Skor Tablosu
Popüler İçerik
23-08-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
7 Puan
-
5 Puan
-
bizim araclarin sogutma sivi kapasitesi 7 litredir. Videoda anlattigim gibi 3 litre antifiriz alıp gerisini su ile tamamlayarak işlemi yapabilirsiniz. Videoda cekmedim ama ek olarak kalorifer peteginde yer alan siviyi da ayrica tahliye ederseniz daha saglikli olur. Malum o kisim biraz içerde ve aşağıda kaldigi icin kendi kendine bosalmiyor https://youtu.be/YmiujFaCRd84 Puan
-
Dün merkezden dönüş oldu, fatura istediler ve sonrasında aldığım yere bilgi verdiklerini garanti süresinin 2 sene olduğunu ancak memnuniyet adına garanti kapsamında değerlendirileceğini yazdılar. Aldığım yerle görüştüğümde 4 lastiğinde diş derinliklerini, dot tarihlerini ve problemi gösterir fotoğraflarını, ayrıca 1 lastiktende ebat gösterecek bir kare istediler. Süreci sorduğumda para iadesi veya değişim çıktığını, firmanın duruma göre döndüğünü söylediler. İade olursa eskime payı düşüyorlarmış. Fatura tutarına şuan 1 lastik alabilirim eskime payı düşerlerse kısmet artık. O sebeple sonucu görüp eğer iade olursa değişim için sıkıştıracağım. Olmazsa THH başvurusu yapacağım. 4000-5000 lira şuanda bir takım lastik, diş derinlikleri olduğu gibi duruyor. Bir üretim hatası var belli, bedelini biz kullanıcılar ödememeliyiz bence.4 Puan
-
O dönemin vag grubunda bazı araçlarda kullanılan bu cam açma buton grubu bu araçların en bilinen kronik problemlerinden malesef. Passat'larda Bosch üretimi olarak çıkıyor, elektronik olarak sorunsuz daha bozulanını görmedim ama mekanik plastik aksamı narin, bu yüzden sık sık kırılıyor. Konuyu bildiğimden ne zaman sağlam çıkması denk gelse alıp koydum bir kenara 2-3 tanesini de tekrar satmışımdır. Bugün sol ön cam butonu su koyverince 3 taneden bir tane çıktı çok şükür ufak bir tamirle4 Puan
-
Abi niye acele ediyosun ki... Daha sonraki ay var, ondanda sonraki ay var... Acele karar verme bence...3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Rot başlarını yeni almıştım orijinal bulamamıştım teknorot almıştım o da hemen bozuldu ☹️☹️.Türk iş opar fazla oynama kopar diye bir tabir var bizim buralar da demekki adamlar biliyor , konuşuyor 😀.Bu sefer daha kaliteli bir marka aldım , gönül ister lemförder, swag yada trw alalım ama yok bulamadım bende Monroe aldım , umarım bir senede bozulmaz . Rot başı takım Monroe marka 300TL Bosch ( yakıt , hava , yağ ) filtreler 1114 TL Febi marka ön fren balatası 511 TL Yan sanayi polen filtresi 112 TL Swag karter tapası 36 TL 8L Liqui Moly 5w30 motor yağı 820 TL Mekanik işçilik 400 TL Rot Ayarı 100 TL Yedek parça kargo ile birlikte 2800TL işçilik 500 TL toplam 3300TL bayıldım 🙂🙂.Seneye tekrar bakalım bu işler içinne kadar harcama yapacağız.3 Puan
-
Bugün ayna kapakları, kapı kollarının çevresi, kapı direkleri ve tavan kaplandı. Reklamcıda kaplattım uygun fiyatlı reklam folyosu ile 200 tl tuttu hepsi bakalım kalıcılığını göreceğiz. Geriye cam tavanın siperliğini boyamak kaldı.3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Yeşil devimi aldım arkadaşlar, süreç biraz yorucu oldu. Bu süreçte telefon ile bol bol rahatsız ettiğim emmiye de teşekkürler Şahinin satışını verip sanayi sitesine gitmek üzere yola çıktım, satıcıyı arayıp yarım saat sonra ivedik sanayiinde buluşalım dedim, onayladı. Sanayiye varınca konum attım tekrar aradım, bundan sonra yaklaşık bir buçuk saat satıcının lütfetmesini bekleyip sıkıldım ve tamircime "gelirse sıkılıp gittiler" de gönder deyip ayrıldım. 10 dk geçmeden adam aradı, gelmiş. Aracı ustama gösterdim, motoru yakın zamanda rektefe görmüş, durumu gayet iyi, mekanik olarak sorun yok, iç trimleri düzgün. Uzun zamandır gördüğüm en düzgün mondeo dedi. Oradan çıkıp emminin "gitme" demesine rağmen ekspertize gidip aracı orada da gösterip motor ve mekanik anlamda aynı bilgileri edindim. Kaportada değişen yok biliyorduk, 4 değişen dedi ekspertiz. Sanayide usta kapılar değişmemiş dedi. Durum muamma. 