İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      32

    • Mesaj

      100.042


  2. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      17

    • Mesaj

      10.575


  3. Selim Bilgin

    Selim Bilgin

    Gold Üye


    • Puan

      15

    • Mesaj

      7.412


  4. Erdem Doğan

    Erdem Doğan

    Gold Üye


    • Puan

      13

    • Mesaj

      2.158


Popüler İçerik

18-08-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. süper, şimdi kuyumcuları da düzenlesinler altın fiyatları düşsün yahu komedi filminin içinde yaşıyor gibiyiz
    11 Puan
  2. Çıkan bu yasa çok önemli... Büyük bir açık kapandı... Şu bilinmelidir ki bu yasadan sonra Yunan adaları bizimdir... Kerkük, Musul bizimdir... Enflasyon bitmiştir ve yok edilmiştir... Sabredin 2023 e az kaldı... Dış minnakların oyunu artık bozuldu...
    10 Puan
  3. Ya bize yasak de otur izle. Ikinci el diye ilan verir aciklamaya S I F I R yazar. Detaylar telefonda der. Noterde km 6bin diyerek satar. Hangi noter koltugundan kalkip aracin kmsine bakiyor. Kaldi ki arac orada da olmayabilir. Sahis adina alir sahis adina satar. Yasaklara sinirlenen galeriler simdi daha yuksek fiyata satacak. Olan yine vatandasa oldu 😁
    8 Puan
  4. Daha ilginci başıma gelmişti. Araba pug 504. Sağ koltukta arkadaşım oturuyor arka taraf boş. Ş.içi hızlı çıkmam gerekti yola 1 de yüklendim gaza bir yandan sola bakıyorum. Önüme döndüğ sağda arkadaşın gövdenin olması gereken yerde bir çift bacak var. Ön bağlantıları kopmuş koltuğun. Sırt yerde yatıyor boyun arka koltuğa dayanıp katlanmış. Koltuklarda kafalık yok o zamanlar. Var da sıfır gizlenebiliyor.
    5 Puan
  5. Pazar günü boş otururken daha önce alıp ama bir türlü fırsat bulamadığım direksiyon kılıfını diktim Ürün https://urun.n11.com/direksiyon-aksesuarlari/dacia-duster-2011-2015-dikisli-direksiyon-kilifi-P390444303 Kaymaması açısından üretici içine çift taraflı bant yapıştırın demiş ama ben balli kullandım. Direksiyonun arka kısmında kılıfın yapıştırılması gerekiyor çünkü. Bazı birleşim yerlerinde de ufak dokunuşlar halinde hızlı yapıştırıcı kullandım. Bu da öncesi sonrası
    5 Puan
  6. Galericilerin aklına bir çözüm gelmediyse de bu sayfayı okuyunca ellerinde birkaç farklı çözüm olacak artık
    4 Puan
  7. 5 film mi? Demek ki bizim zamanımızda indirime gitmişler 3 film birden diye 😅
    3 Puan
  8. Bugün twingonun yırtık aks körüğünü ve devirdaim pompasını değiştirme niyetiyle arabayı sabah tamirciye bıraktım. Aks körüğü bulması kolay ve r19 ile uyumlu olduğundan buradan 100 tl ye temin ettim. Ustamız taktı 150 lira işçilik aldı 250 liraya aks körüğünden kurtulduk. Devirdaim pompasını graf marka temin ettim 400 tl. Usta sökmeye başladı, trigeri eski sahibi değiştiğini söylemişti. Dediği gibi yeni pırıl pırıldı. Sıra devirdaimi sökmeye gelince devirdaimin çıkması için klima kompresörü ve şarj dinamosunun sökülmesi gerektiğini farkettik. +1000 tl maliyeti olacağını söyledi usta. Fakat aracın üzerindeki devirdaimde ses veya boşluk olmadığını kullanmaya devam etmemi tavsiye etti. Şimdilik mecburi olarak tavsiyesine uyduk.
