İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

11-12-2018 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Xperia Z3 Compact'ımın camı yeniden çatladı, son bir yıldır bozulan gps'i (kronik sorunmuş) nedeniyle rahat kullanamıyordum. Yolları ayırmanın zamanı geldi. Telefona fazla para verilmesini mantıklı bulmadığımdan 1500 lira bandında bir model almak istedim. Mi A2 Lite, Android One platformunda yer alan giriş seviye bir model. HB'dadan bir satıcıdan aldım. 1360 TL. Telefon ithalatçı garantili ve teknik servisi Delta Servis tarafından sunuluyor. 3/32 GB ve 4/64 GB olarak iki hafıza seçeneği, altın, siyah ve mavi renklerde satışa sunulmuş. Ben 4/64 ve altın rengi tercih ettim. Telefon boştayken 2 GB RAM kullanılıyor. Android ise 10 GB civarında depolama alanı kaplıyor. Bu nedenle 4/64 GB seçeneğini almak daha mantıklı olacaktır. Bir haftadır kullanıyorum. Android One 8.1 ile geliyor, 9 güncellemesini de önümüzdeki aylarda alacakmış. Çift arka kamera, 5.8" çentikli ekran, 4000 mah bataryası var. Kalan detaylara girmiyorum zaten bakarsınız Ekleme : Android 9 güncellemesi 17 Ocak itibariyle geldi. Telefonun metal kasası sayesinde görünüşü gayet iyi. Yalnız tutan parmaklarınızın dokunduğu sağ ve soldaki yerdeki birleşim yeri pürüzlü gibi hissettiriyor bu pek hoşuma gitmedi. Eksi. Bataryası gerçekten müthiş. 2 günden fazla dayanıyor. Az kullandığımda 4 günden fazla dayanıyor. Android One'ın iddialı olduğu şeylerden biri de bu. Umarım bu hep böyle devam eder. Buna üç tane artı veriyorum. Ekran parlaklığı ve netliği yeterli. Dokunmatik hassasiyeti iyi. Artı. Radyosu Android 9 güncellemesi ile geldi. Artı. Kamera vasat, video çekimlerinde sanki kıpraşma var. Gece çekimleri kötü, gündüz çekimleri idare eder. Telefonla fotoğraf çekmediğimden bu benim için en son kriter. Buna siz eksi verirsiniz ama ben vermiyorum. Wifi bağlantısında hiç bir sorun yaşamadım. 4.5G desteği bulunmuyor. Sanırım VF'un bazı bantlarıyla uyumlu olmadığından 4G görünüyor bazen de 3G'ye düştüğü oluyor ki önceki telefonum da böyleydi. Buna eksi vermiyorum. Zil sesi yüksekliği gayet iyi. Ancak karşıdakinin sesi biraz boğuk gibi geliyor. Eksi. Ana ekrandaki Ok Google asistan zımbırtısını kaldıramadım, farklı launcher kullanmak gerekiyormuş. Led bildiriminin ayarını bulamadım tabii bu android ile alakalı bir şey. Bunlara eksi vermiyorum. Herhangi bir ısınma, donma, kitlenme, kasılma vs. yaşamadım. Uygulama açılış hızları yeterli. Artı. Sonuç olarak, uygun fiyatıyla giriş seviye bir telefon ihtiyacını fazlasıyla karşılayan bir model Mi A2 Lite. Gelişmeleri zamanla yazarım.
    5 Puan
  2. Merhaba arkadaşlar, 2 yıl 4 aylık birlikteliğimizin sonunda arabamı tanıtmaya karar verdim. Aracım forumumuzun bol bol aşina olduğu Mondeo III kasanın 2007 model Dizel Otomatik GHIA versiyonudur. ESP ve Sunroof da mevcut. İlk sahibi Eren Holding. 2006-2011 arasından onlarda kalmış. Sonraki sahibi benim aldığım kişi. Kendisi 5 senede 20.000 km civarı binmiş. Aldığımda 133.000 km'deydi şu an 233.000 km de. 5-6 parçasında boya vardı ama aldıktan 15 gün sonra kamyonun bana sürtmesi sebebiyle sağ-sol komple boyalı. Sağ kapı da değişti. Bakımlarını aksatmadan yaptırıyorum. Araba hakkındaki kısa düşüncem; Araba gibi araba olduğunu düşünüyorum. Ciddi bir araba yani şakası yok. Ben arabadan anlamam, elime tornavida alamam diyenin binmemesi gereken bir araba. Servis sevmez, servisler de bunu sevmez.Yan sanayi sevmez, orjinal parça arasan bulunmaz, bulsan alınmaz. Konforu bir Passat değil. Ama yürüyen aksamı ve şanzımanı Passat'dan sağlam. Bakımına dikkat ettikten sonra çok problemli bir araba değil ama sahipleri pimpirikli biraz. En ufak zırıltıda orasını burasını elletmemek lazım. Hele anlamayana kaputu bile açtırmamak lazım. Yol tutuşu fena değil ama efsane de değil. Bu benim kendi görüşüm. Ayrıca frenleri daha güçlü olmalıydı. İçi ve bagajı geniş maşallahı var. Donanımı güzel. Bu paralara bundan daha