İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

18-05-2020 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Bu da benim ilk göz ağrım 2001 Fiesta 1.6 S 220K km'de, komple boyanmış ama hala diri duran, zaman içinde ustalardan pek nasibini almamış, çalışmayan hiç bir aksamı olmayan kazasız belasız yeni evlat Alım süreci ve öncesi biraz sancılı babamı ikinci araç alışından vazgeçmesinden sonra ikna etmek biraz zor oldu ama sonunda bu benim oldu [emoji2956] Yıllar önce Mustafa abi almıştı Karabela o satarken çok iç geçirmiştim nasip kısmet bunaymış. Kozmetik olarak eksikleri var tabii. Yavaş yavaş elimden geldiğince toparlayacağım şimdi sizi fotoğraflar ile baş başa bırakayım sonda bonus var [emoji2323]
    2 Puan
  2. Bu başlık altında, tip onay belgesi yani O1 ve O2 belgeleri hakkında konuşacağız. Peki nedir bu belgeler, neye yarar ? Son zamanlarda karavanlar ve römorklar oldukça sık konuşulan konular arasında. Trafikte seyir eden her tekerlekli araç gibi bu araçlarında belirli düzenlemeler çerçevesinde üretilmiş olması gerekiyor. İlk bakışta O1 ve O2'nin birbirinden ayrımı aşağıdaki gibidir. Daha sonrasında kendi içindeki sorumluluklarından bahsedeceğim. O1 Kategorisi : Azami ağırlığı 750 kg 'yi aşmayan römorklar O2 Kategorisi : Azami ağırlığı 750 kg üzerinde olup, 3.500 kg'yi aşmayan römorklar. O1 Kategorisi + Herhangi bir ruhsata tabi değildir + Kendine özel plakası yoktur. Çekici aracın plakası bu römorkun arkasına yapıştırılır. + TüvTürk muayenesine tabi değildir + Vergisi yoktur + B Sınıfı araç ehliyeti ile kullanılabilir O2 Kategorisi + Ruhsata tabidir. + Kendine ait bir plakası vardır. +Yılda 1 kez TüvTürk muayenesine tabidir. ( Güvenlik açısından çok doğru ) + Vergisi yoktur +BE Sınıfı araç ehliyeti ile kullanılabilir. Daha sonra konunun devamında güncellemeleri ve eksikleri bahsederiz.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...