    3 Puan
  9. Beton dökelim. Sabitlenmiş olur. Yıkaması kolay olur içini
    3 Puan
  10. doğru. Bayi şahsa satar, sahıs galeriye satar , çıkan yasa uçar gider.
    3 Puan
  11. Ağustosun 15 i yaz 15 i kış. Sabah serinliğinde işe giderken yolu 25 km uzatmışım
    3 Puan
  12. e bende bundan bahsettim bende teşekkür istiyorum banane🤣
    3 Puan
  13. işlemlerde herşey kelimesini poliçelerde full kasko kelimesini ben sevmem, liste esastır.
    3 Puan
  14. Km 6000 olunca anlayan anlar zaten
    2 Puan
  15. Öncekli gün otobandan Balıkesire gidiyordum, yol hem boş hem de her tür hıza müsaitti. Uzun zamandır kurum yakma fırsatım olmamıştı, biraz da bu sebeple hazır otobanı bulmuşken 180-200-220 arası hızlarda seyrediyordum. Bir tane W212 kasa E250 denk geldi, en az 30 dk. 190-200 arası peşpeşe gittik. Normalde 200 kırmızı çizgimdir ama aracın durumunu da test etmek için (2004 model 326 k km) ayağımı gazdan çekmedim. 30 dk sürekli bu hızda peşpeşe gittik. Daha bassam tabi ki gideri var (ama 5 vites olduğu da unutulmamalı). Diyeceğim, motor uzun süre bu hızda gitmem demedi (zaten dememeli de, ben test etmiş oldum). Yol bitmese daha da giderdik.
    2 Puan
  16. Ben tam bu konuda sinemadaydım orayı hatırlamıyorum 😅
    2 Puan
  17. Teşekkürler Lansmana özel bir fiyata aldık.Yanlış anlamazsanız bu fiyatı telafuz etmem şu an için pek doğru değil.Otosan ile yaptığımız anlaşma gereği. Ancak bu gün Fiat Ducato için görüşmeye gittik yaklaşık 1.500.000,00 TL civarı olacak fiyatı. Ford bundan çok daha hesaplıya geldi bu arada😄
    2 Puan
  18. 2 sene binmezsin diyenler nerede? 2.5 sene oldu. Boyatma zamanı geldi mi acaba?
    2 Puan
  19. Yakın zamanda gözümün önünde eksper raporuna, ''şanzıman yağı orjinal değildir'' diye yazıldıktan sonra, neyse gerisini söylemeye gerek yok.
    2 Puan
  20. galerici 6000 km boyunca kiraya verir, 6 ay sonra neredeyse sıfır, sahibinden, tertemiz vs diye istediği paraya satar.
    2 Puan
  21. Tam tersine vw'de sorun olmuyor. Çıkış voltajı regüleli. Diğer markaları sie
    2 Puan
  22. En büyük teşekkür sana Mehmet abi Abi koltuğa bağlı olan kızak somuna dokununca zaten durdurur, kızağın altına sürtünme yoluyla durduracak birşey değil önüne duvar olacak bir şey yapmak lazım.
    2 Puan
  23. Hayırlı olsun 😉 Nooldu? Aynısını yaptıgımda önerilerin vardı.. Peluş kılıflar 😬 Pisleşme sırası bende muhahaaa 😂
    2 Puan
  24. cıssss kırmızı çizgidir hal... giremezler oraya zaten o iletide patates te yok... o maliyetli ürünün rafa maliyeti var
    2 Puan
  25. O yüzden gece çıkmak lazım yola. En azından yolda kaldığında bu kadar detay görmezler 😬
    2 Puan
  26. 1 saat önce yoldan geldim , 2 adet mazotlu kore motorlu suv emniyet şeridinde kaputu açmış bekliyordu , başka arızaı araç görmedim yol bopyunca
    2 Puan
