Skor Tablosu
Popüler İçerik
15-07-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Bakım isimizi hallettik.. Bu seferki Yetkili servis fiyatı hic makul seviyede olmadıgından kurumsal bir firmada kendi sectiğim orjinal urunlerle yaptım.. hep yetkiliydi bu kez olmadı.. Km dolmamıstı, fakat süre olarak yılı dolmak uzereydi.. Yag , servisinde kullandıgı castrol edge 5 30 ll, hava ve yağ filtresini bosch sectim.. yag filtresinde Hengst bulsam filtrede onu kullanacaktım fakat bulamadım.. Polen orjinal ürün sanırım ilk kez gördüm.. Km 86k civarında.. Cok fren kullanmam, ön balataların yarısı duruyor fakat arkalar epey azalmıs gibi.. Vakit dardı onu da haftaya halledeceğim.. Aksilik olmazsa trw olacak oda.. Nerdeyse beraber yaptık, ellerim kirli olduğundan cok foto isleriyle uğrasamadım.. numune bulunsun diye bir iki kare aldık..7 Puan
-
Arkadaşlar merhabalar konuyu çözdük. Öncelikle komşuluk önemli. Aşağıda kablo tv ile apartmanın antenini birleştirdiğimi splittera bakmaya gittim. Bodrum katında. Aaaa bir baktım ki benim apartmandan gelen kabloyu birileri almış. O kısım boş. Şok oldum tabi. Yani kim yapar ki böyle bir şeyi. Gittim 1 m kadar kablo alıp taktım. Yukarıdaki kablomu da ne olur ne olmaz diye yenilemiştim zaten. Mutfaktaki televizyonumu da fabrika ayarlarına döndürüm yeniden kurdum. Uydu taraması yaptırdım. Kanalların hepsi geldi çok şükür. Sıkıntı kalmadı. Şu anda hem kablo tv yi hem de uyduyu hem de internetimi 3 splitter yardımı ile çok güzel kullanıyorum. Bu sistemi düşünenler için de örnek olabilir sistemi tekrar anlatayım. Bodrum katındaki kablo tv kutusundan ve apartman uydusu kutusundan aldığımız kabloları splitterda birleştirdik ve eve gönderdik. Evde de bu kabloları yine splitter yardımıyla 2 ye ayırdık. Sattan çıkan kabloyu mutfağa, diğerini oturma odasına gönderdik. Oturma odasına geleni tekrar splitter ile 2 ye ayırıp birini televizyona diğerini internete verdik. Böylece mutfaktaki apartman uydusu, oturma odasındaki kablo tv ve internet oldu. Teşekkürler arkadaşlar, sorun çözüldü... @Önder Özcan @Mustafa Şahin2 @Mustafa Yenigün @Sani Gerşon @Mustafa Karaca @Ahmet Çalışkan @Çağlar Bayur @Ü.Emre Kartal @Erhan Doruk6 Puan
-
Sabah, araca bindim marşa bastım, arabayı çalıştırdım. El freni çekik. Geri geri az çıkmam gerekiyor, geriye taktım, teypden görüntüye baktım arka cama kuş pislemiş. Dedim cam suyu var silelim. Gönderdim suyu... dit dit dit park sensörü öttü... uyduruk malzeme bozuldu herhalde dedim. Sonra yine butonu kıvırdım dit dit dit... Aşağı indim su park sensörüne mi geliyorda ötüyor... Yooo sensör kuru Geri bindim işlemleri tekarladım, dit dit dit Fıkra bu kadar.4 Puan
-
Sıkıntı yok, gören gülümsüyor zaten İçerik kısmı sorunlu biraz evet. Yoksa milyon aboneyi çoktan geçmiş olacaktım, hakkımı yediler mağdurum.4 Puan
-
