Puan
-
Nisanda Sani yeni konuyu açar. Maaşa ne kadar zam bekliyorsunuz ?1 Puan
-
Hybrid gibi elektrik motoru yok. Sanziman uzerinde bir motor var ve dusuk hizlarda aracin elektrik ile ilerlemesini sagliyor veya araci park ederken motor calismamis oluyor. Aslinda emisyonu dusurmek icin yapilmis. Hybrid olsun diye degil. Burada E plaka alabiliyor bu araclar ve sehir merkezlerinde ucretsiz park hakki oluyor.1 Puan
-
Tebrik ederim. İnsanın uzun süre boyunca yapmak istediği ama zaman içinde hayat telaşından dolayı yapamadığı bir şeyi yapması kadar mutluluk verici bir şey yok. Bende 40 yaşından sonra bağlama çalmayı öğrenmek için kursa gittim. yaklaşık 8 senedir çalmaya çalışıyorum. Evet, bir bağlama ustası değilim, evet belki biraz ağır çalıyorum ama, kendi adıma hayatımda yaptığım en güzel şey diyorum.1 Puan
-
Aslında o da vardı aklımda ama tüp uyumlu değilmiş, subapları alaşımmış eriyomuş yaa😄1 Puan
-
1 Puan
-
Her sorun aşılır. Her şey de satılır ama günümüzde en büyük sorun kargo ücretleri. İndirimli olarak zarfı 53 liraya gönderdim. Poliçe yapıp 100 lira kazansam, 25 vergi vereceğim. 53 de kargo. Allahtan müşterilerim poliçe istemiyor.1 Puan
-
Piyasası ve ustası olan bir araç seçmeniz yararınıza. Ben focus ve megane 1 den yana oy kullanıyorum.1 Puan
-
Rotayı 45 dakika kısa gösterip beni Avrasya Tüneline soktu. 25 dakika daha geç ulaştım gideceğim yere. Özellikle Avrasya Tüneli konusunda Yandex hiç güvenilir değil. Son zamanlarda Google'ın kısa veya hızlı diye abuk subuk yollara sokması arttı. Ama o konuda Yandex bir efsanedir. Çok fena yollara sokuyor. Yalnız bir seferinde inanılmaz bir hamle yaptı Yandex. Seyrantepe'den Suadiye'ye gideceğim. Akşam saatleri, şiddetli yağmur var. 3 tane rota çıktı. Birisi 3 saat 40 dakika birisi 2 saat 55 dakika birisi 1 saat 25 dakika. Ötekileri görünce "oh iyiymiş diyerek" hiç bakmadan 1 saat 25 dakika olan rotayı seçtim, çıktım yola. Aldı beni ters yönde götürmeye başladı. Bir yandan köprü istikametinin tersine Gaziosmanpaşa'ya doğru gidiyorum, bir yandan köprüye giden karşı şeritte durmakta olan trafiğe bakıyorum. Kilometrelerce araçlar duruyor, ama benim içimi de bir şüphe kapladı. Bu Yandex sapıttı, bu kadar terse girip o trafiğe girmeden beni nasıl köprüden geçirecek endişe ediyorum. Sürekli ters istikamete gidiyoruz. Bu kadar terse gittikten sonra yolculuk 5 saat sürer her halde diye düşünüyorum kara kara. Çünkü asıl gitmem gereken karşı şeritteki trafik durmuş vaziyette, en az 10 kilometre boyunca araçlar hareketsiz duruyorlar. Haritayı kontrol ettim, nereden gittiğini anlamadım ama Kadıköy taraflarına doğru denizi geçiriyor, hedef nokta da doğru görünüyor. Ya kısmet demin devam ettim. Yağmurun etkisi, gece farların etkisiyle nereye gittiğimi falan anlamadım. Bir süre sonra TEM den ayrıldı. Ara sokaklar vs vs gidiyoruz. Gide gide tanıdık bir yerlere geldik, ama akşamın, yağmurun ve stresin etkisiyle anlamlandıramıyorum. Bir yerden bana U çek dedi. U çekilecek yerde aslında kavşak falan yok ama nasıl olduysa orta refüj kırılmış, dönüşe müsait hale gelmiş. Dediği yerden U çektim. Nasıl oldu anlamadım, şak diye Sirkeci-Bostancı arabalı vapuru kuyruğuna kaynak yapıverdim. İnanılmaz bir hamleydi. Yoldaki refüjde her halde arabalı vapura dalmak isteyen pic up vs tarzı atlayan arabalar tarafından bir kırık oluşturulmuş, karşıya geçiş açılmış. Oradan karşıya döndüğün anda arabalı vapur kuyruğuna kaynak oluyor Vapura son 2 arabadan birisi olarak bindim. Gideceğim yere toplamda 1 saat 20 dakikada ulaşmış oldum.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00