İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      54

    • Mesaj

      46.789


  2. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      30

    • Mesaj

      77.883


  3. Ali Cihangiroğlu

    Ali Cihangiroğlu

    Gold Üye


    • Puan

      22

    • Mesaj

      30.174


  4. Selçuk Keleş

    Selçuk Keleş

    Altyapı Sorumlusu


    • Puan

      12

    • Mesaj

      4.639


Popüler İçerik

14-01-2018 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Cumartesi günü Suzuki Bayisindeydim. Vitara'yı inceledim. İncelediğim araç; 1.6 120 hp, 4x4, otomatik vites idi. Vitara çok şık, kutu gibi bir araba, şehir içi için çok ideal. Testimde uzun yol testine örnek bir sürüş yapamadım, bu sebeple sessizlik ve yol tutuş gibi detaylara giremeyeceğim. 4x4 bir araç pazarlayıp, 4x4 sisteminin testinin de yapılamamasını yadırgadım. Bir tarla kiralanıp, basit bir parkur hazırlanabilirdi. Bunun da test edemedim.. Donanım listesini ve teknik bilgileri kısaca aşağıda vereceğim. Öncelikle neleri beğendim neleri beğenmedim, artılar ve eksiler ne, bunlara değineceğim. Aracı görür görmez, dış tasarımına odaklandım.. Ön tasarımında, far grubunu çok beğendim, mercek çok yakışmış, özellikle led gündüz farları da çok şık durmuş. ön tampon çok spor, bunu da beğendim. Ön ızgaralardaki krom detayları aşırı buldum. Aracın içine girerken ilk dikkatimi çeken koltuklar ve multimedya sistemi oldu. Koltuk döşemeleri çok kaliteli görünüyordu, tam deri olmaması da çok iyi düşünülmüş. Kenarlar deri, orta kısımlar süet olarak yapılmış. Teyp ekranı dev bir ekran, 10.1 inç. her açıdan net görülebiliyor ve akıllıca düşünülerek android olarak tasarlanmış. Neler yapabileceğiniz detayına hiç girmeyeceğim. tablette yapabildiğiniz her şeyi mümkün gibi görünüyor. Ekran bir tık küçük olsa daha şık olabilirdi.. Direksiyon simidi şık, içerideki dikkatimi çeken, anolog saat, bazıları tarafından sevilmese de bence çok şık.. Koltuk ısıtma düğmeleri vitesin arkasına konumlandırılmış. Arka koltukları da çok beğendim, ancak aracın tasarımı küçük olduğu için haliyle diz mesafesi biraz dar, uzun boylular uzun yolculuklarda rahatsız olabilir. Ben rahatsız olmadım. Kullandığım araçta iki parçalı cam tavan vardı, çook beğendim. Bagaj, iki kademeli idi, küçüktü, koltuklar tam olarak yatabiliyordu. Bu detay da güzeldi. Bagajda çakmaklık gördüm, güzel bir detaydı. Sürüşünde hiç bir şey beni rahatsız etmedi, araç zaten 1.6 atmosferik bir motordu ve beklentim de buna göreydi. Hızlanması yeterli, devirlenmesi yeterli bir araç. Benim kullandığım araçtan daha iyisi.. 1.4 tsi olanıdır.. Ancak bu araç yok satıyor ve test aracı bile yok. Şanzımanın çok güzel çalıştığını gördüm. Kullanılan şanzıman tork konvertörlü 6 ileri tam otomatik bir şanzıman. Bence her firma böyle bir şanzıman kullanmalı. Dikkatimi çeken bir saçmalık donanımda çıktı karşıma.. 1.4 tsi ile cam tavan alınamıyor. Lastikler 17 inç ve maliyetten kaçılmamış, continental lastikler gördüm. Çekiş sistemi: Çok başarılı olacağına inanıyorum. Malum test edemedim. Çekiş sisteminde bir kontrol anahtarı var, iki mod seçilebiliyor. Sport ve Kar/Çamur. Sport modda araç normalde önden iki çeker olarak yürüyor ve patinaj yada kayma algılarsa arka tekerlere de güç veriyor. Kar çamur modunda ise sürekli dört çeker moduna geçiyor, bu modda iken lock düğmesi ile arka diferansiyelleri de kilitliyor. Donanım olarak çok dolu buldum aracı... Abs Esp Bas (Fren Destek sistemi) Hhc (Yokuş Kalkış Desteği) : Tam otomatik şanzımanın bir getirisi zaten. Hdc (Eğim iniş kontrol sistemi) : Bu mod ile fren ve gaza dokunmadan tehlikeli inişler yapılabiliyor. Tpms (Lastik basınç uyarı sistemi) : Her lastiğin basıncını ayrı ayrı gösterebiliyor. Rbs (Radar destekli fren sistemi) : Buna çarpışma önleme sistemi de diyebiliriz. Ess (Acil fren sinyali) : Ani frende dörtlülerin yanması. 9 hava yastığı (diz dahil) Anahtarsız giriş ve anahtarsız çalıştırma Start stop sistemi Ön ve arka park sensörleri Adaptif hız sabitleyici Hız sınırlama Otomatik klima Alarm Otomatik far Otomatik far yükseklik ayarı Yağmur sensörü Geri görüş kamerası Koltuk ısıtma Led Farlar Sis farları Led gündüz farları Elektrikli ısıtmalı yan aynalar Karartılmış arka camlar. 17" jantlar Lastikler 215/55 R17 Bagaj hacmi 375 litre. koltuklar yatırılırsa 710 litre. Depo kapasitesi 47 litre. Motor : 1.6 litre 120 hp, 156 nm atmosferik veya 1.4 litre boosterjet 140 hp, 220 nm turbo 1.6 atmosferik olana lpg takılabiliyor. Maksimum hız : 1.6 atmosferik için 185 km. 1.4 turbo için 200 km Fiyatlar, 1.6 için 91 bin ile 118 bin lira arasında değişiyor. 1.4 turbo için 110 bin ile 120 bin arasında değişiyor. Genel kanaatim, Parasını sonuna kadar hak eden bir araç, donanım merakı olanların hiç tereddütsüz alacağı bir araç. Fazla uzun yol yapmıyorum, hem şehir içinde işimi görsün, hem de hafta sonu kendimi dağa bayıra atayım diyenlerin kesinlikle mutlu olacağı bir araç. Eve ikinci bir araç alayım diyenlerin tek geçeceği bir araç.
    9 Puan
  2. Peru'da başlayıp Arjantin'de sona erecek olan dünyanın en zorlu motorsporları yarışı 06 - 20 Ocak tarihleri arasında düzenleniyor. 9000 km ve 14 etaptan oluşan yarış Peru'nun kum tepelerinden başlayıp, Bolivya'ya doğru ilerleyecek olan yarışçılar toplamda 9000 km yolun ardından yarışı Arjantin'in Cordoba şehrinde sonlanacak. 14 etaptan oluşan yarışta pilotların en zorlanacağı yer ise yine Bolivya'nın yüksek rakımlı tepeleri olacak. İklime uyum sağlayamayan birçok yarışçı mücadeleyi orada bırakabiliyor.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...