Aracımın termostat değişimiden sonra motoru stop ettiğimde karın gurultusu gibi sesler duymaya başladım sanki torpidonun içinden geliyor gibi.Motordanda olabilir.Ancak aracı o kadar sıkıştrmama rağmen hararette herhangi bir anormallik olmadı.Ne olur ne olmaz kendimce hava alma işlemi yapmaya karar verdim.
Aracın arkasını dik bir rampaya çıkararak burnunu aşağıya doğru getirip motor iyice ısınana kadar çalıştırdım.Kalöriferi sıcak konumda açtım.Motor iyice ısındıktan sonra stop ettim.Genleşme kabının kapağını yavaş yavaş açınca fısss diye birses duydum.Genleşme kabının kapağı açık vaziyette motru bir süre daha çalıştırdım.Bir süre sonra genleşme kabının içindeki sıvı epeyce bir taştı.Motoru stop edip suyunu tamamladım.Üst kapaktan gelerek genleşme kabına giren hortumu çıkararak aşağıya salladım.Hortumu çıkarttığım yeri parmağımla tıkayarak genleşme kabının üst kapak kısmından üfledim bir miktarda oradan sıvı akıttıktan sonra hortumu taktım suyunu tamamlayıp çok üst devirlerde 20 km kadar aracı kullandım hararet en fazla 93 oldu.Guruldama sesi kesildi gibi motoru stop ettim dinledim yapmadı.
Bu hava alma yöntemi doğrumu.