98 model aracın menteşe vida kafalarında anahtar izi olunca değişmiş diyorlar. Biraz daha pazarlık edip aracı 94 bin TL'ye aldık (aldık dediğime bakmayın, forumun sgkcısı halletti o işi, ben pazarlığa karışmadım, sadece ödemeleri yaptım) Arka tampon çok parçalı hale gelmiş, aracın sahibi kıbrıs gazisi, sol bacağı protezmiş amcanın. Bina otoparkında park manevrası sırasında bol bol debriyajı kaçırıp bubaya tıklamaktan arka tampon haşat. Araç komple boyanmış, boya düzgün. Sadece arka çamurluk ağızlarında ufak bir işlem gerekiyor pas başlangıcı var. Kalan kısımlar temiz. Araçta hafiften sola çekme vardı, sol ön teker havası 20 çıktı Klimada gaz yok, kaçak varmış, bakılacak, diğer donanımlar çalışıyor. Ön takıma baktırdım, ön arka Z rotları ve bir şeyin burçları değişse iyi olur dendi. Döşemede iki yerde yırtık var, yapılacak. Direksiyondaki deri kaplama sökülüp altında ne olduğuna bakılacak, durum kötü ise yeni ve düzgün kılıf dikilecek. Sol stopta çatlaklar var, ya çıkma stop bulacağım ya da tamir edilecek. Ön farlar temizlenecek. Yağ kaçakları var, özellikle karter bölgesinde yoğunlaşmış, o kaçaklar tespit edilip ilgili contalar değişecek. Öne yatan ve düzenli açılıp kapanmayan sol ön cam halledildi, yedek anahtar yoktu, yapıldı. Triger değişiminin ne zaman olduğu belli değil, ilk iznimde triger yağ ve soğutma suyu değişecek. Vakit durumuna göre, yetiştirilebilirse yağ kaçakları halledilecek. Fren balataları kontrol edilecek, gerekiyorsa değişecek. Gelelim esas konuya, rölanti dalgalanması mevcut. Benzine aldığımda azalıyor. Muhtemelen boğaz kelebeği ve rölanti valfi falan hiç temizlenmemiştir. @Çağlar Bayur bu işe ne diyorsun abi, nereden başlayayım? Fotoğraf çekmeye fırsatım olmadı, ilan fotoğraflarından koyalım, detaylı temizlik sonrası fotoğraflar gelir.2 Puan
-
2 Puan
-
valla hulk abi bu.. yeşili de bulunur.. çocukluğumuzun kralı. çok da efendi adamdır gerçek hayatta.2 Puan
-
Ön arka hesabı yapana kadar 2 depo yakıt parasına 2 lastik daha alınır kafa rahat eder.2 Puan
-
2 Puan
-
yakıt tüketimi algoritması şamandıraya bakmıyor. kalan yakıt için bakıyor ki zaten yakıt bitince daha 300 km gidersin diyordu. bunu hiç görmemiştim. neden olmasın? kurumsal firma ise farka değer. sonuçta başında ben bekleyemeyeceğim tamir olurken.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
A aracında bozuk olan parçayı B aracından çıkan gibi teslim edip parası alma yolunun önüne geçmez. Özeti yapmak isteyen her türlü yapar. Aracın başında bekleseniz dahi bir anlık gözden kaçma ile yine olur. İnsan dürüst olmadıktan sonra ne yapsak boş2 Puan
-
2 Puan
-
Söylenti çok şu an. Octavia, golf, kamiq veya yine coralla ama hibrit ama benzinli bilemiyoruz. Iki firma birleşince ne olacak göreceğiz. Bakımda 2500 gibi bir şey tuttu. Yetkili servis fiyatı.1 Puan
-
karbonat üfleme makinası bulursan bu iş tamam dır, ama lastik tabanlarını silmeyi unutma1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
ohoo sen koskoca kibrite bin lastikleri 2 şer al kriz mriz yok kardeş, gelmiyor diye senelerdir söylüyorduk zaten1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Sanırım Ankara ' dasiniz 9 tane servis noktası görünüyor bir fikir alabilirsiniz bayilik olduğu icin hangisi iyi bilmiyoruz forumda daha önce kullanlar olabilir isterseniz konu açılabilir Fransa merkezli1 Puan
-
Yabancı forumlarda sigortasını söküp resetleme veya Power tuşuna 10 saniye kadar basılı tutmadan falan bahsedilmiş. Komple sökmeden bunları denemenin zararı olmaz. Yoksa Servet’e kalsa havyayı ısıtmıştı çoktan.. 😊1 Puan
-
Ekran Köşeden bir yerden kırık büyük ihtimalle. İkincisi ise lcd önünde harici donuma alanı film kablo oksit yaptı.. Ekseri ekran nemli bezle silinince olur. Cihaz açılmalı1 Puan
