Merhaba,
2006 model Citroen aracımın turbo basıncı düşük. Westgate hareket halinde düzgün şekilde çalışıyor. Ancak westgate kolunu tam olarak çekmiyor. Hafif boşluk kalıyor. Motoru açıp kapama yapsanız da düzelmiyor.
Seyir halinde çok nadir olarak kendine geliyor. Ayağınızı gazdan çektiğiniz an da yine çekiş aynı duruma düşüyor. Araçta kontrol ve değişim olan parçalar,
Turbo orjinal sıfır takıldı. 1 defa revizyon daha sonra sıfır. Ayarları özel (similasyon cihazı gibi ) cihaz üzerinde araç model ve motoruna göre ayarlandı.
Maf sensör orjinal sıfır takıldı. 2 defa orjinal
Map sensör orjinal sıfır takıldı. 2 defa orjinal
N75 selenoid valf orjinal sıfır takıldı. 3 defa orjinal
Krank devir sensör orjinal sıfır takıldı.
Vakum hattı, üzerindeki parçalar ile tamamen sıfırlandı.
İntercooler kontrolleri yapıldı.
Egr mekanik ve yazılım iptal.
Katalizör iptali mevcut.
Egzoz kontrolleri yapıldı sorunsuz.
Vakum pompası kontrolleri yapıldı sorunsuz.
İlgili olabilecek sensörlerin yukarıda belirttiğim gibi bir defadan fazla değiştiğini belirttim. Orjinal olarak belirtme sebebim oto ustalarımızın bu modelin yan sanayi tanımadığı söyleminden dolayı, sürekli olarak orjinal taktırmamdan dolayı bilgi amaçlıdır.
Dün turboyu taktırdığım ustamızın uzun arayışı sonucunda bir durumla karşılaştık. N75 Valfinin atmosfere açılan kısmına bağlı hortumun ucunda küçük filtre parça var bunu söküp el ile hortumu tıkadığımızda westgate sona kadar çektiğini bıraktığımızda hafif olarak eski konumuna döndüğünü farkettik. Bu filtreyi de değiştireceğim.
Siz değerli forum üyelerinin fikirlerini ve yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler.