Elimde yedekte duran orjinal kolda sinyal verirken uzunların açılması ve takılı kalma problemi vardı. Bu da içini açıp merakımı gidermek ve tamir etmeye çalışmak için geçerli bir sebepti
gövdedeki 2 adet yıldız vidayı söküp kenardaki klipslerden tek tek kurtarıp kapakları ikiye ayırıyoruz. 4lü flaşör düğmesinin altındaki ve kolun içindeki 2 büyük yayın sağa sola fırlayıp kaybolmamasına dikkat edin. gerçi bu kolu sökmenin her aşaması büyük dikkat ve sabır gerektiriyor ya neyse
göze çarpan ilk sorun kabloların izolasyonlarının soyulmuş olması
ikinci gözle görünen sorun ise kontak yüzeylerinin oldukça pislenmiş olması ve bu yüzeylere temas eden yaylı kontakların yaylarının gevşemiş olması. bu mikro yayları biraz esnetip sertlik kazandırıyoruz. kontak yüzeylerini de kontak spreyiyle temizliyoruz. mekanik parçalarında gres yağlarını tazeliyoruz.
kabloları da izole edip işlemi sonlandırıyoruz.
birkaç denemeden sonra nihayet toparlandı en zor kısımda zaten geri toplamak. yaylı mekanizmaları yerlerine tam oturmak tam bir işkence ama el alışınca bir şekilde toparlanıyor meret
ve kolumuz araç üstünde sorunsuz bi şekilde test edilerek çekilen zahmete değmesinin mutluluğu yanımıza kar kalıyor