İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Mustafa Tüfekçi

    Mustafa Tüfekçi

    Gold Üye


    • Puan

      19

    • Mesaj

      21.666


  2. Mustafa Ayıkoğlu

    Mustafa Ayıkoğlu

    Üye


    • Puan

      18

    • Mesaj

      249


  3. Tansu Kalafatoğlu

    Tansu Kalafatoğlu

    Gold Üye


    • Puan

      14

    • Mesaj

      24.373


  4. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      11

    • Mesaj

      100.418


Popüler İçerik

06-12-2020 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Çinden 7 inç double teyp almıştım. Yazılım güncelledim ve sonra teyp hiç açılmadı sadece ışıkları yanıyordu. Araştırdım sağolsun facebookta aynı olaydan dolayı teybi gitmiş bir arkaşı buldum. Bana reset düğmesine basılı tut usb kablosunu tak yüklenir dedi ama olmadı. 1,5-2 hafta uğraştım, en sonun da pes edecekti. Sonra bir rus sitesinde nasıl olduğunu buldum. Ve test point diye bir olay var onu buldum. Belki sinirlenip çöpe atma gibi bir durum olmasın diye ve bu forum bana çok yardım etti benimde birazcık yardımım dokunsun diye bu konuyu açtım inşallah doğru yere açmışımdır. (Bu arada not olarak düşüyorum yazılım yükler iken sakın preloader tikini seçmeyin.) İsterseniz yazılımlar mevcut verebilirim. https://drive.google.com/folderview?id=10v3IFpAYh3adKO1clfLzEJxREfpQUmrU 1) SP_Driver_v2.0 Kuruyoruz 2) Bilgisayarı Yeniden Başlatıyoruz 3)SP_Flash_Tool_v5.1924_Win7 Açıyoruz 4)Programmı Açtıktan Sonra MT8127_Android_scatter Dosyasını Ekliyoruz.(Sadece preloader tik seçili olacak) 5)ctrl+alt+v Basıyoruz Advanced Mode Olacak 6)Window bölümüne geliyoruz. Write Memory işaretliyoruz.Write sekmesi gelecek. 7)File Path bölümüne "ROM_BOOT1" klasörümüzün içinden seçiyoruz. 8)Begin Address (HEX) bölümüne "0x0" yazıyoruz 9)Region bölümünü "EMMC_BOOT_1" seçiyoruz.Sp flash tool'in en son sürümünü kullanıyorsanız, by dram seçeneği seçilecek. 10)Teyibe hiç bir şekilde elektrik vermiyoruz. 11)Sonra Write memory sekmesinden, write memory basıyoruz. 12)Sonra Test Point bir araç yardımı ile cımbız olabilir.(Tets point resmi var) Şase yapıyoruz. Ardından usb to usb kablo takıyoruz.(Not:Teyibin usb1 soketine takıyoruz) 13)Ses gelecek usb takıldı diye, sonra yeni donanım bulundu diyecek. Bekleyin yazılım güncelene kadar. Sonra hata verecek aygıt çıkarılmış diye korkmayın. 14)Sonra tekrar test point yapıyoruz. Yeşil işaret ile ok işareti gelecek. Usb çıkarın. 15)Şİmdi teyibe elektrik verip bakıyoruz. Büyük ihtimal android işareti gelecek. 16)Sonra Download sekmesine gelip hangi rom yükleyecek iseniz onun scatter seçin.(Preloader tik işareti olmuyacak) 17)Reset tuşuna basılı tutun sonra usb kabloyu takın(Test point yapılmayacak) kırmızı yükleme çubuğu gelene kadar. Geldiğinde reset tuşunu bırakın. Sonra yeşil ok işareti çıkana kadar yüklemeyi hiç bir şekilde müdahale etmeyin. 18)Bittiğin de artık usb çekin. Sonra tekrar reset düğmesine basın bırakın. Ve hayırlı olsun...
    1 Puan
  2. Kısaca (çokta kısa olmadıya) Clio 5 İcon donanım 1.33 tce 130 hp. 240 nm. torka sahip 7 ileri yağlı tip EDC yarı oto şanzımanlı bir araç benim araç, şimdilik memnunum, aslında suv du niyetim ama malum piyasanın hali ortada, hanımın baskısıda olunca 2. elde adam gibi arabada bulamayıp idare edenlerede sıfır parası yada yakını istenince artık dedim tren kaçmadan bir vagona atlıyım ve bayilerde araç bulma zorluğuda varken baktımki bu araç var, incelediğimde eskisiyle alakası olmayan sadece benzeyen, Renoya göre çağ atlamış gördüğüm (gerçi bu segmentte her markada neredeyese bu değişim var) Clio yu aldım, bunu almadan önce Corsa baktım, araç yoktu ve sevmedim hanımda sevmedi, İbiza baktım Fiesta baktım ama en son Clio ya bakınca hemen vazgeçtim, İbza iyide eski artık, kasa değişimi geldi ve yine araba yoktu, Fiesta keza yoktu, bir ara Corollaya niyetlendim sadece Balıkesirde 400 kişi sırada 401 olurmusun teklifine nayır dedim ve o defterde kapandı [emoji4] Araca