akşam üzeri gittim toplamışlar baya ve ilk marş bana kısmetmiş sonuç muazzam, kısa bir vidyoda çektim ama yüklemeyi beceremedim az önce motor ilk marşta, gaza dokunmadan çalıştı , tıkır tıkır işviçre saati misali, anlatılmaz yaşanır derler ya 🙂 titreşimden eser kalmamış, hoplayıp zıplayan egzoz stabil ve çıkan gazın kokusu bile değişmiş resmen hiç hararet görmediğim için kapağıda taşlamamışlar sadece yüzeyi temizlemişler , yağ yakma olayı da olmayacakmış yarın sabah teslim alıcam, kaldı orda son kontrol ve motor temizliği için gayet tatmin edici oldu, sürüş için sabırsızlanıyorum ☺️ bu arada hiç kurum yoktu ne supaplarda, ne egzoz manifoltunda , ne kapakta temiz kalmış gerçekten şaşırdım bende3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Olayi sonuçlandirdim bugun. Bursada bilinen bir kilitciye gittim. Kaybolan anahtarini arac beyninden sildiler. Sonra da bire bir orjinal anahtarlik ile yedek anahtar yaptilar. 700₺ maliyeti oldu bana. Fikirlerini beyan eden tum arkadaslarima tesekkur ediyorum...3 Puan
-
Kompresör basıncı üretti ve iç petek için talep edilen faraza 5 derecelik soğutma için expantion valfi kısıldı. Fanı hızlandırdık ve birim zamanda iç petekten geçen hava miktarı arttı. Hızlı geçen hava ısındı ve petek ısınmaya başladı. Expantion valfi mekanik sensörü noluyo la dedi ve baktı ki 5 derece yukarı çıkıyor daha fazla kısılmaya başladı. Kompresör 1.kademede misal 10 bar ile soğutma yaparken bu sefer 15 bar ile soğutma başladı. Başka sorusu olan [emoji533]3 Puan
-
Para biriktirilip düzgün birşey yapılmalı bence. Uyduruk malzemeyle garaj değil görüntü kirliliği olur.3 Puan
-
4 veya 6 dikey profil üstüne olabilir. Zemini beton yapmayacaksanız direklerin altını kazıp beton dökün. Üstüne profilleri çelik dubel ve epoksi ile sabitleyin. Üstüne de daha ince profillerle kaynakla tamamlarsınız. Profil pahalı gelirse ahşap direkle de olur. Ama rüzgarda uçmasın kaçmasın devrilmesin isteniyorsa direk altlarına beton şart.3 Puan
-
Öncelikle tüm forumun geçmiş bayramını kutlarım. Yaklaşık 2 senedir heves ettiğim ve takibe aldığım hilux kamyonete nihayet kavuştum. 2021 model 2500 km'de 2.el olarak aldım. Hybrid corollamı da haziran da satmıştım. yaklaşık 20 gün boşluktan sonra bayram öncesi çarşamba günü il dışından aldık aracı. araçtan bahsedecek olursak ; 2.4 motor 150 bg 400 nm tork var.tam otomatik 6 ileri. 4x4 modeli olan invincible paket. bir kamyonete göre oldukça donanımlı bir araç. şehir içi yakıt ortalaması 9.3 ltr veriyor. pompa ile bilgisayar ortalaması tutarlı. hybrid araçtan gelince yakıt biraz dokundu tabi hız sınırına alışmak pahallıya geldi. aracı aldıktan sonra dönüşte ankara da 18 dakikada 2 radar cezası yemişim. 1.cezada esenboğa bağlum arası çevre yolu yazıyor. 2. cezada elmadağ istikametinden lalahan istikametine yazıyor. artıları: Jbl müzik sistemi , şerit takip çarpışma engelleme , adaptif hız sabitleme , koltuk direksiyon ısıtma , 5 bölge kamera , park sensörleri , led far , led sis , led stop lambaları, far sensörü, 3.5 ton çekme ( frenli ) 750 kg yükleme kapasitesi gibi tatmin edici özellikleri var. eksileri : arka makaslı olduğu nispeten sallıyor. yakıt normal kullanımda 10-11 ltr olabiliyor. şehir içinde sürekli partikül filtresi doluyor ve jenerasyona başlıyor(adblue mevcut). park sorunu var ( 5,35 mtr) . bir kaç resim yükledim.2 Puan
-
Eski kitlerde benzin haritasından kopyaladığı için belki fakir karışımı önler ama yenilerde zaten bu olay yok. Kendi haritasını yapıyor. Sübaplarda da hasar varsa benzinde kullanmanın faydası olacağını zannetmiyorum. Zira mekanik istirahatle düzelmiyor.2 Puan
-