iyisi yok. Bugüne kadar çok arabaya bindim, en sevdiklerimden biri de bu. Şu ana kadarki süreçte yaptıklarım ve karşılaştığım sorunlar ile ilgili kısa kısa bilgiler vereceğim. Detaylarını zaten konularda yazmışımdır. Dış Eklemeler - Spor arka stoplar (Satıldı orjinale dönüldü) - Mercek Modifiyesi (İlker Kemal) - Osram D2S Night Breaker Unlimited Ampüller - Philips X-treme Park Ampülleri - Gündüz Farı (Çıkarıldı) - Far Kaşları (Çıkarıldı) - Orjinal Spoiler - ST220 Arka Tampon ( @Ömer Türkşanlı arkadaşımız sağolsun) - ST220 Ön Tampon - Orjinal ST220 Bagaj Arması - Orjinal ST220 radyatör alt koruması - Orjinal 18 inç Zetec-S jantlar. - Orjinal Elektrikli Katlanır Aynalar - Çift Egzoz ucu - Çamurluklarda ST logolar İç Eklemeler - VIOFO A119 Araç Kamerası - Led iç aydınlatmalar - Krom birkaç dokunuş - Kumaş Koltuk Kılıfları (Koltuklar pislenmesin diye) (Söktüm sonra şu an bej koltuk) - Arka kapılara perde - Önlere JBL GX Serisi Hoparlör, Arkalara Earthquake VTEK Hoparlör - Orjinal Bagaj Havuzu - Orjinal Paspas Takimi - Ekstra Havuzlu Paspas - Ambiyans Aydınlatmalı Tavan Lambası - İç ambiyans aydınlatması - Android Multimedya İyileştirmeler ve Bakımlar - Fren disk ve balataları değişti (Önler brembo-motorcraft, arkalar ate-ferodo) - Intercooler hortumu silikon tip ile değişti - Egr komple söküldü - Green Kutu İçi filtre takıldı (Çıkarıldı K&N takıldı) - Motor takozu, şanzıman alt ve üst takozları değişti (Hepsi orjinal) - Ön Cam çıtaları yenilendi - Ön Kapı lastikleri orjinaliyle değiştirildi - Yağ soğutucu termostatı değişti - Direksiyon kayışı değişti - Kasnak ve V-Kayış gergisi hepsi orjinaliyle değişti. - Fren hidrolik kabı kapağı orjinaliyle değişti - Ön ve Arka Amortisörler, körükleri, takozları, rulmanları değiştirildi. Ön Z-Rotlar değiştirildi. Ön taşıyıcılar değiştirildi. Arka viraj demir lastikleri değiştirildi. Ön sağ kaliper sıkılı kalmış düzeltildi. Yağ, yağ filtresi, polen filtresi değiştirildi. Fren hidroliği, direksiyon hidroliği, şanzıman yağı seviyesi, bilyalar kontrol edildi. Rotçuda rot ayarı yapıldı. -Turbo hortumları komple silikon tip ile değişti. - Şarj dinamosu sıfır takıldı. - Devirdaim Valeo marka değiştirildi - Fan ve Fan Beyni değiştirildi. - Arka Viraj Demir Lastikleri tekrar Febi marka değiştirildi. - Akü Değişti - Marş Motoru Değişti 100.000 km'lik sürüşte yaşanan Sorunlar; - Motor 70 C'yi geçmiyordu. Yağ soğutucu termostatı değiştirildi, sorun düzeldi. (Bu sorun 100.000 km sonra geri geldi tekrar değişmek lazım veya ana termostatta sorun olabilir) - Yağmurlu havalarda arka paspas ıslanıyordu. Kapı içlerine naylon çekildi, arka stop bölgesine silikonla müdahale edildi. - Frene basınca titreme vardı, disk değişimiyle halledildi. - Ön cam açık kalmıştı kapanmıyordu, kapıdaki kablo demeti yerinden çıkmış. - Hızlanıp yavaşlarken vuruntu, motor bölgesinde aşırı titreme vardı. Takozlar değişince düzeldi - Klima garip çalışmaya başlamıştı, dış sıcaklık sensörü hatalı okuma yaptığı içinmiş. - Akü bitti. Ömrü dolmuş. Yenisini taktık. - Sol arka kapı kilitlenmez olmuştu, wd-40 ile hallettim. - Motor soğukken çekişte düşme ve ilk çalıştırmada beyaz duman, stop etme gibi şeyler vardı. Enjektör temizleyicisiyle düzeldi. Ya da aküyü söküp takınca düzeldi bilemedim. - Şarj kesti araba şarj dinamosu değişti düzeldi - 3-4 ayda yarım bardak kadar su kaçağı oluyordu devirdaim değiştik düzelmiş olması lazım. - Su kaçağı termostat gövdesi çatladığı içinmiş onu değişince düzeldi. - Fan çalışmıyordu, fan motoru ve beynini komple değiştirdim. Beyin orjinal fan Kale marka. Çözmeye uğraşmadıklarım, ya da ileride düzelteceklerim. - Sunroofun olduğu bölgeden hava değişimlerinde trim sesi geliyor. Zıngırtı gibi bişey. - Krank kasnağı bölgesinin kapağı eksik. Buraya bi kapak uydurmak lazım. - Kapıların menteşe ayarı düzeltilmeli. - Sağ ön cam tıkırdama yapıyor halatı değişecek. Bi kaç foto şeysi;
    3 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...