Skor Tablosu
Popüler İçerik
11-09-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Siz niyetinizi sağlam tutup okuyun o yerini bulur. Sayenizde bende hiç tanımadığım gönlü büyük ninemize bir fatiha okudum Rabbım kabul etsin inşallah.7 Puan
-
Direksiyon fabrika çıkışı Multi-function M olarak çıkmış. Bu durumda vites topuzu da benzer olmalı diye düşündüm. Üzerinde iç mekanla alakası olmayan ahşap bir vites topuzu vardı Bütünlük olması amacıyla ışıklı M vites topuzu ile değiştim. Gece sürüşlerine biraz daha keyif geldi. Işığın elektriğini çakmaklıktan aldım. O durumda parkları yakınca direk aktif oluyor. Bunu kullananlardan bazıları 4 lü düğmesinden elektrik almış. O durumda 4 lüyü yakınca vitesin aydınlatması da yanıp sönüyor. Bana bu daha mantıklı geldi. Montaj sonrası. İlk gece sürüşü6 Puan
-
10 euro karşılığı araca uygun service manueli satın alıp ECU ve sensörler şemasını karşılaştırdığımda. * 2. ve 3. benzin enjektörlerinin birbirinin yerine yanlış bağlandığını ( Ben tüpü iptal edince yanlış bağlamış olabilirim ama ben de üzerindeki sıralamaya göre yaptığım için öncesinden de yanlış bağlanmış olabilir. * Fan rölesinin ECU 23 nolu bacaktan tetiklenmesi gerekirken, 23 nolu bacağa sürekli 12v gönderdiğini anladım. * Bunların dışında yan sanayi olan ve genelde yan sanayisi takıldığında rolantiyi ayarlayamayan rolanti motorunun 1600 liraya pierburg marka olanını aldım. * Gez kelebek sensörünü ilk söktüğümde multimetre ile ölçtüğümde hiç değer vermiyordu daha sonra araç üzerinde ve araç dışında denemelerimde değer verdiğini farkettim her ihtimale karşı 450 liraya magnet marelli marka kelebek sensörünü aldım. * Araç üzerinde takılı olan Lambda 2 pinli ve iptal edili şekilde olduğu ama tesisattaki soket 4 pin olduğu için araca uygun Lambda sensörünü 650 liraya aldım. * Tesisatta; krank sensörü, egzantrik sensörü, emme manifold basınç sensörü, emilen hava sıcaklık sensörü, rolanti motoru, gaz kelebek konum sensörü, 4 adet benzin enjektör sensörlerinin hepsinin her hatta en az bir kaç adet ek olduğu ve bu eklerin far ampulune ek yapar gibi olması sebepleriyle bir kaç renk 0,75 mm 50 metre kablo aldım. Beyni beyinciye kontrol etmesi için verdim yaklaşık 3 gün sonra abi bunun immobilizeri iptal edilmiş onun dışında beyinde problem var mı yok mu ben anlayamadım çözemedim demesiyle beyni geri alıp onunla ilgilenmeyi en sona bıraktım. Tesisatı yenileyip yeni malzemelerle dizdiğimde sonucu paylaşacağım yaklaşık bir hafta sürebilir.5 Puan
-
Arabayı stop edince burnuma antifiriz kokusu geliyordu. Su eksiltme yok her yeri kontrol ettim gözle birşey bulamamıştım. Motor bölmesi ufak olduğu için pek birşey görmekte mümkün değil. Köpek gibi koklaya koklaya buldum bölgeyi. Sonra hava filtre hortumlarını vs. Sökerek lpg t bağlantılarını açığa çıkardım. Bir tanesinde nemlenme vardı. Alt kısımda kalan dönüş hortumu olduğu için Kelepçesine bir türlü ulaşamadım. Regülatörü vs de ayaklarından ayırmam gerekti. Kelepçeyi sıktık turladık koku yok şimdilik. Sonra aklıma birşey geldi t bağlantılarının üzerinden aracın su sıcaklığını ölçebilir miyim diye. Evde bulunan basit pilli termometerenin ucunu t nin üstüne kablo bağıyla tutturdum. Ölçümler 2 derece farkla doğru görünüyor. 41 derece okurken lpgye geçiyor. Lpg geçiş ısısı 40 dereceye ayarlı. 102 derece gösterirken fan açıyor beyinden 100 dereceye ayarlı. Bu şekilde 12v ışıklı bir termometre takmayı düşünüyorum. Ne dersiniz. Ekstra t bağlama derdi de yok her kelepçe bir zayıf nokta oluyor.4 Puan