-
Yardım eden herkese teşekkür ediyorum. Özelikle @Mehmet Taner Kadak bayağı yardım etti. Sonun da olay çözüldü. Tahmin ettiğim gibi ecu sorunu rölanti valfini de değiştirmiş zaten arada stop ediyordu değiştirmesi de iyi oldu. Oto beyincinin söylediğine göre 11 tane gizli arıza varmış pek inandırıcı gelmedi bana, yanlış hatırlamıyorsam beyin log tutuyor diye biliyorum. Ama ecu sıfırlandı araba normale döndü.1 Puan
-
piston segman: nural goetze triger set: ina veya dayco devirdaim: skf veya bugatti su deposu orijinali çok zor olduğu için kale marka ama kale marka olanın kapağı yerine eskisinin orijinal kapağını takın termostat: motorcraft bulamazsanız oes hararet müşürü: bunun da orijinali çok zor, bal-tech orijinali kadar iyi1 Puan
-
altın kural bir: mondeoya parça sök falan yapınca yazılım adaptasyon losyon mosyon yok bunu çok duyuyoruz gına geldi altın kural 2: çoğu bu şekildeki arızalar tesisat kaynaklı çıkmakta, kabloların plastiği kavruluyor gevrekleşiyor kırılıyor, içine su nem giriyor bazı kablolar kısa devre oluyor, ehil bir fordçu bulun ankara da bir sürü vardır, tesisatı kontrol ettriin, soket vs lazım olursa face de soketçi yılma yılmaz soket diye aratın her derde devadır bu modelllerde her markada. vesile ile contası yanık olan zetec motor kısa sürede yolda kalır kendini belli ederdi çoktan1 Puan
-
Araç arıza nedeniyle geliyor ama yedek parça yok. Müşteri de önemli, aracın da acil çıkması lazım. Showroomdaki araçtan parça alınıp müşteriye takılıyor ve müşteri gönderiliyor. Showroom aracına daha sonra gelen sağlam parça takılıyor.1 Puan
-
komprsör gibi bir parçayı sök taka girmezler, yükte ağır pahada hafiftir, yetkilide müşteriden çamaya değecek bir parça olmaz, sıfır cillop rafta bir sürü dururken, ne yaparlar nasıl ederler yazmam, yapanlar ceo oldu ama onu yazarım1 Puan
-
Aynen ve tıpatıp dediğiniz gibi oldu 👍 Akyazıdan E80 e girdiğimde ibb cep trafik İstanbul yoğunluğunu %8 gösteriyordu. Sultanbeyliye yaklaştığımda %45 oldu. 1.köprü yolu tıkalı, 2.köprü yolunda 3 bölge tamamen bordo renkti. Avrasya yolu bile tünele kadar kırmızı gosteriyordu. Kurnaköyden 3.köprüye döndüm. Tam 20 dakikada köprüyü geçtim. Kınalı çıkışına kadar da aynı yolu kullandım. Bu süreçte Kurnaköy den sonra kopru dahil bi 86tl bir de 39 tl olmak uzere iki kez odeme yaptım. Toplamda 310 km geldim ve ortalamam 3.8 lt. Sure olarak da 3 saat 15 dk sürdü. 105 km ortalama gibi birsey yapıyor. Şu an hastanedeyim ve randevu saatini bekliyorum. 👍1 Puan
-
1 Puan
-
yok. sessizlikten kaç kişiye çarptım sayısını unuttum ses yalıtımı diye su yalıtım malzemesi yapıştırıyorlar arabalara, komik oluyor1 Puan
-
1 Puan
-
İkinci el 2010 Corsa dizel aldim. Satici samandira arizali 500-600 lira masrafi var dedi. Pazarlikta bir kismini indi. Arabayi aldigim gibi maslaga osman ustaya gittim. Sökmeden önce gidip samandirayi alayim dedim. Parcaci iade olmaz deyince biz önce bi sökelim bakalim dedim. Söktük baktik ki samandiranin hareketli parcasi yuvasindan cikmis 😂 yerine oturtuk düzeldi.1 Puan
-
1 Puan
-
Öncekli gün otobandan Balıkesire gidiyordum, yol hem boş hem de her tür hıza müsaitti. Uzun zamandır kurum yakma fırsatım olmamıştı, biraz da bu sebeple hazır otobanı bulmuşken 180-200-220 arası hızlarda seyrediyordum. Bir tane W212 kasa E250 denk geldi, en az 30 dk. 190-200 arası peşpeşe gittik. Normalde 200 kırmızı çizgimdir ama aracın durumunu da test etmek için (2004 model 326 k km) ayağımı gazdan çekmedim. 30 dk sürekli bu hızda peşpeşe gittik. Daha bassam tabi ki gideri var (ama 5 vites olduğu da unutulmamalı). Diyeceğim, motor uzun süre bu hızda gitmem demedi (zaten dememeli de, ben test etmiş oldum). Yol bitmese daha da giderdik.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00