İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      43

    • Mesaj

      46.747


  2. Kerim Bilge

    Kerim Bilge

    Gold Üye


    • Puan

      24

    • Mesaj

      1.553


  3. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      19

    • Mesaj

      77.802


  4. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      14

    • Mesaj

      100.074


Popüler İçerik

23-08-2019 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Bugün hayırlısıyla aracımı aldım. Fiestamı sattıktan sonra 25 günlük arabasızlık sonrası buna niyetlendik ve aldık. İlk sahibinden 63200 km de beyaz renk edition paket. Sağ arka çamurluk ağzında sigara paketi kadar yerde macunsuz boya var mini onarım, sağ ön çamurluk lastik üzeri sigara paketi kadar yerde boyasız düzeltme var mini onarım, sol ön kapıda belirsiz derecede ufak bir göçük var kasko yaptırınca mini onarımla hallettireceğim. Bunların harici hata boya bulunmamakta. 4 adet yazlık nokian lastikleri 2 aylık. Şubat ayında çelik subaplar ve genel bakımlar yapışmış. Araçta brc LPG mevcut 30000 km de Çorumda özençlerde takılmış. 4 adet kışlık lastiklerini de aldık. Kastamonu’da 2018 eylül ayında yapan doludan belli belirsiz nasiplenmiş bundan dolayı 2500 hasar kaydı var. İlk izlenimler konfor olarak 120 km de beni tatmin etti şahsen. Yol tutuşu çok iyiydi. Yola çıkmadan ortalama yakıt tüketimini sıfırladık ve 120 km yol yaptık 7 km şehir içi gerisi Kastamonu Karabük şehir içi 6.2 lt gösterdi. Hız olarak ortalama 110 km gösteriyor gösterge. İçeriye ses alması çok yoktu fiestadan sonra. Hanımla beraber gittik ön taraf zaten hemen hemen her arabanın rahat önemli olan arka taraf o yüzden hanımın içine sinmesi lazımdı. Hanımda çok beğendi expertiz sonrası noter işlemlerini hallettik. Fiyat olarak 66250 bitirdik. İşlemler yaptıkça buradan paylaşımlar yapacağız inşallah. Şimdilik bir fotoğraf daha sonra inşallah paylaşımlar devam edecek. 37 AF 788 olan plakayı 78 AAK 212 olarak değiştirdik.
    5 Puan
  2. Aklımda şartlar, olabilirlik ve bütçe denklemi tutarsa ciddi ciddi düşündüğüm bir projedir kendisi. Yasal 1.3 hacim %30 büyütülebiliyor krş 1.690cc yapmakta. Escort 1.6 motoru beyin tesisat ve olmuşken klima ve hidrolik direksiyon ile evladiyelik bir proje yapmayı düşünüyorum Ayrıca Ford 1.6 1.8 ve 2.0 motorları arasında ki tek farkın piston çapları olduğu ve bloğun aynı olduğu bilgisine eriştim ki, 84.8 çaplı piston ile blok içine gerekli refktefiye işlem, kapak vs şeklinde 1.6 motordan daha fazla güç elde edebiliriz diye tahmin ediyorum. Escort mk3 850kg. 69 hp 1.3 karbüratörlü 4ileriden 5ileriye çevrilmiş bir şanzımana şu an... Kafamdakiler.... 1.6 ford motoru Escort 1.6 efi Focus 1.6 zetec (Mk1 mondeo 1.8 130 hp olan motoru swaplamışlar Avrupada genelde önü daha açık ve yapılan işlere iyi cevap verdiği söylenmiş) 2.0 piston (84.8) Gerekli refktefiye, kapak taşlama vs. Elektronik ateşleme, beyin, harness tertibatı. Hidrolik direksiyon Egzoz, manifold vs işlemleri. Olursa klima (çok istediğim) Escort aktarma organları vb. Her şey düzenli çalışırsa Sıralı sistem lpg kiti... 130 150 hp gibi bir güç alınırsa 850 kg araç için ciddi rakamlar olacaktır... Gelelim asıl sorulara 1)Yapılabilir mi? 2)Fiyar tahmini ne tutacaktır? 3)Yapacak babayiğit? Mavi araç 1.3 karbüratörlü 5ileri motor Beyaz araç ise Escort 1.8 efi enjeksiyon tipli Avrupa uygulaması. (1.8 motorların motor ve şanzıman kulak ve takozları uyumlu diye yazmışlar) Saygılar... Turbo düşünmüyorum... Konuyu yanlış yere açtıysam lütfen taşır mısınız
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...