-
4 Puan
-
Fren Hidrolik Deposu Değişimi Fren hidrolik deposu köşesinden çatlamış, nette baktığımda genel olarak görünen bir sorunmuş. Kabın sıfırını aradım ancak ülke içinde malesef bulamadık. (Ebay ve Aliexpresste mevcut.) Bir de yetkilide var ama fiyat uçuk. (2000 civarı) Ustama sordum çıkma bul, yan sanayi alma dedi. Sorduk soruşturduk Sivas'ta bir çıkmacıda bulduk. Sensörü olan ama kapağı olmayan çatlaksız depoya 300TL verdim. Elime geçtiğinde şu haldeydi; Biraz temizlikten sonra işe yarar hale geldi; Değişim videosu;4 Puan
-
2 egzozcuda kontrolden geçti. Sorun yok dendi. Çağlar abinin dediği gibi egzoz tarafı sübap yandığı için şüphelenmiş. Motor kulağı değişti. Sübap yapıldı. 8000 lira dediler. ( Güzel bi selam söyledik ustaya güzel indirim yaptı.) Ordan çıkıp biraz benzinde yol yapıp lpgye gittim. Afr ve bakım yapıldı. 400 tl tuttu. Dediğiniz gibi benzin bitirip yapamadım ama bir İstanbul yolum var. Onun dönüşünü benzinle yapıp tekrar ayara çıkacağım. Arabanın neden yaktığıyle ilgili bi bulgu bulunmadı. Lpg ayarı yapıp yola devam ediceğiz. Sonrası nasip. Araba şuanda çok sessiz çalışıyor. Benim kulak ölüymüş zamanla alışmışım. Şuan tekrar ısındım arabaya Herkese yorum ve fikirleri için teşekkür ederim. Fiyat yorumu da yapabilirsiniz mutlu olurum. İyi forumlar.4 Puan
-
Twingonun bilinen pas noktalarından birini temizledim bu hafta. Davlumbazın arkasında kalan boşluğa toprak doluyor ve bu bölgeyi çürütüyor. Benimkinde toprak çıkmadı ama pas noktalar vardı. Tel fırça ile temizleyip pas dönüştürücü uyguladım. Bagaj fitilini değilştirdim eskisinde yırtıklar vardı. R11 flash bagaj fitili kullandım 90 liraya mal oldu. Bagajdan çıkan fitilin sağlam kısmıylada kaput altındaki fitili değiştirdim. Güzel oldu.3 Puan
-
bi efsane vardı. Mercedesler hep sola çekermiş. Almanyadaki yollar sağa eğimli olduğu için araçlar düz gitsin diye öyle ayarlanmış. O yüzden TRde araçlar sola çekermiş. Gördüğümde bi gülme gelmişti3 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Çağlar abi bazen terimsel karışıklıklar olabiliyor, bana söylenen buydu. O yüzden tam bilemiyorum. İşinin ehli insanlar gibi hem tavsiyeyle gittim hemde çalışmalarını aktardıklarını beğendim. Bundan sonrası zaman. Fakat afr ayarından sonra arabada bi rölanti dalgalanması var sanki. Biraz yol yapıp yakıta vs bakıp tekrar giderim düzelmezse Febi olmalı. Orijinal bulamadık yani siparişle 1 haftayı bulacaktı. Benzinli motorda dizel kadar çabuk bozmuyor dendi. Bende beklemedim. Benim arabanın orjinaliydi. 15 yıllık. Araba dizelmiş sanki. Şuan ilk çalıştırmada da rölantide de sıfır ses. Uzun ömürlü olur olmaz bilmiyorum ama şuanda çok çok iyi.2 Puan