gelince, arkadaşım Selçuk ta benzer araca sahip oda detaylı anlattığından ben farklarını anlatayım dedim, aslında çokta fark yok, motor ve şanzıman farklı, gerisi aynı, sürüş deneyimi olarak çok kullanamadığımdan fazla detay veremeyeceğim, yalnız araç baya seri, bu açıdan tatmin etti beni, şanzıman çift kavrama ama dsg gibi dertli değil diyorlar, zaman içinde göreceğiz artık, çalışması güzel şimdilik memnumum, saçma hareketleri yok, tepkileri güzel, seri, motor zaten merso [emoji4] motoru anlatmaya gerek yok, birçok modelde ve merso larda kullanılan kendini kanıtlamış bir motor... Sürüş olarak bir Ford değil ama fenada değil, bana biraz frenleri zayıf geldi, farları full led ve uzunları az zayıf gibi, onun dışında henüz beni rahatsız eden birşey çıkmadı, motor sessiz, gaza abanınca homurtusu duyuluyor tabi ama rahatsız etmiyor, yalnızca bu ses bana pek sportif gelmedi, daha bir agresif ses olsaydı keşke, ses sistemi fena değil Ford dan geride ama, bunların dışında malzemeler detaylar saklama alanları güzel, bagaj hacmi 391 lt. galiba sınıf lideri, fakat bu hacim daha çok bagajın önceki nesil clioya göre daha derin olmasından geliyor, kullanış açısından pek bir fayda göremedim, yani ezilecek şeyler koyacaksanız bu ek hacmi kullanmak için üstüste koymak gerekirki buda iyi olmaz, en boy olarak hacim artsa süper olurmuş, yinede güzel tabii, bavul falan yada ezilmeyecek şeyler koyduğunuzda üstüste koyacak yer avantajı var... Araç ses yalıtımı olarak başarılı, yüksek hızlara çıkmaya başlayınca hafiften rüzgar sesi başlıyor tabii ama sınıfına göre beklenmeyecek kadar iyi geldi bana, normal sürüşte motor sesi falan yok hatta çıt yok, dış ses ve lastik yuvarlanma ses dahi çok az, bu konuda renoyu takdir ettim açıkcası, trim seside sıfır buda + bir puan, aracın altıda neredeyse komple plastik kaplamalarla kapalı, arka aks bile koruma altında, bunlar güzel şeyler... 4 camın tek dokunuşla açılıp kapanması güzel olmuş, yarı hayalet ekranı güzel ve detaylı, hele ddt4all ile özellik açma çıksın, yapacak çok şeyi var.... Eleştiri olarak şuan gözüme çarpan şimdilik sadece bagaj kapağının açma düğmesi, plaka lambalarının arasında ama oraya basıp sonra üstten kapağı açmak bana saçma geldi, birde içeriden bagajı açma tuşu yok, bu konuda fiestayı aradım, anahtarla mekanik olarakta açılmıyor ve kapılar çokta tok kapanmıyor ama tırt değil belli [emoji4] Motor kısmına gelirsek, açıkcası motor fazla karışık, tonla sensör kablo hortum vs. var, çözmek zaman alacak anlaşılan, fakat yağmurda sürüşte motor kısmına neredeyse hiç su toz vs. almaması güzel olmuş, kaputu açıyorum motor tertemiz karşımda, keza davlumbazlarda tam kapalı buda güzel, bu arada korumada yapıldı tabii atlamadım, seramik korumada yapıldı, eee bakım şart [emoji4] Arabada opsiyon olarak mecburi aldıklarımda kablosuz şarj ve balık sırtı anten, aslında her ikisinide istiyordum, mecbur olmam beni kızdırmadı, güzel şeyler ve güzelde görünüyorlar... Araca şimdilik sadece bagaj için halı kaplamalı bagaj havuzu aldım, kendi kaucuk paspaları var ama 3d denen paspas takından alacağım bir ara... aracı aldım sağnak yağmura yakalandım hatta 1saat bayide çay içtik en son yettigari diyip atladım arabaya yağmur testi yaptım, neyse eve dönünce cillop yaparım artık... Araç mişlen pilot primacy 4 lerle geldi, iyi sanırım, bakalım göreceğiz, ilk intiba evet diyorsun bu araba premium gibi ne olmuş buna şeklinde oldu, alakası yok eskisi ile, bu sınıfta her marka aynı şekilde iç hacim malzeme kalitesi donanım vs. olarak değişmiş bunuda belirteyim, hepsi güzel, sanırım birtek ibiza eski kaldı... EDC yi sevdim, geçişler hızlı, sıkışık trafikte bas bırak hızlan yavaşlan gibi dur kalklar yapıyorsan 1 e geçtiğinde çok hafiften hissediyorsun vites geçişini ama yığılma gibi değil, sakin kullanımda sıfır geçiş hissi var, cvt gibi geldi bana diyim düşünün. Hız hissi pek belli olmuyor bir bakmışsın 100 ü geçmişsin haberin yok, spor moda alınca evet spor