İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      33

    • Mesaj

      77.796


  2. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      28

    • Mesaj

      46.745


  3. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      27

    • Mesaj

      100.074


  4. Mehmet Göktürk

    Mehmet Göktürk

    Yönetici


    • Puan

      25

    • Mesaj

      30.054


Popüler İçerik

12-01-2019 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Elimde yedekte duran orjinal kolda sinyal verirken uzunların açılması ve takılı kalma problemi vardı. Bu da içini açıp merakımı gidermek ve tamir etmeye çalışmak için geçerli bir sebepti gövdedeki 2 adet yıldız vidayı söküp kenardaki klipslerden tek tek kurtarıp kapakları ikiye ayırıyoruz. 4lü flaşör düğmesinin altındaki ve kolun içindeki 2 büyük yayın sağa sola fırlayıp kaybolmamasına dikkat edin. gerçi bu kolu sökmenin her aşaması büyük dikkat ve sabır gerektiriyor ya neyse göze çarpan ilk sorun kabloların izolasyonlarının soyulmuş olması ikinci gözle görünen sorun ise kontak yüzeylerinin oldukça pislenmiş olması ve bu yüzeylere temas eden yaylı kontakların yaylarının gevşemiş olması. bu mikro yayları biraz esnetip sertlik kazandırıyoruz. kontak yüzeylerini de kontak spreyiyle temizliyoruz. mekanik parçalarında gres yağlarını tazeliyoruz. kabloları da izole edip işlemi sonlandırıyoruz. birkaç denemeden sonra nihayet toparlandı en zor kısımda zaten geri toplamak. yaylı mekanizmaları yerlerine tam oturmak tam bir işkence ama el alışınca bir şekilde toparlanıyor meret ve kolumuz araç üstünde sorunsuz bi şekilde test edilerek çekilen zahmete değmesinin mutluluğu yanımıza kar kalıyor
    4 Puan
  2. Yazdık çizdik. Şimdi işin foruma uygun konusunda. Aracım 2018 model, trendline serisi. 1.6 litrelik turbo dizel motora sahip 120 bg güç üreten motor, ve 7 ileri yanlış bilgi verilmedi ise servisten düzeltin burayı, yağlı 7 ileri dsg otomatik vites. Araç başlangıç seviyesi. Haliyle bir çok ekipman yok. Bunların dışında xds denen elektronik kilitli defransiyel hariç tüm yaşamsal güvenlik sistemi mevcut. Hava yastığı 10 adet olmalı. Şimdi yazarken şüpheye düştüm. 8miydi yoksa. Sürekli yüksek araçlara alışık biri için passat yerle yeksan bir araç değil. Eğilip bükülmeden binip inliyor. Koltukları Kangodan sonra oldukça konforlu. Yan destekleri bir iki agresif hareket yapınca koltukta tutuyor. Tabi bir recaro değil. Olmaz da. Enteresan bir şekilde arabayı kullanır iken daha sakin davranıyorum. Dıştan bir gözlem ile zikzak çizerek gidilmesi yakışmayacak bir tipi var. Polo ile golf ile hatta kango ile piste girilir, yakışırlar ortama ama bu sınıf araçla olmaz aga. Mondeo, SüperB A6 gibi kalbur üstü araçlar gibi Bunların yeri otoyolda sakin sakin yolculuk. Sanırım beni dizginleyecek bu araç. Yok tutuşu için extrem testlere başladım. Her gün kullandığım güzergahlar var. Eski aracımın sınırını çoktan +20km aştım ki ciddi fark. O aracın çiğerini biliyorum. Bunu da öğreneceğim. Araç kontak anahtarı klasik değil. Bas bırak buton ile çalıştırma var. Anahtarı konsolda uygun yere koymak kafi. Soğuk başlangıç güzel. Start tuşuna basınca bilgi erkanı araç çalıştırılıyor diyor ve kızdırma bujileri işlerini bitirince start alıyor. Motor soğuk başlangıç zamanı 1100 dd ile ve oldukça sessiz çalışıyor. Bir kaç saniye sonra ılık hava üflüyor kalorifer. Bunun olabilmesi için kalorifer tam sıcak konumda olmalı. Daha bu sabah ulen nasıl ısıtıyor bu meret dedim ve motorun mırıltısı 10 saniye içinde üç kere sağlam yüklenme ile değişince anladım. Ptc var. Normalde farlardan anlamam gerekir. Çünkü mutlaka akü anlık çöker. Dedim bu araç biraz akıllı. Farları elektronik olarak sürüyor ve voltaj dalgalanması ampüllere ulaşmıyor. Bunun anlamı uzun ampül ömrü. Yazı uzun. Sıkmak istemem. Fotolar gelsin. Sonra devam teknik olarak ederiz.
    1 Puan
  3. Bu kadar az paylasimla bolum sorumlusu olduk, aracimdaki en son uygulamanin paylasimini da yapayim Astra ile ilgili yapilabilecek isler konusunda aydinlatici olsun. Aydinlatma uzerine olunca konu aydinlatici yazdim. Bundan sonraki montajlarimda yine aydinlatma ile ilgili olacak. Bunlar bixenon montaji ve sis fari montaji. Uygulama, uygulama sekli acisindan Turkiye de tek. Hicbir forum face grubunda bu sekilde bir montaja denk gelmedim. Hatta vxoc ve astra j czech/slowak forumlarini da arastirdim oradada uygulama ornegi goremedim bu bakimdan dunyada da tek diyebilirim Astra icin. Normalde far sensoru direk far anahtarina ekleniyor fakat auto konum olmadigi icin mudahale sansi yoktu. Bu sekilde montaj yapanlar vardi. Benim icin birsey ya tam olmali, yada yarim olmali Bazen mecbur kalinca yarim yamalak ama fiyat performansa gore mantikli isler yapmak durumunda kaliyorsunuz. Fara, coming-leaving home donanimina mudahale edebilmek ve sis fari montajida yapmak uzere auto konumlu on sisli far anahtarini da aldim. Sonuc basarili oldu. Normalde Astra J icin satilmiyor, Cruze olarak aldim. Sensor Cruze, Buick vs bir kac aracin sensoru. GM zaten hepsine bakiyor denedik calisti. Cam uzerinde on diregin oraya getirdim drl mi ldr mi ne o sensoru. Sigorta uzerinde gerekli kablolari yerlestirdim. Auto konumlu far anahtarim Ve sonuc (tunele girince hava kararinca da calisiyor, videoda gece comong leaving home testi gibi oldu. Okuduguniz icin tesekkur ederim.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...