2016’da lpg’li araba kullanırken 25 kuruş kar ederdim. 0,25/5 lira desen = 0,05 dolar ediyor şimdi kâr 60 kuruş olsun 0,6/17,3 = 0,03 dolar Hadi diyelim 0,04 dolar kâr etsin ortalama 0,04 x 155.000km = 6200 dolar. daha da hesaplamıyorum2 Puan
-
Seyir halinde pek devreden çıkmıyor. Veya yeterince soğutma yoksa2 Puan
-
2 Puan
-
Kışın oluşacak sert rüzgarlar ve sıkı kar yağışı iyi düşünülmeli zira yerinden oynatır yada zarar verirse aynı zararı arabada da görürsünüz, pişmanlık olur. Yapılıyorsa düzgün yapılması taraftarıyım. Brandacılarda içi miflonlu ve hava alan bir şey de düşünülebilir.2 Puan
-
Aldığımda 1 lira kadar bir kırık vardı, bugün yarın erteledik. Birde kış zamanlarıydı havalar ısınınca değişeyim dedim.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Ayarı otomatiğe alırsan ya da fan kademesini artırırsan kompresörün çalışma sıklığı artar sonuçta talebi yerine getirmek zorunda. Her aracın gücü, alternator çıkışı, klima tüketimi vs. farklı olduğundan nokta atışı yorumlar pek tutmayacaktır.2 Puan
-
Mekanik parçada sensör yoktur. Bu yüzden motoru parçalamadan önce kompresyon testi yağlı/yağsız yapılırsa veya yapıldıysa silindirlerin durumu hakkında gerekli ön doneyi vermektedir. 1. Önce normal ölçüm yapılır, okunan basınç not edilir, düşüklük olacağı muhtemel 2. Sonra yağlı ölçüm yapılır ( 1-2 damla yağ damlatılır) az çıkanlarda yükselme olmuşsa: segmanlarda sıkıntı; yükselme olmamış ise subapda gerçekten sıkıntı vardır. P30x, P402 tipi arıza kodu olabiliyor ancak arıza lambası yansa bile sadece bu kodlara bakılarak supaplar yanmış denemez erime kaynaklı ateşleme/tekleme, katalizör tıkanması veya O2/hego sensörü karışım sorunları var ise ecuya arıza kodu mutlaka düşer. Sizdeki supaplarla ilgili durumun motorda titreme, ilk marşta zor çalışma, şıkırtı, çekişten düşme, gaz yememe, atlama, tekleme gibi belirtileri vardır, bu belirtilere istinaden kompresyon ölçülür, şayet söz konusu belirtiler ile şüpheler örtüşür, kompresyon ölçümü de destekler ise supaplar kavlamış teşhisi kesin olarak konabilir.2 Puan
-
2 Puan
-
Demir fiyatları çok arttı, tahta hem daha ucuz, hem işlemesi kolay. 5x10 3 metre 12 ad , çatılık tahta ,üzeri rulo şıngıl, ayakları sabitlemek için de 1 torba çimento, 0,5 m3 kum. en ekonomik ve sağlam böyle olur. Çatı için ucuza çıkma trapez saç yada ondulin de kullanabilirsin. çatı daha kolay olur. ileride de 3 kenarı yeşil alçıpanla kapatıp, üzerine sıva yaparsınız.2 Puan
-
öyle alıyorlar.. yanlış anlama olmasın. Sineğin yağını çıkara çıkara açıkgözlük yapa yapa herkesi tepeliyorlar onlar. Elbette 5 lira biriktirerek demek istemedim. Sen ben 3-5 hesabı yapmazken mesela onlar herşeyde sıkı pazarlık yapar. kanlarında var. Kenardan emniyet şeridinden giderler basarlar geçerler yol vermezler.. tüm hayatları aynı paralelde. onu demek istedim.2 Puan
-
Haziran-Temmuz yine hareketli geçti araba açısından. Ufak bir özet geçeyim. Farları ilk aldığımda temizletmiştim ama aydınlatmadan memnun değildim. Sıfır far camı alıp farcıya verdim, farlar açıldı, mercekleri ve ampülleri değişti, sıfır cam ile kapatıldı. Sonuç muazzam oldu. İlk defa bu kadar net bir aydınlatması ve çizgisi olan bir farım oldu, parasına göre müthiş bir sonuç oldu. Önceki hali konuda var zaten, güncel görünüş böyle oldu. Farları sökmek için tampon inince radyatörde ufak bir kaçak