-
Dış kısmını sarı güç ile temizledim ancak iç kısmındaki siyah kalıntıları çözmek için sulandırarak mavi güç kullandım.2 Puan
-
2 Puan
-
Ust rayin icinde testere disi gibi plastik parca var duvara yakin kisimda olur 15 cm gibi uzunlukta o yipranmis , degisecek2 Puan
-
viraja giremeyen arabalar için normal bizde olmuyor uçar gider yanal ivmeden2 Puan
-
B004 Eviniz geçici süre ile değerinde alınır şeklinde yaklaşan eskiden kel ama şimdi saçlı kişilere itibar etmeyiniz.2 Puan
-
1 Puan
-
Monza GP'si bence çok güzel geçti. Albon'un apandisitinin patlaması ile yerine çaylak pilot geçti ve ilk yarışında 9.luk ile 2 puan aldı. Latifi otursun, ağlasın. Vettel'in aracının bozulması ile VSC devreye girdi ve Leclerc pit yaptı. Ancak çok kısa süren vsc yüzünden avantajı olamadı ve tek pitlik yarışta 2 pite zorlandı. 49. tur Ricciardo'nun aracının bozulması ile SC devreye girdi ve 3 turda pist temizken son 2 tura da SC arında devam edilmesi istendi. Böylelikle Verstappen kazandı. Son 3-4 tura kadar güzel çekişme varkan SC'nin devreye girip yarışı sonlandırması ile kapışma göremedik son turlarda. Sainz'in en gerilerden gelip ilk 5'e girmesi de çok iyiydi.1 Puan
-
1 Puan
-
2012 c Max benzinli aracımın havasını kendim almayı öğrendim.aracta termostatla ilgili bir sorun yok ise zor değil.1 Puan
-
https://www.kostermagaza.com/polyflex-2k-kaucuk-bitum-esasli-iki-komponentli-su-yalitimi-urunu https://www.kostermagaza.com/nb-elastik-2k-elastik-su-yalitimi-harci-2k- Bu ürünler miktar olarak sizin için fazla olur. Bu türdeki sika, yks gibi daha az ambalajlı ürünlerden alabilirsiniz. Yada çevrenizde inşaat varsa oradaki ustaya yada tanıdık bir yemek ısmsrlayıp yaptırabilirsiniz.1 Puan
-
1 Puan
-
Oturduğu kademeli yuvada da sıkıntı var o zaman. Çok kasıyor herhalde. Zamanla gevşiyor tekerler. Benim de başıma gelmişti ama hepsi böyle değildi. Ben yine de tamamını söküp vidaları sıkmıştım.1 Puan
-
Membranın sıvı formda olanı var. Fırça ile uygulanıyor. 6 saat sonra kauçuğa dönüyor. Onu uygulayıp üstüne kalekim güzel olur gibi.1 Puan
-
4 nolu pin = Command for injectör n°3 via earth 25 nolu pin = Command for injectör n°2 via earth 30 nolu pin = Command for injectör n°4 via earth (flywheel end) 53 nolu pin = Command for injectör n°1 via earth (timing end) Hangi pin hangi enjektöre gittiğini gösteren içerikte; flywheel in debriyaj, timing in de triger olduğunu düşünürsek... enjektör sıralaması soldan sağa 1,2,3,4 doğru mu ?1 Puan
-
ses ve performans minnak minnak gider, kullanıcı parça değişmeden farkı anlamaz normal vesile ile kavşaklardan dönüşte dip gaz yapmam tammaen teknik unsurdur kontrol şeediriom1 Puan
-
geçmişte, arızayı başka arıza oluşturup günübirlik çözünce iş yaptığını sanmışlara güzel örnekler, kolay gelsin.1 Puan
-
Komple sökülüp zımpara astar boya yapılacak. Astar ıslakken boyayı atarsanız daha iyi yapışır. Siyah mat boya bence güzel olur.1 Puan
-