oldu diyorsun çünki karakter anında değişiyor ve fırlıyor araç, bu kısmıda güzel, yol sesi yok gibi fiestadan sonra mondi gibi geldi diyim, koltuklar falan çok rahat alcantra, direksiyon hissi fena değil eskilerden iyi bariz şekilde, turunu azaltmışlar azıcık, kamyon gibi çevirmeye gerek yok, tepkisi güzel olmuş, iç hacmi güzel, rahat ettim içinde, arka kısım diz mesafesi güzel, tavan az basık ama rahatsız etmedi, genel olarak rahat ettim, bindiğimde beni mutlu ediyor ve sürekli gezmek istiyorum oynayacak çok şeyi var, hareket halinde oynamamak lazım... ambiyans aydınlatmalar güzel olmuş hoş duruyor, 8 renkte cabası, torpido frenli ve aydınlatma var, soğutmada koysalarmış tam olucakmış, oto klima neredeyse sessiz, duymuyorsun bile ve gayet etkili çalışıyor, kabin soğutması ve dengede tutması güzel, bu açıdanda geçer not aldı benden... Aracın altına şöyle kabaca bir baktım, motorun altı dahil nerdeyse tamamı komple kapalı, plastik kaplama var, bunuda sevdim, sanırım sürtünme katsayısı ve yalıtımla alakası var, kaputta amortsör yok ama önünde fitil var, fiestadaki gibi uğraşmama gerek kalmadı... Aracı aldım 5 km de idi, hemen depoyu fulledim ve 2 günde yavaştan gezerek 300 km yapmıştık bile, bagaj yeterli 391 lt ile galiba sınıfındaki en büyük hacim. oynayacak yeri yok bu kısmı sevmedim neyle oynayacağım ben, herşeyi koymuşlar hemen hemen... Andro auto gayet güzel işliyor, gıcık yanı sadece usb kabloyla bağlanırsa çalışması ama rus kardeşler çalışıyor, pek yakında ddt4all ile wifi üzerinden bağlanma olayı çözülecek, beklemedeyim... Motor fena sevdim direk tüm torku nerdeyse rolantide vermesi iyi olmuş sonrası hp ler devreye giriyor malum merso motoru ve sessiz, araç yalıtımı çağ atlamış darbe emişi güzel, kasis geçişlerinde sönümleme güzel, bu sefer reno yapmış diyebiliriz, bakalım uzun vadede ne yapacak, edc yi sordum, yağlı tipmiş ve bakımı yok diyorlar, yağ değişmezmiş ömürlükmüş, kafama pek yatmadı enazından 50 binde bir değişmek iyi olur sanırım, araştıracağız bakalım... Şimdilik ilk intibalar böyle, ha birde Selçuk ta demiş, led farların uzunları güzel ama d1s xenon dan az geride halojenden iyi, ama selektör şimşek, bu konuda d1s i aratmaz fena çakıyor direct kör mode on , sis farları led ve dönüşe duyarlı, aydınlatması güzel, gece aracın duruşu falan hoş agresif, genelde agresif gibi zaten buda hoşuma gitti, güzel vallahi, detaylı inceleme ve konu açımı sonra, banyosu kuaförü seramik kontrolü vs derken işi var daha, gerçi iç dış koruma falan yapıldı ama birde ben yapmazsam olmaz, gyeon takılayım birazda bendeki osram fog ledleri elden çıkarma vakti geldi gibi, ihtiyaç kalmadı... Daha fazla detayı kullandıkça yazarım, daha tam mıncıklayamadım bu arada Allah hepinize daha iyilerini nasip etsin, bu devirde araba almak artık hayal olmaya başladı, sonumuz hayır olur inşallah... triger kayışından kurtuldum, bunda zincir var, yalnız karışık bir motor bu, öğrenmem zaman alacak...
    1 Puan
  3. Merhaba Geçenlerde bir arkadaş arabasının kompresyon testinde referans kaç psi olmalı şeklinde soru sormuştu. Ben önüme geldi Cruze için olanı paylaşıyorum. Referans veri 14,5 psi olarak verilmiş. Motor Sıkıştırma Testi Sökme Prosedürü Gaz kelebeği gövdesini çıkartın. Bkz. Gaz Kelebeği Gövdesi Komplesinin Değiştirilmesi . Bujileri sökün. Bkz. Bujinin Değiştirilmesi . Röle tutma kapağını sökün. Yakıt pompası rölesini sökün. Ölçüm Prosedürü Tüm silindirlerin sıkıştırma oranlarını kontrol edin: Not: Motor devir sayısı en az 300/dak Maksimum basınç farkı 100 kPa (14,5 psi) Motoru çalıştırın (yakl. 4 saniye). Sıkıştırma değerlerini karşılaştırın. Takma Prosedürü • Prize yerleştirin. • Soket kontaklarından ses geldiğinden emin olun. Yakıt pompası rölesini takın. Röle taşıyıcı kapağını takın. Bujileri takın. Bkz. Bujinin Değiştirilmesi . Gaz kelebeği gövdesini takın. Bkz. Gaz Kelebeği Gövdesi Komplesinin Değiştirilmesi .
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...