  27. Santa-Fe CM kasa koduyla kısaca bilgiler vereyim. Motor ve şanzıman tipleri Makyaj öncesi 4x4, 150 ps 5 ileri otomatik Ara makyaj 4x4, 155 ps 5 ileri otomatik Son makyaj 4x4, 197ps 6 ileri otomatik 2010 yılında hem son makyajlı hem de, ara makyajlı seriler mevcut. Farklar ise, Dıştan, tampon/panjur/egzozst, far/stop/sisler, lastik ebat/jantlar, ayna/tavan rayları/spoiler İçten, tam deri koltuklar/farklı döşeme, anahtarsız giriş/çalıştırma, müzik sistemi/ses yalıtımı Teknik/mekanikte işte burada işler değişiyor. Motor ve şanzımandan tutun da, fren balatalarına kadar neredeyse her şey değişmiş ya da iyileştirilmiş. Konsol ve kapı içleri sert plastiktir. Ancak, kaliteli parçalar ve deri eklemeler yapılmıştır. Captiva yok yakışıklı bir araç, Makyajlılar 4x2 163 ps. makyajsız olanlar ise, 4x4 150 ps. Genel olarak çok yaktığından şikayet edilir.
    2 Puan
  28. Konuyu tatile çıkmadan önce açacaktım ama yolda ne olur ne olmaz diye gelince açayım dedim. Evet aracım ile LPG de tam tamına 102 bin km yol yapmış oldum toplamda. 17 bin km de ilk yılı dolunca 2015 Kasım da BRC MY 11 kiti Çorum Özençler de taktırdım. Bu Kasım'da 7 yılını dolduruyor. Geçtiğimiz 7 yılı değerlendireyim. Genel olarak sakin kullanırım. İlçeye ve hanımköye giderken dağ yolları olduğu için oralarda devirli kullanırım. Bakımları düzenli olarak 15 bin km de bir yapıldı. 30 bin km de bir bujiler değişti. 5. yılında 75 bin km de triger seti değişti. LPG filtreleri 10 bin km de bir değişti. Arıza olarak LPG kaynaklı veya değil yorum yapamam ama nelerle karşılaşmışız yazalım. 56 bin km de ilk kez bobin değişti 200 lira vermiştim. 75 bin km de 2019 da triger ile birlikte sabahları geç marş aldığı için diyafram seti değişti 125 lira verdim. 98 bin km de motor suyuna yağ karıştığı için (bu kronik arıza 60 bin km den itibaren görülebiliyor) yağ soğutucu motor suyu vs değişti 3000 lira masraf ettim. Mart ayında yine marş problemi yaşadım LPG diyaframı tekrar değişti ama bu sefer basınç problemi oluştu düzen tutmadı 112 bin km de idi Atiker regülatör takıldı 700 lira ödedim. Mayıs ayında 114 bin km de yine bobin değişti. 1100 lira ödedim. Toplam yaptığım masraf 5125 lira imiş. Ekleme: Termostat arızası yaşamıştım onu da ekleyeyim 450 lira idi. Tatil yolculuğumuzdan bahsedeyim. Çorum Kırıkkale Kulu Konya Seydişehir Akseki Antalya. Sonra Antalya Burdur Afyon Seyitgazi Eskişehir. Daha sonra Eskişehir Ankara Çorum. Toplam yapılan yol 2020 km (Çorum a gelince foto çekmiştim üstüne 20 km kadar yol yaptım biz düz 2000 km diyelim). Yolun 500 km si klima kullandım. Yol bilgisayarı 5.9 litre gösterdi. Toplam 142.78 litre LPG yakmış. 1553.65 lira yakıta para vermişim. 100 km de 7.1 litre LPG oluyor. Sapma miktarı uzun yolda daha az iken şehir içinde bir tık fazla olmakla birlikte sıcak soğuk gece gündüz nemli kuru hava deniz kenari karasal iklim vs vs olasılıkları da işin içine katarsak bu araç için gayet iyi bir tüketim değeri. Dizelden bile iyi diyebilir miyiz 😊 Neden böyle bir konu? Astra J genelde LPG de supap problemi olan bir araç. Doğru montaj düzgün kullanım ve doğru malzemelerle bakım bu ihtimali geciktiriyor. İnşallah uzunca bir süre de problemsiz kullanmaya devam ederiz 😊
    1 Puan
  29. İlanı verirken 2. el verir, kilometreyi de 6000 km olarak yazar. Açıklamaya da yazar, detaylar telefonda anlatılacaktır..
    1 Puan
  30. 5 film birden kuşağı mı? Devamlı matine
    1 Puan
  31. Istanbul da olmasan boyat derdim ama 3-5 gun sonra cizik göcük vuruk olursa keyif kacirir.
    1 Puan
  32. ufak galericileri etkileyen bi durum yok yani. adamlar şahıs üzerinden araç alıp stok sıkıntısı sebebiyle aracı sıfırdan daha fazlasına satabilir. ne anladım ben bu işten?
    1 Puan
  33. 200-250 bine temiz Golf 5 bile zor bulunuyor. O paraya Golf 6 sorun çıkarabilir.
    1 Puan
  34. direk hangisi? mesela ön cam daki direk ise üstüne saksı düşmüş olabilir, kapının kapandığı yan direk ise yandan tır geçmiş de olabilir Lokal terimi çok ucu açık , kapının yarısını boyamışsın lokal derler, komple boyasa ne olur bouamasa ne olur, bizde boya mahçubiyeti vardı ama o zamanlar zengindiki, yavaş yavaş tükenirler umarım
    1 Puan
  35. Yağmur sonrası bir turlama.
    1 Puan
  36. Acip açıp maziyi anıyoruz
    1 Puan
  37. Çekecek çilen pardon, görecek günün varmış…
    1 Puan
  38. Valla yalan söylemeyeceğim, imkan olsa sürekli 200+ giderim ben, yavaş gidemiyorum. Deutche autobahnda tabi.
    1 Puan
  39. o rakama olur o kadar işlem, ayrıca şase terimi eski şase değil, onu piyasaya anlatması zor tabii, eski paneller de artık panel değil hepsi plastik oldu vs. bakımı pistonu şanzımanı önemli
    1 Puan
  40. bol lodos, 2defa batmalı bir defa devrilmeli bu sene deniz fenaydı, not: batarken içinde değildik
    1 Puan
  41. Kızağı kilitleyen kol çekiliyken kelepçelerin üzerinden atlamaz mı abi ?
    1 Puan
  42. Benim araba da düz yolda 200 yapmıştı da şanzıman bitti. 5 dk gittim. 10 15 dk gidebilir miydi bilmiyorum. Babamı hastaneye yetiştiriyordum. Arka koltukta doğruldu hastanede öleyim nolur yavaşla demişti
    1 Puan
  43. Yapmakla gitmek çok farklı şeyler, herkes 240-250 gördüğünü söylüyor ama çoğu yokuş aşağı ve kadran hızı, gördükten sonra da hemen gazdan çekilmiş hızlar. 3.0 TDI'ın olayı, bu hızlara zorlanmadan çıkması, yokuş yukarı bile zorlanmadan 200'ü geçmesi ve 200 civarı hızlarda şişmeden uzun süre gidebilmesi. Benim arabamın dezavantajı şanzımanı, sağlam ama senesi itibariyle 6 ileri, oranı kısa. 4000 devirde 240 yapıyor. Makyajlının oranı biraz daha uzun. Yenilerinde zaten 7 ya da 8 ileri var. Erdem'in koyduğu fotodaki ZF8HP mesela, 3.0 bi-tdi. Çok güzel makine. Benim de hedefimde onun bi önceki kasası var, 3.0 bi-tdi 313'lük olanı ama nasip. Öte yandan oldum olası hızlı araba kullanan biri olarak hiç top speed meraklısı olmadım. Benim için şişmeden 160-170 uzun süre gidebilsin, gaz pedalı o hızlarda hala tepki verebilsin ve yol tutsun yeterli.
    1 Puan
  44. Şimdi şöyle oluyormuş. Yağlama sisteminde yağlanan bölüm emme supaplari ama sıkıntı yaşanan bölüm egzoz supaplari. O yüzden bir esprisi yok.
    1 Puan
  45. Maşallah abi. Yalnız tatil dönüşü nakit ödenen yakıtlar kredi kartına dönmüş para suyunu çekince 😃
    1 Puan
  46. bunu harcama yapılan dönemin dolar kuruna göre fiyatlandırınca ne çıkıyor? Yani rakamı günümüz şartlarına göre değerlendirelim
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...