Ben eski evde antrede benzer bir kazı çalışması yapmıştım. Alttan yumuşak bir katman çıktı onun altından beton çıktı. Ben daha kumlu olan yere Kalekim harcı doldurup üstüne taşları döşemiştim. Komple derz olmaz orası, derz en son fayansların arasına çekilecek. Hatta şimdi silikonlu derzler var su sızıntısına daha güzel engel oluyor..1 Puan
-
O plastik parca her cam acilip kapanirken o kaymayi yapmasin diye iş gorur, kaymayi onleyen disler yiprandigi icin her cam kayip sarkiyordur1 Puan
-
gümrük gümrük düşünceler işte, kraliçenin cenazesini de merso taşıyor, aş gümrükleri1 Puan
-
motor no okunamıyor cümlesi ile yeni ağır kusur açılırsa, 10 bine yapılı land bol alırız1 Puan
-
Karter muhafaza örtüyor, eğilip bakmıyorlar veya bazı araçların görünür yerde değil ya da manifoldu sökmek lazım vs. Benim aynı araçla birinde okundu sorunsuz, diğerinde okunamadı yazıyor. İstasyon amiri mantıklı bir açıklama yapamadı ancak şöyle kıvırabildi. Tüv standartlarına göre kaputu açınca direkt olarak görülmüyorsa detaylı olarak bakmak zorunda değillermiş.1 Puan
-
GPS ile Doğrulama yapmıştım Doblo 30 Km/Saat ile giderken GPS gelen hız 26 Km/Saat. Kirlilik için kusura bakmayın 🙈 İş için kullandığımız Doblo ve Telefon.1 Puan
-
O boynuzun tek amacı camı açtıktan sonra herhangi bir şekilde siz müdahale edene kadar kapanamaması. Alt ve üst kızakta yer alan cama bağlı olan patenler yerinden oynamıştır veya patenler eskimiştir. Muhtemelen kapanırken de zorlanıyorsun Ahmet. O patenlerin ayarlanması veya değişimi ile çözersin o işi. Anlamıyorsan hiç sökme cam balkoncu baksın yoksa geri takamayabilirsin 😃1 Puan
-
1 Puan
-
Arızayı egzoz ölçümü sonrası vermeye başladı, sonra düzeldi, eleman eliyle dayandı mı ne yaptı bilemedim.1 Puan
-
Ben yolda şahin falan denk gelirse geçmiyor arkasından devam ediyorum. Ciddi tasarruf oluyor onun eksozdan çıkan çiğ lpg ile.1 Puan
-
Babamla görüştüm.. Ben zaten 30 bin borçla 120 bine köye ev yaptım. Sen bana 360 bine jeep alalım diyorsun. Dedi. Neyse artık 2 ay sonra tekrar deneriz.1 Puan
-
Bugün, bir gün gecikmeli(25 tl) muayene günümüzdü. Egzoz muayenesinde ufak bir sabah sürprizi ile karşılaştım. Sök tak üfle tüfle yapınca düzeldi. 2 yıl kafam rahat.1 Puan
-
Kel başa şimşir tarak.. mı Artık kel değil benim kardeşim.. @Önder Özcan kel.. o bilir.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
ilk video eski telefonumla çekildi diğer iki video yeni aldığım ama alırken kamera özelliklerini önemsemediğim telefonum yüzünden kalitesiz oldu... Kusura bakmayın. Durum ve sprun hakkında videolarda bilgi verdim yorumlarınızı bekliyorum.. İşe tesisatı düzenleme ve oksijen sensörünü aktif etmeyle başlayacam motor sensör tesisat şemasını halen bulamadım.1 Puan
-
Bugün ayna kapakları, kapı kollarının çevresi, kapı direkleri ve tavan kaplandı. Reklamcıda kaplattım uygun fiyatlı reklam folyosu ile 200 tl tuttu hepsi bakalım kalıcılığını göreceğiz. Geriye cam tavanın siperliğini boyamak kaldı.1 Puan
-
Arka tampondaki siyah kısmı daha önce boyamışlar fakat üzerinde boya kalmamış vs. Çok gözüme batıyordu. Bugün boyattırdım. 300 tl1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00