İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      92

    • Mesaj

      46.745


  2. Mehmet Göktürk

    Mehmet Göktürk

    Yönetici


    • Puan

      35

    • Mesaj

      30.054


  3. Alpay Sumer

    Alpay Sumer

    Moderatör


    • Puan

      16

    • Mesaj

      11.677


  4. Önder Özcan

    Önder Özcan

    Moderatör


    • Puan

      15

    • Mesaj

      15.357


Popüler İçerik

08-01-2019 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Yazdık çizdik. Şimdi işin foruma uygun konusunda. Aracım 2018 model, trendline serisi. 1.6 litrelik turbo dizel motora sahip 120 bg güç üreten motor, ve 7 ileri yanlış bilgi verilmedi ise servisten düzeltin burayı, yağlı 7 ileri dsg otomatik vites. Araç başlangıç seviyesi. Haliyle bir çok ekipman yok. Bunların dışında xds denen elektronik kilitli defransiyel hariç tüm yaşamsal güvenlik sistemi mevcut. Hava yastığı 10 adet olmalı. Şimdi yazarken şüpheye düştüm. 8miydi yoksa. Sürekli yüksek araçlara alışık biri için passat yerle yeksan bir araç değil. Eğilip bükülmeden binip inliyor. Koltukları Kangodan sonra oldukça konforlu. Yan destekleri bir iki agresif hareket yapınca koltukta tutuyor. Tabi bir recaro değil. Olmaz da. Enteresan bir şekilde arabayı kullanır iken daha sakin davranıyorum. Dıştan bir gözlem ile zikzak çizerek gidilmesi yakışmayacak bir tipi var. Polo ile golf ile hatta kango ile piste girilir, yakışırlar ortama ama bu sınıf araçla olmaz aga. Mondeo, SüperB A6 gibi kalbur üstü araçlar gibi Bunların yeri otoyolda sakin sakin yolculuk. Sanırım beni dizginleyecek bu araç. Yok tutuşu için extrem testlere başladım. Her gün kullandığım güzergahlar var. Eski aracımın sınırını çoktan +20km aştım ki ciddi fark. O aracın çiğerini biliyorum. Bunu da öğreneceğim. Araç kontak anahtarı klasik değil. Bas bırak buton ile çalıştırma var. Anahtarı konsolda uygun yere koymak kafi. Soğuk başlangıç güzel. Start tuşuna basınca bilgi erkanı araç çalıştırılıyor diyor ve kızdırma bujileri işlerini bitirince start alıyor. Motor soğuk başlangıç zamanı 1100 dd ile ve oldukça sessiz çalışıyor. Bir kaç saniye sonra ılık hava üflüyor kalorifer. Bunun olabilmesi için kalorifer tam sıcak konumda olmalı. Daha bu sabah ulen nasıl ısıtıyor bu meret dedim ve motorun mırıltısı 10 saniye içinde üç kere sağlam yüklenme ile değişince anladım. Ptc var. Normalde farlardan anlamam gerekir. Çünkü mutlaka akü anlık çöker. Dedim bu araç biraz akıllı. Farları elektronik olarak sürüyor ve voltaj dalgalanması ampüllere ulaşmıyor. Bunun anlamı uzun ampül ömrü. Yazı uzun. Sıkmak istemem. Fotolar gelsin. Sonra devam teknik olarak ederiz.
    27 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...