gördük ve tabi ki değişti. Taktığım çançinçon led plaka lambalarının biri patlayınca sonraki kasanın orijinal Audi led plaka lambasını alıp taktım ama fotoğraflamadım onu. Daha sonra muayeneye götürdüm, fren pedalı aşınmış gibi saçma bir kusur yazmışlar ama uğraşmaya zamanım ve enerjim yoktu, sizin yapacağınız işi £#$½ deyip geçtim. Ardından yaklaşık 2500 km'lik bir yolculuğa çıktım. Yolculuğun ilk yarısını 6.3 lt/100km ile tamamlarken ikinci yarıda hızı arttırmamla ortalamayı 6.8'e çıkardım. Yol boyu uçuk yüksek süratlere (200+) çıkmadım ama yavaş da gitmedim, makul hızlar (120-160) ile seyrettim diyebilirim. Örn. Ankara-İstanbul arası yol bilgisayarı 125km/h ortalama hız gösteriyordu. Bu tüketimin dolu bagaj arabada 2.5 kişi ve full klima açık olarak gerçekleştiğini ve yakıt olarak Shell V-Power kullanıldığını da ekleyelim. Cam filmlerinin özellikle de ön camın çok faydasını gördüm 40 derecede yol alırken. Klima genelde 22-23 derece otomatikte çalıştı. İstanbul'a dönünce ödül olarak yıkattım. Uzun süre yüksek devir kullanım iyi geldi arabaya bi sesi soluğu değişti sanki. 307.xxx oldu km, yağ değişeli 7000 km'yi geçti, eskiden olsa değişirdim ama sırf yağ + filtre 2000 TL'yi geçtiği için 10K km'yi bekleyeceğim bu sefer. Kış başında değişiriz artık.2 Puan
-
Arkadaşla iftar vakti bir yere girdik. İki az çorba söyledik. Masaya 5-6 çeşit yemek geldi. Biz söylemedik bunları dedim. Garsonlar sıkıntı yok devam dedi. Ya dedim fakir sandı deseler araba önlerinde. Neyse yedik içtik hesap dedik. Hesap yok dediler. Alacaksın parasını diye ne kadar zor etti isem adam almadı. Meğer o akşam lokanta sahibi tüm akrabalarına lokantada iftar daveti vermiş bizide arada misafir etmişler2 Puan
-
E90 ile yolları ayırınca bir süre araç aradık. Birçok marka/model arasında gidip geldik. Bazılarına baktık beğenmedik, bazılarına yetişemedik satıldı. Sonunda uzakta da olsa bütçeye uygun bir araç bulduk. 2011 çıkışlı ama 2012 model. 2.0 TDI Bluemotion 170 PS. Donanım ismi yok ama Highline ayarında. Biraz toparladıktan sonra güncel resimleri atacağım. 1 ay kadar araç bulmak için 2 bin km öteden yoğun mesai harcayan kuzenlere, emekleri için teşekkürler. @Mustafa Tüfekçi @Mert Can Üzger @Yunus Gökhan Ay Araçta bulunan bazı donanımlar şöyle; -ön arka park sensörü -otomatik park -hız sabitleme -yağmur/far sensörü -telefon donanımı -deri/alcantara ve elektrikli koltuklar -katlanır ve kararan yan ayna -renkli bilgi ekranı -rns 510 navi -arkada 230v priz -lastik tamir kiti -dijital klima -koltuk isitma -multifonksiyonel direksiyon1 Puan
-
Güle güle kullanın. Bu arada artık alıştı o her ay sübap değişeceksiniz Kulağı trmizletme tembelleşir hesabı. (Şaka tabi) Yosun çıkmıştı kulağımdan. Temizletme diyor adam. Birde mangrov ekelim bari.1 Puan
-
O kadar km de yapılan yakıt kârının yanında 5000 tl çok iyi rakam.1 Puan
-
İnisiyatif alırsa girilebilir yoksa iş güvenliği mevzuatına aykırı girip bekleyeni de var biliyorum. Genelde şartlar elverdiği ölçüde dinlenme alanındaki camekandan yapılan işlemler izlenebiliyor.1 Puan
-
1 Puan
-
kral cevabı vermiş. ben dağılıyorum. siz de çok kalmayın1 Puan
-
Üflediği konum da aynı şekilde etki eder. Cama verirseniz özellikle Bu arada filtre ve gaz çok önemli. Ben yenilettim mesela serviste 130 lira civarı idi geçen sene. Ciddi fark oldu1 Puan
