İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Mehmet Göktürk

    Mehmet Göktürk

    Yönetici


    • Puan

      31

    • Mesaj

      30.078


  2. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      28

    • Mesaj

      100.111


  3. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      22

    • Mesaj

      46.759


  4. Ali Darbaz

    Ali Darbaz

    Gold Üye


    • Puan

      19

    • Mesaj

      22.457


Popüler İçerik

23-11-2020 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Şase no okunamıyorsa, tüv de ağır kusur. Bu konuda adım adım yapılacaklar net birebir bilgiye zor ulaşılıyor, genelde muameleciye terk edilerek işlemler yaptırılıyor. Şahsım bizzat yaptırdığım için net bilgidir: Bendeki sorun KA nın şase nosunun son rakamına alttan yabancı sert bir cisim vurması sonucu son rakam okunamıyordu, tam oraya birşey denk gelmiş ve rakamın olduğu yere hasar vermiş zamanla da pas oluşmuş rakam komple yok idi. Şehirden şehire fark edebilir, İstanbulda bana yakın da olduğu için İTÜ maslak ta işlemlere başladım. Telefon ile İtü den randevu alıyorsunuz, ruhsat sahibi olarak aracı teslim ediyorsunuz, kampüs içindeki vakıfbank gişesine ücreti elden yatırıyorsunuz. Tespit işlemi 1.5 saat gibi sürüyor, içeriye girilmiyor tahminnen aracın komple durumu motor no /ruhsat/genel tamiratlara alttan üstten bakıyorlar, pencereden dikizleyebildiğim kadarı ile tüm kapı bagaj kaput açık el feneri ile derinlemesine inceleme yapıldı. Aracı size teslim ediyorlar o an herhangi bir bilgi vermiyorlar. 7-15 gün sonra maçka İTÜ kampüsünden rapor çıktı bilgisi gelince raporu alıyorsunuz. raporda aracın gerçek şase nosu yazıyor ve ilgili araca ait olduğu tespit edilmiştir gibi birşey yazıyor. Bu rapor ile şase no yazma yetkili servislerine gagıldan ulaşarak aracı götürüp şase noyu yeniden yazdırıyorsunuz, numara sağ ön amortisör kulesine yazılıyor. Tüm alınan belgeler ile tüvden randevu alıp muayeneyi yaptırıyorsunuz. 2020 yılı ortasında muameleciler 1650-2250 TL arası ücret talep etmişti, ben toplam 1000TL gibi ücret ile kendim zaman harcayarak yaptırdım, işlem maliyeti o kadar. tüv muayene hariç. Tespit yapan yerler ve şase no yu yazmaya yetkili olan yerler sınırlı sayıda, bu işlemler mutlaka yetkili yerlerde yapılmalı, gagıl reklamlarda çıkan her yer yetkili değil, çoğu muameleci olarak aracı hizmeti veriyor. Tespitte kimsenin gözünün yaşına bakmıyorlar, İtü de o gün tahmini piayasası milyona yakın sıfır gibi görünen klasik bir mercedes vardı, şase ve motor uyumsuz çıktı, adam yeni almış, çok kötü hisler içinde idi.
    5 Puan
  2. Avrupa’nin en ucuz elektrikli otomobili olmaya gelen Dacia’nin yeni modeli olan Spring Electric, 2021’in ikinci ceyreginde ulkemize gelebilir. Macaristan’da 11.000€ gibi bir fiyat etiketine sahip olacak aracta yok yok. Carpisma onleme, yari otonom surus, acil fren destek ekipmanlari ve bolca hava yastigi ozelliklerini icinde barindiriyor. İceride 3.5 inclik gosterge paneli, 7 inclik android auto ve apple car play destekleyen multimedya ekrani yer aliyor. Tek bir 26kwh’lik elektrik motoru bulunan model, 44bg guc ve 125nm tork degerine sahip. 225 km’lik menzil, eco mod kullanilarak %10 arttirilabilecek. Peki siz hangi modele daha cok benzettiniz? - Renault City K-ZE - Citroen C3 - Nissan Juke yandan Renault Clio 3 st? ya da...? kaynak
    2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...