-
Memleketimdir Yahyalı. Harikadır Aladağları. Virajlıdır yolları, Gel gidelim bazı bazı. Arda Ağabey sanırım gittiniz. Adana’nın Aladağ ilçesinden bile geçilebilir sanırım ama yol diğer tarafta daha iyidir. Yani Yahyalı’dan geçip devam edilecek 👍🏼1 Puan
-
1 Puan
-
Bence bir olcum yaptirin uzun bir islem degil bildigim kadariyla en azindan sorun kesinlesmis okur 5 bin tl az para degil1 Puan
-
Fanın hızı bence de aracın performansını tek başına etkilemez. Ancak ısı kademesini ne kadar açtığın da önemli. Dolayısıyla her iki düğmenin pozisyonunu alıp ona göre kompresörü çalıştıran termostat gibi bir kontrol modülü var. Kaynağın daha soğuk üretebilmeli ki daha fazla soğuğu üfleyebilsin. Manuel klimanın çevirmeli yapısını daha kullanışlı buluyorum, dikkati de dağıtmıyor. Bir çok aracın düğme dolu dijital kliması çok kullanışsız. Ör: Ibiza Reno'nun bu tasarımı çok kullanışlı, hatta yuvarlak düğmeler daha küçük olabilirdi.1 Puan
-
Kompresör çalıştıktan sonra kademe olayında pek bir farkı olmayabilir diye düşünüyorum ama bizim ki tahmin. Olayın teknik boyutunu dinlemek lazım...1 Puan
-
Klimayı açınca zaten motordan alacağını aldı? Fanı açınca kompresör daha fazla soğutmuyor? sadece fan hızı artrıyor? Üstde yazdıklarım doğru ise, fan kademe artışı motora nekadar fazladan elektrik yükü verebilirki? eğer bunun cevabı verebilir ise. Ben bu artışı aşırı fazla hissediyorum. Az önce çarşıya çıktım. 1. kademe aracın kalkış gücü ile fan son kademe aracın kalkış hızı çok tutarsız. Buda sizin dediklerinizi teyit ediyor. Aslında burda çelişki yok. Soru işaretlerinin cevabını arıyorum. Manuel. Sendeki dijital klima bizde yok. O teknolojiye henüz erişemedik.1 Puan
-
https://www.n11.com/urun/gardinus-bahce-serasi-hobi-serasi-400-x-300-x-200-cm-7019917?magaza=gardena Benim önerim şöyle bir şey olacak. Fikir ve şekil olarak paylaştım nasıl yaparsınız siz bilirsiniz.1 Puan
-
🧿🧿 üst kapak revizyonu ile araç yeni gibi olacaktır. Açılmışken iki iş yapmamak için segman ve gömlekleri de kontrol ederlerse çok çok iyi olur. Buji+buji kablosu+bobin sıfırı takılmalı. İlaveten supaplarda yanma olduysa genellikle katalizör de bu durumdan dolaylı olarak etkilenebiliyor. LPG’li focus 1 candır.1 Puan
-
azcık büyük yapılır. Araç ekipmanları da koyulur içine. Hatta kriko falan alınır. Bakım yapılır. Alanım olsa 5 dakika beklemez yapardım.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Göksun'dan sonra Nurhak'a geçerken Elbistan üzerinden geçeceksiniz. Amaç gezmekse Elbistan'a Göksun çıkışından eski yol üzerinden gidin. Harika bir doğa manzarası içinden geçmiş olursunuz. Elbistan'dan sonra Nurhak'tan önce Ekinözü'ne de uğrayıp doğal kaynak maden suyundan içebilirsiniz.1 Puan
-
Havada karada satılmıştır o hiçbir şey olmaz. Eski nesil verimsiz 1.4 fire motorlu egealar için sıraya giriyor millet.1 Puan
-
Soygun bu ya, ahlaksızlık.. Muhittin beyin söylediği gibi menü yoksa kalkmak lazım demek ki..1 Puan
-
teker dönmüyor ise rölanti düşmeli, teker dönüyor araç boşta ise düşmez. bu motor da ilk olarak akü kutup başı söküp sonra 20-30 km yol yaparak denenmeli , düzelebilir, düzelmedi ise ustasına başvurmalı1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00